CRZP/28/2018/AEZ Sukcesywna dostawa sortów mundurowych dla studentów oraz pracowników AMG w roku 2018/2019

Publication date 2018-03-26
End date 2018-04-09 00:00:00
Instytucja Akademia Morska w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Kurtki i blezery,
  • Koszule,
  • Krawaty,
  • Nakrycia głowy i dodatki,
  • Buty

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534944-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 358113005, 182232000, 183320005, 184433205, 184230000, 188150005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa sortów mundurowych dla studentów oraz pracowników AMG w roku 2018/2019

Dodatkowe informacje

GuidZP400 402a6fa7-840c-4f78-8c17-3179d5d2bbc0
Biuletyn 534944-N-2018
Zamawiajacy nazwa Akademia Morska w Gdyni
Regon 000145112
Zamawiajacy adres ulica Morska
Zamawiajacy adres numer domu 81-87
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-225
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48585586421
Zamawiajacy fax +48587412250
Zamawiajacy email zampubl@am.gdynia.pl
Adres strony url http://www.am.gdynia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=359
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=359
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Morska w Gdyni ul. Morska 81-87 81-225 Gdynia Polska
Nazwa nadana zamowieniu CRZP/28/2018/AEZ Sukcesywna dostawa sortów mundurowych dla studentów oraz pracowników AMG w roku 2018/2019
Numer referencyjny CRZP/28/2018/AEZ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa sortów mundurowych dla studentów oraz pracowników AMG w roku 2018/2019
Cpv glowny przedmiot 35811300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy należy złożyć - informację o tym, czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej, w rozumieniu definicji zawartej w art. 4 pkt. 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r., nr 50, poz. 331 z późn. zm.)
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o spełnianiu warunków
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wymaga złożenia próbek oferowanych produktów: zadanie 1 - Mundury oficerskie Wykonawca dostarczy próbki materiału oferowanego do wykonania zamówienia o wym. 20x15cm. zadanie 2 - Kurtka ortalionowa (ocieplana) Wykonawca dostarczy próbki materiału oferowanego do wykonania zamówienia o wym. 20x15cm. zadanie 3 - Koszule Wykonawca dostarczy próbkę jednej koszuli wraz z opisem składu surowcowego. zadanie 4 - Czapki i kapelusze Wykonawca dostarczy gotowe próbki czapki i kapelusza po 1 szt. zadanie 5 - Krawat mundurowy Próbki nie są wymagane. zadanie 6 - Buty Próbki nie są wymagane.
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
IV 4 4 data 2018-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1. Dostawa mundurów oficerskich, 250 kpl.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35811300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 102500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Przedmiotem tej części zamówienia jest usługa szycia konfekcyjnego i dostawa mundurów oficerskich uszytych według wzorów załączonych do SIWZ Mundur oficerski - 250 kpl.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2. Dostawa kurtek ortalionowych (ocieplanych), 250 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18223200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 31250,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa ocieplanych kurtekortalionowych uszytych według wzorów załączonych do SIWZ. Kurtka ortalionowa ocieplana - 250 szt
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3. Dostawa koszul, 350 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18332000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 26040,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa koszul uszytych według wzorów załączonych do SIWZ. Koszula - 250 szt. męskie, 100 szt. damskie
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4. Dostawa czapek i kapeluszy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18443320-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 35400,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa czapek i kapeluszy oficerskich. Dotawa czapek oficerskich 250 szt. i kapeluszy damskich - 50 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5. Dostawa krawatów mundurowych, 250 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18423000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2400,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa krawatów mundurowych. Dotawa krawatów mundurowych 250 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6. Dostawa butów, 250 par.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18815000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 33000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa butów według wzorów załączonych do SIWZ. Dostawa butów 250 par
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)