Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Zawodowych w Opolu Lubelskim na zajęcia „Niszowe kierunki sadownicze szansą dla młodego rolnika” oraz „Szczepienie w ręku z wykorzystaniem gilotyny szkółkarskiej”

Publication date 2018-03-26
End date 2018-04-06 00:00:00
Instytucja Powiat Opolski
Miejscowość Opole Lubelskie
Województwo lubelskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536048-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem przedmiotu zamówienia na 4 części, jak poniżej:
1. Część nr 1 zamówienia – Dostawa materiału szkółkarskiego, której zakres rzeczowy obejmuje krzewy jagodowe opisane w załączniku Nr 1a do specyfikacji (Opis przedmiotu zamówienia/Zestawienie cenowe);
2. Część nr 2 zamówienia – Dostawa urządzeń i materiałów do upraw sadowniczych, której zakres rzeczowy obejmuje elementy opisane w załączniku Nr 1b do specyfikacji (Opis przedmiotu zamówienia/Zestawienie cenowe);
3. Część nr 3 zamówienia – Dostawa gilotyny szkółkarskiej, opisanej w załączniku Nr 1c do specyfikacji (Opis przedmiotu zamówienia/Zestawienie cenowe);
4. Część nr 4 zamówienia – Dostawa urządzeń do cięcia i okulizacji, której zakres rzeczowy obejmuje elementy opisane w załączniku Nr 1d do specyfikacji (Opis przedmiotu zamówienia/Zestawienie cenowe).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 69593a96-78a7-4373-8843-bdc020b71cc6
Biuletyn 536048-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Opolski
Regon 43102908500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubelska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Opole Lubelskie
Zamawiajacy kod pocztowy 24300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 818 276 122
Zamawiajacy fax 818 272 236
Zamawiajacy email starostwo@opole.lublin.pl
Adres strony url www.opole.lublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Nowoczesna szkoła zawodowa szansą dla rozwoju powiatu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 kształcenie zawodowe współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Opolski ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Zawodowych w Opolu Lubelskim na zajęcia „Niszowe kierunki sadownicze szansą dla młodego rolnika” oraz „Szczepienie w ręku z wykorzystaniem gilotyny szkółkarskiej”
Numer referencyjny EZSK.272.7.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy cztery
Okreslenie przedmiotu Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem przedmiotu zamówienia na 4 części, jak poniżej: 1. Część nr 1 zamówienia – Dostawa materiału szkółkarskiego, której zakres rzeczowy obejmuje krzewy jagodowe opisane w załączniku Nr 1a do specyfikacji (Opis przedmiotu zamówienia/Zestawienie cenowe); 2. Część nr 2 zamówienia – Dostawa urządzeń i materiałów do upraw sadowniczych, której zakres rzeczowy obejmuje elementy opisane w załączniku Nr 1b do specyfikacji (Opis przedmiotu zamówienia/Zestawienie cenowe); 3. Część nr 3 zamówienia – Dostawa gilotyny szkółkarskiej, opisanej w załączniku Nr 1c do specyfikacji (Opis przedmiotu zamówienia/Zestawienie cenowe); 4. Część nr 4 zamówienia – Dostawa urządzeń do cięcia i okulizacji, której zakres rzeczowy obejmuje elementy opisane w załączniku Nr 1d do specyfikacji (Opis przedmiotu zamówienia/Zestawienie cenowe).
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdziale 12 SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia określonego w rozdziale 4 SIWZ, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenie (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w załączniku Nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamawiający nie żąda dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie art. 26 ust. 2 ustawy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.1.1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to, ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie żąda dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku: wystąpienia siły wyższej, to znaczy nie zależne od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie wystawiania zlecenia i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. Strony uzgadniają, że pod pojęciem siły wyższej rozumieją zwłaszcza: wojnę, zamach terrorystyczny, katastrofy naturalne, pożar, powódź, trzęsienie ziemi, huragan, strajk, 2) Uwaga: w związku z tym, że termin zakończenia jest kryterium oceny ofert Zamawiający nie przewiduje innych możliwości przedłużenia tego terminu a niewykonanie zamówienia w terminie jest objęte odpowiedzialnością wykonawcy na zasadzie ryzyka a nie na zasadzie winy. 2. Jeżeli przed zakończeniem realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca wejdzie w posiadanie interpretacji podatkowej lub wyroku sądu dotyczącej podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postępowania, która w sposób nie budzący wątpliwości wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku VAT, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy polegającą na zmianie stawki podatku VAT - do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione w świetle otrzymanej interpretacji (stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT). Przy czym ww. możliwość zmiany umowy za zgodą stron nie daje żadnej ze stron skutecznego jednostronnego roszczenia o zmianę umowy. 3. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.
IV 6 1 srodki ochrony Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 ust. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym tajemnicę przedsiębiorstwa stanowi określona informacja, jeżeli spełnia łącznie 3 warunki: 1) ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest to inna informacja mająca wartość gospodarczą, 2) nie została ujawniona do wiadomości publicznej, 3) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności. Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były trwale spięte i oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
IV 4 4 data 2018-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiału szkółkarskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdziale 12 SIWZ.
Zalacznik krotki opis zakres rzeczowy obejmuje następujące krzewy jagodowe opisane w załączniku Nr 1a do niniejszej specyfikacji (Opis przedmiotu zamówienia/Zestawienie cenowe) o różnej porze dojrzewania (od najwcześniejszych do najpóźniejszych): 1. Porzeczka czarna : 4 odmiany po 10 sztuk; razem 40 sztuk 2. Porzeczka czerwona: 4 odmiany po 10 sztuk; razem 40 sztuk 3. Porzeczka biała : 4 odmiany po 10 sztuk; razem 40 sztuk 4. Agrest : 4 odmiany po 10 sztuk; razem 40 sztuk; 5. Borówka amerykańska : 5 odmian po 5 sztuk; razem 25 sztuk 6. Winorośl: 5 odmian po 5 sztuk; razem 25 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń i materiałów do upraw sadowniczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdziale 12 SIWZ.
Zalacznik krotki opis zakres rzeczowy obejmuje elementy opisane w załączniku Nr 1b do specyfikacji (Opis przedmiotu zamówienia/Zestawienie cenowe): 1) elementy do instalacji nawadniającej - 2 kpl.; 2) rusztowania - 2 kpl.; 3) agrowłóknina - 8 rolek; 4) nawozy mineralne - 300 kg; 5) kora do ściółkowania 80 l - 40 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa gilotyny szkółkarskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdziale 12 SIWZ.
Zalacznik krotki opis Dostawa gilotyny szkółkarskiej z wymiennym ostrzem; do przygotowanie szczepów z materiału o średnicy od 5 mm do 25 mm.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń do cięcia i okulizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdziale 12 SIWZ
Zalacznik krotki opis zakres rzeczowy obejmuje elementy opisane w załączniku Nr 1d do niniejszej specyfikacji (Opis przedmiotu zamówienia/Zestawienie cenowe), tj. noże do okulizacji - 45 szt. opaski do okulizacji - 2 opakowania; sekator jednoręczny -- 11 szt.; sekator dwuręczny - 4 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)