Dostawa wystawy interaktywnej Morskiego Centrum Nauki w Szczecinie

Publication date 2018-03-26
End date 2018-04-06 00:00:00
Instytucja Morskie Centrum Nauki im. Prof. Jerzego Stelmacha
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536179-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391620005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wystawy interaktywnej promującej powstanie Morskiego Centrum Nauki im. Prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b1c38cf5-6402-4670-b86c-2eee0d4ebd8f
Biuletyn 536179-N-2018
Zamawiajacy nazwa Morskie Centrum Nauki im. Prof. Jerzego Stelmacha
Regon 368811319
Zamawiajacy adres ulica ul. Tadeusza Wendy
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-655
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon +48508268241
Zamawiajacy email kontakt@centrumnauki.eu
Adres strony url www.centrumnauki.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.centrumnauki.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.centrumnauki.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Morskie Centrum Nauki w Szczecinie, ul. T. Wendy 10, 70-655 Szczecin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wystawy interaktywnej Morskiego Centrum Nauki w Szczecinie
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wystawy interaktywnej promującej powstanie Morskiego Centrum Nauki im. Prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie.
Cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże dostawy wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w tym: a1) wykonanie co najmniej jednej dostawy eksponatów muzealnych lub podobnych o wartości min. 100.000 zł
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp;
Zakresie warunkow udzialu wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW.
Inne dokumenty niewymienione 6.4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW.
Czy przewiduje udzielenie zaliczek 1
Przewiduje udzielenie zaliczek Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczek do wysokości 25% wynagrodzenia Wykonawcy. Udzielenie zaliczki następuje decyzją Zamawiającego. Do zabezpieczenia zaliczki stosuje się przepisy art. 151 PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Wszelkie zmiany treści Umowy wymagają zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: a) Zmiany terminu wykonania umowy lub jej poszczególnych elementów. b) Zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy, jeżeli zmiana ta będzie uzasadniona potrzebami Zamawiającego, c) Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli zmiana ta będzie uzasadniona zmianą zakresu świadczenia. c) Zmiany umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany umowy, każda ze stron może wystąpić wnioskiem na piśmie w sprawie możliwości dokonania takiej zmiany, We wniosku należy opisać, uzasadnić okoliczności warunkujące zmianę oraz dołączyć stosowne dokumenty – dotyczy to przypadków kiedy dla potwierdzenia dokonania zmiany zasadnym jest przedłożenie odpowiednich dokumentów.
IV 4 4 data 2018-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Eksponaty
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 85,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)