Świadczenie usługi asysty technicznej serwisów internetowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego wraz z ich rozbudową oraz utworzenie nowych serwisów internetowych

Publication date 2018-03-26
End date 2018-04-06 00:00:00
Instytucja Województwo Śląskie
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530741-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienie jest usługa asysty technicznej serwisów internetowych
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego wraz z ich rozbudową oraz utworzenie nowych serwisów internetowych, składająca się z następujących działań:
a) Działanie I - obejmuje świadczenie usługi asysty technicznej serwisów internetowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego,
b) Działanie II - obejmuje utworzenie nowych serwisów internetowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego,
c) Działanie III - obejmuje rozbudowę serwisów internetowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ / Załącznik nr 1 do umowy.
3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Działanie I obejmuje świadczenie usługi asysty technicznej serwisów internetowych Zamawiającego szczegółowo określonych w SOPZ (tj. 55 istniejących w chwili podpisania umowy serwisów) oraz dodatkowo maksymalnie 10 nowych serwisów, które mogą powstać w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby serwisów internetowych objętych usługa asysty technicznej w trakcie trwania umowy. W takim przypadku nie będzie naliczana opłata za asystę techniczną serwisu od kolejnego miesiąca w którym serwis został wyłączony spod świadczenia usługi asysty technicznej. Minimalna liczba serwisów, które będą objęte asystą techniczną w trakcie trwania umowy to 35.
5. Zamawiający zastrzega sobie Prawo Opcji do Działania II, na następujących zasadach:
- Zamawiający przewiduje w ramach Działania II utworzenie maksymalnie 10 nowych serwisów internetowych w całym okresie trwania umowy, zgodnie z opisem zawartym w SOPZ, z zastrzeżeniem, że jest to zadanie opcjonalne i istnieje możliwość, że z uwagi na okoliczności techniczne lub organizacyjne nie zostanie zrealizowane.
- Obowiązkiem Wykonawcy jest przyjęcie zamówienia złożonego w ramach Prawa Opcji.
- Do zamówień objętych Prawem Opcji stosuje się wszelkie postanowienia Umowy.
- W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z Prawa Opcji, tj. w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa zlecenia utworzenia nowego serwisu internetowego, Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.
6. Zamawiający zastrzega sobie Prawo Opcji do Działania III, na następujących zasadach:
- Zamawiający przewiduje w ramach Działania III maksymalnie 200 roboczogodzin w całym okresie trwania umowy na rozbudowę serwisów internetowych, zgodnie z opisem zawartym w SOPZ, z zastrzeżeniem, że jest to zadanie opcjonalne i istnieje możliwość, że z uwagi na okoliczności techniczne lub organizacyjne nie zostanie zrealizowane.
- Obowiązkiem Wykonawcy jest przyjęcie zamówienia złożonego w ramach Prawa Opcji.
- Do zamówień objętych Prawem Opcji stosuje się wszelkie postanowienia Umowy.
- W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z Prawa Opcji, tj. w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa zlecenia rozbudowy serwisów internetowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.
7. Wymagania dotyczące zatrudnienia:
Wykonawca po podpisaniu Umowy w ciągu 7 dni złoży pisemne oświadczenie wskazując minimum jedną osobę zatrudnioną/e na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 108 z późn.zm), która w okresie realizacji przedmiotu Umowy będzie wykonywała czynności techniczne związane z asystą techniczną serwisów internetowych Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dce2d5f2-caf5-44da-88c7-8898b6108aeb
Biuletyn 530741-N-2018
Zamawiajacy nazwa Województwo Śląskie
Regon 27628463800000
Zamawiajacy adres ulica Ligonia
Zamawiajacy adres numer domu 46
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-037
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 77 40 025,
Zamawiajacy fax 32 77 40 030
Zamawiajacy email zamowienia@slaskie.pl,
Adres strony url www.slaskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 13.1 Pomoc techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=325
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=325
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta powinna być przygotowana w formie pisemnej w języku polskim. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej lub faksem.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice (Kancelaria Ogólna pok. 164).
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usługi asysty technicznej serwisów internetowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego wraz z ich rozbudową oraz utworzenie nowych serwisów internetowych
Numer referencyjny ZN-ZP.272.1.9.2018.TA
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienie jest usługa asysty technicznej serwisów internetowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego wraz z ich rozbudową oraz utworzenie nowych serwisów internetowych, składająca się z następujących działań: a) Działanie I - obejmuje świadczenie usługi asysty technicznej serwisów internetowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, b) Działanie II - obejmuje utworzenie nowych serwisów internetowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, c) Działanie III - obejmuje rozbudowę serwisów internetowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ / Załącznik nr 1 do umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Działanie I obejmuje świadczenie usługi asysty technicznej serwisów internetowych Zamawiającego szczegółowo określonych w SOPZ (tj. 55 istniejących w chwili podpisania umowy serwisów) oraz dodatkowo maksymalnie 10 nowych serwisów, które mogą powstać w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby serwisów internetowych objętych usługa asysty technicznej w trakcie trwania umowy. W takim przypadku nie będzie naliczana opłata za asystę techniczną serwisu od kolejnego miesiąca w którym serwis został wyłączony spod świadczenia usługi asysty technicznej. Minimalna liczba serwisów, które będą objęte asystą techniczną w trakcie trwania umowy to 35. 5. Zamawiający zastrzega sobie Prawo Opcji do Działania II, na następujących zasadach: - Zamawiający przewiduje w ramach Działania II utworzenie maksymalnie 10 nowych serwisów internetowych w całym okresie trwania umowy, zgodnie z opisem zawartym w SOPZ, z zastrzeżeniem, że jest to zadanie opcjonalne i istnieje możliwość, że z uwagi na okoliczności techniczne lub organizacyjne nie zostanie zrealizowane. - Obowiązkiem Wykonawcy jest przyjęcie zamówienia złożonego w ramach Prawa Opcji. - Do zamówień objętych Prawem Opcji stosuje się wszelkie postanowienia Umowy. - W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z Prawa Opcji, tj. w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa zlecenia utworzenia nowego serwisu internetowego, Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. 6. Zamawiający zastrzega sobie Prawo Opcji do Działania III, na następujących zasadach: - Zamawiający przewiduje w ramach Działania III maksymalnie 200 roboczogodzin w całym okresie trwania umowy na rozbudowę serwisów internetowych, zgodnie z opisem zawartym w SOPZ, z zastrzeżeniem, że jest to zadanie opcjonalne i istnieje możliwość, że z uwagi na okoliczności techniczne lub organizacyjne nie zostanie zrealizowane. - Obowiązkiem Wykonawcy jest przyjęcie zamówienia złożonego w ramach Prawa Opcji. - Do zamówień objętych Prawem Opcji stosuje się wszelkie postanowienia Umowy. - W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z Prawa Opcji, tj. w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa zlecenia rozbudowy serwisów internetowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia: Wykonawca po podpisaniu Umowy w ciągu 7 dni złoży pisemne oświadczenie wskazując minimum jedną osobę zatrudnioną/e na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 108 z późn.zm), która w okresie realizacji przedmiotu Umowy będzie wykonywała czynności techniczne związane z asystą techniczną serwisów internetowych Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 279500,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia (Działania I, II oraz III) zostanie zrealizowany w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie co najmniej 5 usług o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda, polegające na utworzeniu serwisów i/lub świadczeniu asysty technicznej serwisów i/lub rozbudowie serwisów internetowych, dostosowanych do WCAG 2.0, zgodne ze standardem W3C. Nie wykazanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub w przypadkach o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.2.2): odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (pkt III.7)1., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4)1. 4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.2.2), jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 570). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1, 2 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1, 2, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w pkt III.2.2), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub w przypadkach o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.1.3): wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dot. warunku, o którym mowa w pkt III.1.3)
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z ww. dokumentów powinno wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13)-22) i ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik do pisma z informacjami z otwarcia ofert), b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
Czy wadium 1
Wadium 1. Ustala się obowiązek wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Województwa Śląskiego w: Bank Polska Kasa Opieki S.A. I Oddział w Katowicach ul. Chorzowska 1, 40-121 Katowice nr 37 1240 6292 1111 0010 5063 8458 tytuł przelewu: „Wadium w postępowaniu ZN-ZP.272.1.9.2018.TA” b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. W przypadku wyboru innej niż pieniądz formy wniesienia wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginał poręczenia lub gwarancji w osobnej kopercie opisanej: „Wadium do przetargu ZN-ZP.272.1.9.2018.TA na „Świadczenie usługi asysty technicznej serwisów internetowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego wraz z ich rozbudową oraz utworzenie nowych serwisów internetowych.” w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ul. Ligonia 46, pok. 164. 4. Wadium należy wnieść skutecznie przed upływem terminu składania ofert. 5. Pozostałe kwestie związane z wadium będą rozwiązywane zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy z naruszeniem niniejszego przepisu podlega unieważnieniu, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy: a) w przypadku, gdy wystąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT. Wówczas strony dostosują stawkę podatku VAT do obowiązujących przepisów prawa i ustalą wartość przedmiotu umowy i podatku VAT w oparciu o zmienioną stawkę tego podatku; b) w przypadku, gdy nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) w przypadku, gdy nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne; d) w przypadku możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany tych rozwiązań; e) w przypadku zmiany przepisów prawa dotyczących przetwarzania danych osobowych w związku z wejściem w życie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE; f) inne zmiany, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2) do 6) ustawy Pzp. 3. Zmiany, o których mowa w pktt. 2 winny być dokonywane na piśmie pod rygorem nieważności. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt a), b) i c) mogą być dokonane, jeżeli zmiany te będą mieć wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, potwierdzonego protokołami odbioru.
IV 4 4 data 2018-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Zamawiający nie dopuszcza składania pełnomocnictw w formie elektronicznej lub faksem.

Criterion

Kryteria zatrudnienie osoby niepełnosprawnej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria czas usunięcia awarii krytycznej serwisu
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)