Zakup i dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji sprzętu medycznego, narzędzi medycznych, kaczek, basenów , dostawy środków do dezynfekcji naczyń i sprzętu kuchennego oraz myjni

Publication date 2018-03-27
End date 2018-04-11 00:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536749-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 240000004, 336316008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji sprzętu medycznego (chemiczne wyroby medyczne), powierzchni zanieczyszczonych organicznie, sporami Clostridium difficile, narzędzi medycznych, kaczek, basenów (chemiczne produkty biobójcze), dostawy środków do dezynfekcji naczyń i sprzętu kuchennego, maszyn do hemodializy, myjni dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3ef580a5-74f9-4765-afd4-031631930547
Biuletyn 536749-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus
Regon 28893000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lindleya
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02005
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 021 001
Zamawiajacy fax 225 022 136
Zamawiajacy email zam.publiczne@dzieciatkajezus.pl
Adres strony url www.przetargi.dzieciatkajezus.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.dzieciatkajezus.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.dzieciatkajezus.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta może zostać złożona wyłącznie NA PIŚMIE, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r., poz. 1830 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus ul. W. H Lindleya 4, 02 – 005 Warszawa Dział Zamówień Publicznych Pawilon nr 19, piętro I, pokój nr 2
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji sprzętu medycznego, narzędzi medycznych, kaczek, basenów , dostawy środków do dezynfekcji naczyń i sprzętu kuchennego oraz myjni
Numer referencyjny DZP/21/KT/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji sprzętu medycznego (chemiczne wyroby medyczne), powierzchni zanieczyszczonych organicznie, sporami Clostridium difficile, narzędzi medycznych, kaczek, basenów (chemiczne produkty biobójcze), dostawy środków do dezynfekcji naczyń i sprzętu kuchennego, maszyn do hemodializy, myjni dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dla wszystkich oferowanych produktów: 1) kartę charakterystyki produktu niebezpiecznego zgodną z Rozporządzeniem REACH, 2) ulotkę informacyjną w języku polskim, 3) etykietę produktu, zatwierdzona przez Ministerstwo Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 4) dla wyrobów medycznych deklarację zgodności Œ, a jeżeli wymagają tego odrębne przepisy również zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności Œ, dla którego wystawiono deklarację zgodności 5) dla produktów biobójczych pozwolenie na obrót produktem biobójczym wystawione przez Ministerstwo Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, treść oznakowania opakowania produktu biobójczego w języku polskim zgodnego z artykułem 33 ustawy z dnia 9 października 2015r. o produktach biobójczych Dz.U. 2015 poz. 1926. 6) informacja o sposobie i formie realizacji procesu unieczynnienia substancji – jeśli dotyczy. NALEŻY OZNACZYĆ, KTÓREGO PAKIETU/ POZYCJI DOTYCZY SKŁADANY DOKUMENT Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca złoży wymagane dokumenty lub oświadczenie - wzór oświadczenia załącznik nr 4 do SIWZ Dla oferowanych produktów: a) dla pakietu nr 8 poz. 1, pakietu nr 9 poz.1, pakietu nr 10 należy złożyć dokumenty (raporty z badań potwierdzające skuteczność produktów wykonane przez certyfikowane laboratoria zgodnie z: katalogiem norm PN- EN-14885 /PZH/RKI/DVV/DGHM/ VAH/normami dopuszczonymi przez Prezesa URPLWMiPB sporządzone w języku polskim/ języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające spektrum i czas działania (jeśli wymagane w opisie przedmiotu zamówienia) w obszarze medycznym (działanie sporobójcze badania dla obszaru spożywczego); b) dla pakietu 7 poz. 9 i poz. 10 należy złożyć dokumenty (raporty z badań potwierdzające skuteczność produktów wykonane przez certyfikowane laboratoria zgodnie z: katalogiem norm PN- EN-14885 /PZH/RKI/DVV/DGHM/ VAH/normami dopuszczonymi przez Prezesa URPLWMiPB sporządzone w języku polskim/ języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające spektrum i czas działania (jeśli wymagane w opisie przedmiotu zamówienia ) w obszarze medycznym (działanie sporobójcze badania dla obszaru spożywczego)- badania potwierdzające wymagane spektrum działania w obszarze spożywczym - dokumenty również w wersji elektronicznej Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca złoży wymagane dokumenty. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia materiałów informacyjnych (opisy/ foldery/ prospekty/ oświadczenia) wystawionych przez producenta opisujących parametry techniczne zaoferowanych wyrobów - celem zweryfikowania ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca złoży wymagane dokumenty. Dotyczy pakietu nr 2 a) pozytywna opinia producenta sprzętu endoskopowego Dotyczy pakietu nr 7 a) certyfikaty: system zarządzania jakością ISO 9001 oraz system zarządzania środowiskowego ISO 14001 Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca złoży wymagane dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione Oferta cenowa, opis przedmiotu zamówienia– wzór załącznik nr 1 do SIWZ Pełnomocnictwo dla osoby, która podpisała ofertę (jeśli dotyczy) Oświadczenie własne Wykonawcy - w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców – wzór załącznik nr 2 do SIWZ (Część E) W celu ustalenia rankingu ofert wraz z ofertą należy złożyć: a) próbki :- dla pakietu nr 2 – 3 opakowania; - dla pakietu nr 3 – 3 opakowania; - dla pakietu nr 4 – 3 opakowania - dla pakietu nr 5 – 3 opakowania - dla pakietu nr 6 – 3 opakowania b) dokumenty do oferowanych produktów dla Pakietu nr 1 – 6: 1) raporty z badań potwierdzające skuteczność produktów wykonane przez certyfikowane laboratoria zgodnie z: katalogiem norm PN- EN-14885 /PZH/RKI/DVV/DGHM/ VAH/normami dopuszczonymi przez Prezesa URPLWMiPB sporządzone w języku polskim/ języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające spektrum i czas działania w obszarze medycznym (działanie sporobójcze badania dla obszaru spożywczego) - dokumenty również w wersji elektronicznej
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z projektem umowy
IV 4 4 data 2018-04-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis pozycji - 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis pozycji - 1
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis pozycji - 1
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis pozycji - 1
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis pozycji - 1
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis pozycji - 1
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis pozycji - 14
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis pozycji - 2
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis pozycji - 4
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis pozycji - 1
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis pozycji - 1
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa pakier nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis pozycji - 4
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa pakiet nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis pozycji - 2
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)