WYKONANIE ELEMENTÓW AKCJI INFORMACYJNEJ SKIEROWANEJ DO PRACODAWCÓW, FIRM I INSTYTUCJI TJ. MATERIAŁÓW POLIGRAFICZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH (GADŻETÓW) PROMUJĄCYCH HONOROWE KRWIODAWSTWO, postępowanie znak: ZZP-52/18

Publication date 2018-03-23
End date 2018-04-04 00:00:00
Instytucja Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535569-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

WYKONANIE ELEMENTÓW AKCJI INFORMACYJNEJ SKIEROWANEJ DO PRACODAWCÓW, FIRM I INSTYTUCJI TJ. MATERIAŁÓW POLIGRAFICZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH (GADŻETÓW) PROMUJĄCYCH HONOROWE KRWIODAWSTWO
ZAKUP DOKONYWANY W RAMACH REALIZACJI PROGRAMU POLITYKI ZDROWOTNEJ MINISTRA ZDROWIA PN.: „ZAPEWNIENIE SAMOWYSTARCZALNOŚCI RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ W KREW I JEJ SKŁADNIKI NA LATA
2015 - 2020”, W ZAKRESIE ZADANIA PN. „PROMOCJA I EDUKACJA W ZAKRESIE HONOROWEGO KRWIODAWSTWA”
1. Opis przedmiotu zamówienia:
a) Materiały poligraficzne:
1.2.1. Plakat dla pracowników w liczbie/nakładzie 6 355 sztuk,
1.2.2. Broszura edukacyjna w liczbie/nakładzie 127 800 sztuk,
1.2.3. Certyfikat w liczbie/nakładzie 2 770 sztuk,
1.2.4. Ulotka dla pracowników w liczbie/nakładzie 214 700 sztuk
b) Gadżety:
1.2.5. Klasyczny notatnik A5 z twardą okładką zamykany na gumkę w liczbie/nakładzie 4 490 sztuk,
1.2.6. Brelok USB w liczbie/nakładzie 4 480 sztuk
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ), zawierający wymagania i warunki realizacji zamówienia, w tym, m.in. wszystkie ww. zamawiane ilości nakładu/sztuk oraz wszystkie poglądowe wizualizacje, stanowi załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakupu, jednak nie więcej niż o 20% całości przedmiotu zamówienia (nakładu/sztuk)(dotyczy każdego zamówienia).
4. Przykładowe wizualizacje – ostateczny projekt wymaga akceptacji Narodowego Centrum Krwi (w zakresie grafiki, jak i treści).
UWAGA:
Zgodnie z § 13 ust. 1. pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z dnia 27 lipca 2016 r., poz. 1126), w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty 1 wzór oferowanego notesu oraz 1 wzór breloka USB, spełniającego wszystkie ww. wymogi zamawiającego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, bez znakowania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5b0106f9-1a50-43be-8777-7fb9b9bd467b
Biuletyn 535569-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia
Regon 1070593900000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 155
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02326
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 8833512, 8833552
Zamawiajacy fax 22 8833513, 8833552
Zamawiajacy email sekretariat@zzpprzymz.pl
Adres strony url www.zzpprzymz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl NARODOWE CENTRUM KRWI UL. MIODOWA 1, 00-080 WARSZAWA NIP: 525-237-81-08 ; REGON: 140738473 w imieniu którego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa postępowanie prowadzi ZAKŁAD ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PRZY MINISTRZE ZDROWIA
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zzpprzymz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zzpprzymz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia - Al. Jerozolimskie 155, 02-326 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu WYKONANIE ELEMENTÓW AKCJI INFORMACYJNEJ SKIEROWANEJ DO PRACODAWCÓW, FIRM I INSTYTUCJI TJ. MATERIAŁÓW POLIGRAFICZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH (GADŻETÓW) PROMUJĄCYCH HONOROWE KRWIODAWSTWO, postępowanie znak: ZZP-52/18
Numer referencyjny ZZP-52/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu WYKONANIE ELEMENTÓW AKCJI INFORMACYJNEJ SKIEROWANEJ DO PRACODAWCÓW, FIRM I INSTYTUCJI TJ. MATERIAŁÓW POLIGRAFICZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH (GADŻETÓW) PROMUJĄCYCH HONOROWE KRWIODAWSTWO ZAKUP DOKONYWANY W RAMACH REALIZACJI PROGRAMU POLITYKI ZDROWOTNEJ MINISTRA ZDROWIA PN.: „ZAPEWNIENIE SAMOWYSTARCZALNOŚCI RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ W KREW I JEJ SKŁADNIKI NA LATA 2015 - 2020”, W ZAKRESIE ZADANIA PN. „PROMOCJA I EDUKACJA W ZAKRESIE HONOROWEGO KRWIODAWSTWA” 1. Opis przedmiotu zamówienia: a) Materiały poligraficzne: 1.2.1. Plakat dla pracowników w liczbie/nakładzie 6 355 sztuk, 1.2.2. Broszura edukacyjna w liczbie/nakładzie 127 800 sztuk, 1.2.3. Certyfikat w liczbie/nakładzie 2 770 sztuk, 1.2.4. Ulotka dla pracowników w liczbie/nakładzie 214 700 sztuk b) Gadżety: 1.2.5. Klasyczny notatnik A5 z twardą okładką zamykany na gumkę w liczbie/nakładzie 4 490 sztuk, 1.2.6. Brelok USB w liczbie/nakładzie 4 480 sztuk 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ), zawierający wymagania i warunki realizacji zamówienia, w tym, m.in. wszystkie ww. zamawiane ilości nakładu/sztuk oraz wszystkie poglądowe wizualizacje, stanowi załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakupu, jednak nie więcej niż o 20% całości przedmiotu zamówienia (nakładu/sztuk)(dotyczy każdego zamówienia). 4. Przykładowe wizualizacje – ostateczny projekt wymaga akceptacji Narodowego Centrum Krwi (w zakresie grafiki, jak i treści). UWAGA: Zgodnie z § 13 ust. 1. pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z dnia 27 lipca 2016 r., poz. 1126), w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty 1 wzór oferowanego notesu oraz 1 wzór breloka USB, spełniającego wszystkie ww. wymogi zamawiającego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, bez znakowania.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-04T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca winien być ubezpieczony z tytułu ryzyka zawodowego.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Dokument potwierdzający posiadanie sytuacji ekonomicznej lub finansowej (zgodnie z § 2 ust. 2 pkt 4 rozporządzenia ws. Dokumentów): Polisa OC lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczony z tytułu ryzyka zawodowego), w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 12 200,00 -zł (słownie: dwanaście tysięcy dwieście 00/100). Polisa OC lub inny dokument musi być ważny na dzień składania ofert.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - zgodnie z załączonym do oferty wzorem oświadczenia.
Zakresie warunkow udzialu 1. Aktualne oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - zgodnie z załączonym do oferty wzorem oświadczenia. 2. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - zgodnie z załączonym do oferty wzorem oświadczenia. 3. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych - zgodnie z załączonym do oferty wzorem oświadczenia. 4. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - zgodnie z załączonym do oferty wzorem oświadczenia. 5. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. 6. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Szczegółowe informacje dotyczące dokumentów zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do przetargu wykonawca jest obowiązany w terminie do dnia: 04/04/2018r. do godz. 10:30 wnieść wadium w kwocie: 1 220,00 -zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście dwadzieścia 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-04-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W przypadku podpisania oferty lub załączników przez osobę, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, tj. bez umocowania prawnego do reprezentacji firmy, dla uznania ważności oferta musi zawierać oryginał stosownego pełnomocnictwa lub kopię stosownego pełnomocnictwa potwierdzoną notarialnie.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 1.2. Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)