Asysta techniczna oraz nadzór autorski dla systemu EZD SIDAS i SPiRB w roku 2018

Publication date 2018-03-27
End date 2018-04-04 00:00:00
Instytucja Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536824-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu nadzoru autorskiego i usług serwisowych dla systemu EZD SIDAS oraz EZD SPiRB.
2. Zakres świadczonych usług obejmuje prace związane z:
-pomocą techniczną dla administratorów systemu EZD świadczoną telefonicznie i za pomocą poczty elektronicznej w dniach roboczych w godzinach 8:00 – 16:00;
-przeprowadzeniem co najmniej raz w roku w okresie obowiązywania umowy kontroli poprawności działania systemu EZD;
-stałym, bezpośrednim nadzorem w siedzibie Zamawiającego nad poprawnym działaniem systemu EZD;
-dostosowaniem systemu EZD do zmian przepisów prawa w terminach wynikających z tych przepisów.
3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Zakresu rzeczowego (załącznik nr 5 do SIWZ).
4. Wymagany okres gwarancji: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2018r.
5. Czas reakcji na zgłoszenie błędu poważnego: najkrótszy czas reakcji na zgłoszenie błędu poważnego wynosi 4 godziny. Najdłuższy czas reakcji na zgłoszenie błędu poważnego wynosi 24 godziny. Oferty zawierające czas reakcji dłuższy niż 24 godziny zostaną odrzucone.
6. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2018r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fd592bb4-73dc-4294-adc2-f9c99ee6e666
Biuletyn 536824-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
Regon 357116163
Zamawiajacy adres ulica Centralna
Zamawiajacy adres numer domu 53
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-586
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126167419
Zamawiajacy fax 126167417
Zamawiajacy email mkrawczyk@zikit.krakow.pl
Adres strony url www.zikit.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zikit.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zikit.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, Budynek B, pokój 118 (Sekretariat).
Nazwa nadana zamowieniu Asysta techniczna oraz nadzór autorski dla systemu EZD SIDAS i SPiRB w roku 2018
Numer referencyjny 27/III/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu nadzoru autorskiego i usług serwisowych dla systemu EZD SIDAS oraz EZD SPiRB. 2. Zakres świadczonych usług obejmuje prace związane z: -pomocą techniczną dla administratorów systemu EZD świadczoną telefonicznie i za pomocą poczty elektronicznej w dniach roboczych w godzinach 8:00 – 16:00; -przeprowadzeniem co najmniej raz w roku w okresie obowiązywania umowy kontroli poprawności działania systemu EZD; -stałym, bezpośrednim nadzorem w siedzibie Zamawiającego nad poprawnym działaniem systemu EZD; -dostosowaniem systemu EZD do zmian przepisów prawa w terminach wynikających z tych przepisów. 3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Zakresu rzeczowego (załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Wymagany okres gwarancji: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2018r. 5. Czas reakcji na zgłoszenie błędu poważnego: najkrótszy czas reakcji na zgłoszenie błędu poważnego wynosi 4 godziny. Najdłuższy czas reakcji na zgłoszenie błędu poważnego wynosi 24 godziny. Oferty zawierające czas reakcji dłuższy niż 24 godziny zostaną odrzucone. 6. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2018r.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Uprawnieni do porozumiewania się z wykonawcami: Krzysztof Książek – Dział Informatyki, tel. (12) 616 7100 (sprawy merytoryczne), Michał Słabicki – Dział Informatyki, tel. (12) 616 7511 (sprawy merytoryczne), Dawid Błasiak – Dział Zamówień Publicznych, tel. (12) 616 7113 (sprawy proceduralne).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy przedłożą oświadczenie Wykonawcy o prawie do pełnego dysponowania oprogramowaniem EZD SIDAS oraz EZD SPIRB wraz z oświadczeniem do posiadania pełnych praw autorskich do tego oprogramowania.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dokument należy złożyć w Punkcie Obsługi Klienta Zamawiającego ul. Centralna 53 Kraków, budynek A).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy o prawie do pełnego dysponowania oprogramowaniem EZD SIDAS oraz EZD SPIRB wraz z oświadczeniem do posiadania pełnych praw autorskich do tego oprogramowania.
Inne dokumenty niewymienione 1. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszej specyfikacji lub ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń, których wykaz został określony w części IV SIWZ. 2. Wykaz oświadczeń jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty: a) Oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 3 do SIWZ (wzór), b) Oświadczenie Wykonawcy dot. wykluczenia (każdy z podmiotów składających wspólną ofertę składa odrębnie) – wg załącznika nr 4 do SIWZ (wzór). 3. Ponadto do oferty należy załączyć: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b) Pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych); c) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ (wzór); 4. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 3 lit. a) oraz punkcie 2 IV części SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. 6. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest załączyć oświadczenie, o którym mowa w punkcie 5 IV części SIWZ. 7. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub w jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych pomiotach w oświadczeniu – wg załącznika nr 4 do SIWZ (wzór). 9. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 3 lit. a) IV części SIWZ. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 lit. a) IV części SIWZ, składa informacje z odpowiedniego rejestru, albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 11 części IV SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 12. Dokumenty wymagane w niniejszej specyfikacji lub ogłoszeniu muszą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 13. Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w specyfikacji lub ogłoszeniu oświadczeń lub dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy lub odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 1, 2, 3 i 3a ustawy - Prawo zamówień publicznych. 14. Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski, tabela A, z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, do w/w przeliczenia zastosowany będzie ostatni ogłoszony kurs przed tym dniem. 15. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy w zakresie podstaw określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności zmiany osób nadzorujących, terminu rozpoczęcia lub zakończenia zamówienia itp. Jeżeli wystąpią przesłanki tj. konieczność tej zmiany będzie wynikać z okoliczności których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy - szczegółowe przesłanki zmiany treści umowy zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy.
IV 4 4 data 2018-04-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu: 04.04.2018r. o godz. 10:00 w sali konferencyjnej Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, budynek A, sala nr 08.

Criterion

Kryteria Czas reakcji na zgłoszenie błędu poważnego
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)