Dostawy druków powszechnego użytku oraz druków wewnętrznych

Publication date 2018-03-23
End date 2018-04-05 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Formularze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535564-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 228200004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków powszechnego użytku oraz druków wewnętrznych według bieżących potrzeb dla KWP w Łodzi, jednostek garnizonu łódzkiego oraz Zarządu w Łodzi Centralnego Biura Śledczego Policji KGP i Wydziału w Łodzi Biura Spraw Wewnętrznych Policji według asortymentu, ilości i wymagań jakościowych wskazanych w załącznikach:
a) zał. nr 2 do SIWZ – „formularz asortymentowo cenowy”,
b) Zał. nr 3 do SIWZ – „opis postaci wydawniczej”.
Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w formularzu asortymentowo - cenowym są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie.
Ostateczna ilość poszczególnych dostaw będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego
i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy.
Zamawiający na żądanie udostępni do wglądu wzory druków wewnętrznych w siedzibie Wydziału Gospodarki Materiałowo – Technicznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi przy ul. Stokowskiej 21/25, od poniedziałku do piątku w godz. 900 – 1400.
Zamawiający przekaże wzory druków wewnętrznych Wykonawcy w formie elektronicznej w dniu zawarcia umowy. Przedmiotowe wzory nie będą mogły być udostępniane osobom nieupoważnionym przez Zamawiającego.
Wykonawca jest zobligowany do przedstawienia Zamawiającemu składów komputerowych druków wewnętrznych, celem ich zatwierdzenia, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy
Zamawiający wymaga aby dostarczane druki były fabrycznie nowe, wolne od wad uniemożliwiających użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz zabezpieczone przed zawilgoceniem lub uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu.
Ustalone w zał. nr 2 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty.
Przedmiot umowy będzie dostarczany przez Wykonawcę w standardowych opakowaniach, bezzwrotnych, odpowiadających właściwościom przedmiotu zamówienia. Na każdym opakowaniu Wykonawca zamieści w sposób czytelny symbole i dane o ilościach zawartych w nich druków.
UWAGA: Na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c6f46351-cca3-49dd-8b8a-0f8dc378cba2
Biuletyn 535564-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Regon 47075497600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lutomierska 108/112
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91048
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 652 295
Zamawiajacy fax 426 652 080
Zamawiajacy email zampub@ld.policja.gov.pl
Adres strony url http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowiści prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, Sekcja ds. Funduszy Pomocowych i Zamówień Publicznych, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź,
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy druków powszechnego użytku oraz druków wewnętrznych
Numer referencyjny FZ-2380/19/18/IG
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków powszechnego użytku oraz druków wewnętrznych według bieżących potrzeb dla KWP w Łodzi, jednostek garnizonu łódzkiego oraz Zarządu w Łodzi Centralnego Biura Śledczego Policji KGP i Wydziału w Łodzi Biura Spraw Wewnętrznych Policji według asortymentu, ilości i wymagań jakościowych wskazanych w załącznikach: a) zał. nr 2 do SIWZ – „formularz asortymentowo cenowy”, b) Zał. nr 3 do SIWZ – „opis postaci wydawniczej”. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w formularzu asortymentowo - cenowym są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Ostateczna ilość poszczególnych dostaw będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający na żądanie udostępni do wglądu wzory druków wewnętrznych w siedzibie Wydziału Gospodarki Materiałowo – Technicznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi przy ul. Stokowskiej 21/25, od poniedziałku do piątku w godz. 900 – 1400. Zamawiający przekaże wzory druków wewnętrznych Wykonawcy w formie elektronicznej w dniu zawarcia umowy. Przedmiotowe wzory nie będą mogły być udostępniane osobom nieupoważnionym przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobligowany do przedstawienia Zamawiającemu składów komputerowych druków wewnętrznych, celem ich zatwierdzenia, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy Zamawiający wymaga aby dostarczane druki były fabrycznie nowe, wolne od wad uniemożliwiających użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz zabezpieczone przed zawilgoceniem lub uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu. Ustalone w zał. nr 2 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Przedmiot umowy będzie dostarczany przez Wykonawcę w standardowych opakowaniach, bezzwrotnych, odpowiadających właściwościom przedmiotu zamówienia. Na każdym opakowaniu Wykonawca zamieści w sposób czytelny symbole i dane o ilościach zawartych w nich druków. UWAGA: Na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Cpv glowny przedmiot 22820000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z załącznikiem nr 7 - wzór umowy
IV 4 4 data 2018-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)