Zakup kontenerów socjalno-biurowych oraz wyposażenia

Publication date 2018-03-26
End date 2018-04-05 00:00:00
Instytucja Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
Miejscowość Dęblin
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536578-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 703100007, 391000003, 397000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest zakup kontenerów socjalno-biurowych oraz wyposażenia z podziałem na zadania:
Zadanie 1 - Zakup 5 kontenerów socjalno-biurowych;
Zadanie 2 – Zakup mebli do wyposażenia kontenerów socjalno-biurowych;
Zadanie 3 – Zakup sprzęt AGD do wyposażenia kontenerów socjalno-biurowych.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). 3 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadani 1, 2,3.
4 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
5 Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
6 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
7 Wspólny Słownik Zamówień CPV:
70310000-7 – usługi wynajmu i sprzedaży obiektów budowlanych
39100000-3 – meble
39700000-7 – sprzęt gospodarstwa domowego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 174f4475-790d-41db-91c7-d9edd40a5f72
Biuletyn 536578-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
Regon 6005921600000
Zamawiajacy adres ulica Dywizjonu 303
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Dęblin
Zamawiajacy kod pocztowy 08-521
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 261 517 453
Zamawiajacy fax 261 517 452
Zamawiajacy email zp@wsosp.pl
Adres strony url www.wsosp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wsosp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wsosp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dywizjonu 303 nr 35 (Rektorat- Pałac Jabłonowskich) kancelaria jawna – pok. nr 116 (Wjazd do Rektoratu- Pałacu Jabłonowskich możliwy również od strony os. Lotnisko, od ul. płk. Pilota Szczepana Ścibiora)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych ul. Dywizjonu 303 nr 35 08 – 521 Dęblin
Nazwa nadana zamowieniu Zakup kontenerów socjalno-biurowych oraz wyposażenia
Numer referencyjny Zp/pn/24/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1 Przedmiotem zamówienia jest zakup kontenerów socjalno-biurowych oraz wyposażenia z podziałem na zadania: Zadanie 1 - Zakup 5 kontenerów socjalno-biurowych; Zadanie 2 – Zakup mebli do wyposażenia kontenerów socjalno-biurowych; Zadanie 3 – Zakup sprzęt AGD do wyposażenia kontenerów socjalno-biurowych.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). 3 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadani 1, 2,3. 4 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 5 Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. 6 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 7 Wspólny Słownik Zamówień CPV: 70310000-7 – usługi wynajmu i sprzedaży obiektów budowlanych 39100000-3 – meble 39700000-7 – sprzęt gospodarstwa domowego.
Cpv glowny przedmiot 70310000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Data zakonczenia 2018-05-09T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Zadanie 1 - termin realizacji zamówienia do 09.05.2018 r. Zadanie 2 i 3 - termin realizacji zamówienia 20 dni roboczych od zawarcia umowy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w zakresie zadania 2 - karty katalogowe proponowanych mebli
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 19 ZMIANA UMOWY - wzoru umowy
IV 4 4 data 2018-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakup 5 kontenerów socjalno-biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 70310000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-09T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup 5 kontenerów socjalno-biurowych Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup mebli do wyposażenia kontenerów socjalno-biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Zakup mebli do wyposażenia kontenerów socjalno-biurowych Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup sprzetu AGD do wyposażenia kontenerów socjalno-biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Zakup sprzetu AGD do wyposażenia kontenerów socjalno-biurowych Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)