Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Bemowo

Publication date 2018-03-26
End date 2018-04-04 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Bemowo
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533724-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Bemowo. Szczegółowy wykaz materiałów i ilości wskazane są w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 342ad135-c4d7-44bd-9838-2b2b0c2330f2
Biuletyn 533724-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Bemowo
Regon 015259640-00027
Zamawiajacy adres ulica Powstańców Śląskich
Zamawiajacy adres numer domu 70
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-381
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 4437550
Zamawiajacy fax 22 3254007
Zamawiajacy email bemowo.WZP@um.warszawa.pl
Adres strony url www.bemowo.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bemowo.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bemowo.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście albo przesyłką pocztową lub kurierską
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy, ul. Powstańców Śląskich 70, 01-381 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Bemowo
Numer referencyjny UD-I-WZP.271.13.2018.MSA
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Bemowo. Szczegółowy wykaz materiałów i ilości wskazane są w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-14T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1). Oświadczenie, o podwykonawcach, jeśli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom wraz ze wskazaniem części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ. 2). W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż ujawniona(e) w dokumentach rejestrowych, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 3). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji (zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.bemowo.waw.pl), o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na ww. stronie przez Zamawiającego wraz z informacją z sesji otwarcia ofert.
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona https://aukcje.um.warszawa.pl
Elementy aukcji elektronicznej jedynym elementem oceny ofert w aukcji elektronicznej jest cena brutto za realizację przedmiotowego zamówienia (cena – 60%). Ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena brutto zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie pisemnej.
Informaje udostepnione wykonawcom w toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzenie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji.
Informaje przebiegu aukcji a) postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. b) postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej będą podlegały automatycznej ocenie i klasyfikacji zgodnie ze wzorem określonym w rozdziale XIV ust. 1 pkt 1) SIWZ. c) oferta złożona przez wykonawcę przestaje wiązać, jeżeli złoży on korzystniejszą ofertę w toku aukcji. d) Zamawiający nie przewiduje zastosowania mechanizmu dogrywek.
Warunki do licytacji Zamawiający określa minimalne postąpienie na kwotę 800,00 PLN.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: a) posiadać zainstalowany system operacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy), b) być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z systemem Windows 7), c) posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta: Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla Firefox, d) posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s.
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja a) Zamawiający zaprosi drogą elektroniczną do udziału w aukcji elektronicznej wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone. Zamawiający otworzy aukcję elektroniczną w terminie nie krótszym niż 2 dni robocze od przekazania zaproszenia. b) Sposób zalogowania się na platformie aukcyjnej zostanie określony przez operatora platformy w późniejszym terminie. c) Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej za pomocą danych uwierzytelniających przekazanych przez operatora platformy aukcyjnej Wykonawcom, którym Zamawiający przekazał zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej.
IV aukcja jednoetapowa 1
IV aukcja jednoetapowa czas 1 godzina
Warunki zamkniecia aukcji Aukcja elektroniczna zostanie zamknięta po upływie podstawowego czasu aukcji elektronicznej, tj. 1 godziny.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dokonanie zmian umowy jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do umowy, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności, poza zmianami, o których mowa w § 8, § 10 ust. 2 pkt. c, § 15 umowy. 2. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem: a) zaistnienia w trakcie realizacji umowy okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie złożenia oferty i były one niezależne od niego (np. zaprzestanie produkcji danego asortymentu, modyfikacja/zmiana parametrów, itp.), co skutkowałoby brakiem możliwości dalszej realizacji umowy na dotychczasowych warunkach. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do zaproponowania Zamawiającemu materiałów równoważnych, tj. tego samego producenta o innych oznaczeniach lub materiałów innego producenta, o takich samych lub lepszych cechach, co dany materiał określony w formularzu cenowym. Wykonawca rozpocznie dostawy nowych materiałów pod warunkiem zmiany umowy, na niezmienionych zasadach oraz bez podwyższenia cen jednostkowych netto, b) zmniejszenia zakresu realizacji umowy, jeżeli realizacja umowy stanie się niemożliwa ze względu na wycofanie ze sprzedaży przez producenta materiału określonego w formularzu cenowym i braku możliwości zastąpienia przez Wykonawcę wycofanego materiału równoważnym. W takim przypadku Zamawiający ma również prawo zmniejszyć proporcjonalnie kwotę przeznaczoną na realizację umowy, c) zmiany i/lub ustalenia nowych miejsc dostaw materiałów ze względu na zmiany organizacyjne u Zamawiającego. Skorzystanie przez Zamawiającego z powyższego uprawnienia nie będzie prowadziło do zmiany cen jednostkowych netto określonych w umowie. Zmiana ta będzie dokonana w formie jednostronnego, pisemnego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany w ciągu jednego dnia roboczego od daty otrzymania powiadomienia do wprowadzenia odpowiednich zmian w systemie on-line, o którym jest mowa § 5 ust 1. Zmiana miejsc dostaw materiałów, zostanie dokonana w formie pisemnej, co nie będzie traktowane, jako zmiana umowy i nie będzie wymagało sporządzania pisemnego aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2018-04-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Możliwość złożenia zamówienia on-line
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Dostawa papieru A4/80g o podwyższonych parametrach
Znaczenie 25,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)