GuidZP400 |
6e4365c2-c64e-4832-9b20-da851e6000f3
|
Biuletyn |
536833-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Służba Wywiadu Wojskowego
|
Regon |
140691317
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
243
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-009
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 832 210,
|
Zamawiajacy fax |
261 832 352
|
Zamawiajacy email |
sww.zamowienia@ron.mil.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.sww.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.sww.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.sww.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Służba Wywiadu Wojskowego, Biuro Finansowo-Logistyczne, Sekcja Zamówień Publicznych al. Niepodległości 243, 00-909 Warszawa 60.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kopiarek
|
Numer referencyjny |
SWW/ZP-2/BFL/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych wraz z ich dowozem oraz wniesieniem pod wskazany w zamówieniu przez Zamawiającego adres. Miejsce dostawy znajduje się na terenie miasta Warszawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-10T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wprowadza warunku w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej i tym samym wymogu związanego z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wprowadza warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wprowadza warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę obejmującą swym zakresem dostawę w ramach jednej umowy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących,
o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, że te dosta¬wy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3miesiąceprzed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć:
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty protokół badań na wydajność oraz kompatybilność we wszystkich urządzeniach, w których producent przewiduje zastosowanie tego samego materiału według norm ISO:
- ISO/IEC 19752 – do określenia wydajności tonerów czarnych,
- ISO/IEC 19798 - do określenia wydajności tonerów kolorowych,
- ISO/IEC 24711/24712 – do określenia wydajności wkładów atramentowych,
- Certyfikat potwierdzający, że laboratorium badawcze, w którym wykonano raporty określone w pkt. 5 jest akredytowane w oparciu o normę PN-EN ISO/IEC 17025.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium do niniejszego postępowania.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium na realizację przedmiotu zamówienia wynosi: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu obliczoną kwotę należy wpłacić przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP o/W-wa nr43101010100055391391200000. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium w sprawie nr SWW/ZP-2/BFL/2018” i należy załączyć go do oferty.
6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ppkt 4 oryginał dokumentu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Gwarancja lub poręczenie, o których mowa w pkt. 4, musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację. np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie musi zawierać następujące elementy:
a) nazwa Wykonawcy i jego siedziba (adres),
b) nazwa Beneficjenta (Zamawiającego),
c) nazwa Gwaranta lub Poręczyciela,
d) określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją,
e) sformułowanie zobowiązania Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarant nie może także uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji,
w tym Zamawiający nie zaakceptuje gwarancji lub poręczenia zawierającego m. in. zastrzeżenie, ze wezwanie do zapłaty musi zostać złożone do Gwaranta za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Beneficjenta umowy, który potwierdzi, ze podpisy widniejące na wezwaniu zostały złożone w ważny sposób i należą do osób uprawnionych do składania oświadczeń majątkowych w imieniu Beneficjenta. Gwarant może weryfikować podpisy Beneficjenta w jego banku, ale we własnym zakresie. W przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów, bądź posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, ze Wykonawca nie wniósł wadium.
9. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz w wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty z postępowania.
10. Zamawiający zwróci wadium:
a) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
z zastrzeżeniem pkt. 12.
b) Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem pkt. 14.
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10 lit. a), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (art. 46 ust. 3 ustawy).
15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach
i na określonych warunkach:
1) Zmiany korzystne dla Zamawiającego:
a) dopuszczalne jest obniżenie płatności należnych Wykonawcy (cena) przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,
b) dopuszczalne jest skrócenie okresu realizacji umowy,
c) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na materiały lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia,
d) w ramach umowy, dopuszczalne jest zwiększenie rozmiaru dostawy jednego asortymentu kosztem odpowiedniego zmniejszenia dostaw innego asortymentu przy niezmienionej
całkowitej wartości przedmiotu zamówienia oraz zachowaniu cen jednostkowych.
2) Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego – niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie
świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć na dzień zawarcia umowy.
3) Zmiany neutralne dla Zamawiającego:
a) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
b) dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia
Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, chyba że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2018-04-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|