| GuidZP400 |
a852b638-a48f-4914-b2b4-09c2688158f4
|
| Biuletyn |
536327-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o.
|
| Regon |
14194475000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Poniatowskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Siedlce
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
08110
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
25 64 03 299
|
| Zamawiajacy fax |
25 64 03 263
|
| Zamawiajacy email |
ozp@szpital.siedlce.pl
|
| Adres strony url |
www.szpital.siedlce.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.siedlce.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.siedlce.pl
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę w zapieczętowanej kopercie i oznaczonej zgodnie z wymogiem SIWZ należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego osobiście, drogą pocztową lub kurierską
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy materiałów medycznych oraz zapewnienie technicznych możliwości wykonywania zabiegów/procedur na Bloku Operacyjnym
|
| Numer referencyjny |
FZP.2810.14.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów medycznych oraz zapewnienie technicznych możliwości wykonywania zabiegów/procedur na Bloku Operacyjnym.
Zaoferowany asortyment będący wyrobem medycznym musi być dopuszczony do obrotu i używania oraz posiadać aktualne dokumenty zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2017, poz. 211). Wymaga się czytelnego oznakowania każdej sztuki zaoferowanych wyrobów w języku polskim, zgodnie z w/w ustawą tj. podania nazwy, rozmiaru oraz daty ważności/gwarancji. Wykonawca nie ma obowiązku podawania daty ważności/gwarancji na produktach niesterylnych. Oferowane i dostarczane wyroby muszą być oznakowane znakiem CE.
Opakowania handlowe materiałów sterylnych muszą posiadać dodatkowe szczelne opakowanie zewnętrzne. W dostawach materiałów o mniejszej ilości niż opakowania handlowe, dostawa musi być zabezpieczona w sposób identyczny jak w przypadku pełnych opakowań. Oferowane materiały muszą posiadać odpowiednie terminy przydatności/gwarancji, zgodne z wymaganiami opisanymi w Formularzu asortymentowo-cenowym. Wymaga się zgodności dostarczanych wyrobów wg. serii, rozmiaru, dat ważności materiałów sterylnych, numerów lot i ilości z danymi na fakturze lub dokumencie towarzyszącym przy dostawie (np. WZ z określeniem faktury, której dotyczy). Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie zasad obsługi instrumentarium, sterylizacji, dezynfekcji i technik operacyjnych w nieprzekraczalnym terminie do 10 dni od daty podpisania umowy. Nie później niż w dniu szkolenia Wykonawca przekaże na Blok Operacyjny zasady/metody dezynfekcji, sterylizacji oraz instrukcje techniki zabiegu - w języku polskim.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33180000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenia, że dla oferowanego asortymentu Wykonawca posiada stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP; zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (kserokopie dokumentów do wglądu na żądanie Zamawiającego) oraz, że dostarczany asortyment będzie oznakowany zgodnie z wymogami ustawy j. w.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się zmiany cen jedynie w przypadku:
1) obniżenia cen;
2) zmiany stawek podatku VAT i stawek celnych wprowadzonych w drodze ustawy lub rozporządzenia właściwego ministra. Ceny podlegają przeliczeniu odpowiednio do zmian w oparciu o złożoną ofertę i ulegają zmianie z chwilą wejścia w życie stosownych przepisów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji umowy z możliwością przesunięć ilościowo-asortymentowych;
W uzasadnionych przypadkach, przy niewykorzystaniu pełnej wartości umowy w okresie obowiązywania, wydłużenia jej terminu do czasu wydania pełnej kwoty lub możliwość wykorzystania zawartej umowy w minimum 80%. W przypadku wydłużenia łączny czas trwania umowy nie może jednak przekraczać trzech lat.
|
| IV 4 4 data |
2018-04-10T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet I
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33180000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zestawy do szycia łąkotki
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet II
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Ostrza do SHAVERA, do wiertarki do kraniotomii, elektrody do SERFASA
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet III
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Staplery i ładunki do staplerów
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet IV
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33180000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przyrządy do drenażu, silastik, protezki
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet V
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33180000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Usztywniacz nosa i płytka nosowa
|
| | |