Dostawa mebli

Publication date 2018-03-27
End date 2018-04-05 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Zielonogórski Biuro Zamówień Publicznych
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Meble,
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble recepcyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536022-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391300000, 391100006, 391000003, 391410002, 391210006, 391561003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Zielonpogórskiego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4e1da532-1193-436d-a24b-ac529d2dd089
Biuletyn 536022-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Zielonogórski Biuro Zamówień Publicznych
Regon 97792414700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Licealna
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65-417
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 68 3282318, 3282275
Zamawiajacy fax 68 3282275
Zamawiajacy email bzp@uz.zgora.pl
Adres strony url www.uz.zgora.pl
Adres strony internetowej http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/1/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Zielonogórski, 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9, bud. A18, pok. 010 – Kancelaria Ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli
Numer referencyjny RA-Z-09/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Zielonpogórskiego
Cpv glowny przedmiot 39130000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy,
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione I. Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw do wykluczenia Wykonawcy i spełniania warunków udziału w postępowaniu – aktualne na dzień składania ofert, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw do wykluczenia Wykonawcy i spełniania warunków udziału w postępowaniu – aktualne na dzień składania ofert, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ, 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy, 3) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2 powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzednim muszą zostać wystawione (sporządzone) zgodnie z odpowiednimi terminami wskazanymi w pkt. 3. Stosowne oświadczenia muszą mieć terminy sporządzenia odpowiadające terminom wymaganym od dokumentów, które zastępują. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu (o którym mowa powyżej w pkt. 3 i 4) złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) Wykonawcy ci składają: 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 powyżej, 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1 powyżej - odrębnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) dokumenty, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2 lub pkt. 3 powyżej - w odniesieniu do każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4) dokument, o którym mowa w pkt. 2 ppkt. 3 – odrębnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (jeśli Zamawiający żąda któregoś z tych dokumentów) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych urzędowych baz danych, Wykonawca nie jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów dostępnych w tych bazach. 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, że oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w § 2, § 5 i § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (jeśli Zamawiający żąda któregoś z tych dokumentów), znajdują się w posiadanych przez Zamawiającego dokumentach przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy, będzie korzystał z posiadanych oświadczeń i dokumentów, o ile są one aktualne, a Wykonawca wskaże postępowanie, w którym zostały złożone. 9. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikująca kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymaganych dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braków podstaw do wykluczenia, o których mowa w §2 i §5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia – jeśli Zamawiający żąda powyżej któregoś z tych dokumentów. 10. UWAGA! W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca wraz z ofertą składa WYŁĄCZNIE oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1) oraz pkt. 2 ppkt 1) Specyfikacji. 11. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2 powyżej, chyba że zastosowanie znajdą postanowienia pkt. 7 lub pkt. 8 powyżej. 12. UWAGA! Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, to jest oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 3 powyżej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert (informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy). Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy składa oddzielnie każdy z nich. Oświadczenie należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 13. Oświadczenia, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców składane są w oryginale. 14. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w punkcie powyżej, składane są w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 15. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - ten z nich, którego dokumenty te dotyczą. 16. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 17. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów innych niż oświadczenia, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 18. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 19. W przypadku, o którym mowa w pkt. 7 powyżej, Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 20. Jeśli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów podczas wykazywania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych na podstawie art. 22 ust. 1b ustawy (jeśli Zamawiający stawia takie warunki), zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu Wykonawcy dotyczącym podstaw do wykluczenia Wykonawcy. Oświadczenie dotyczące tych podmiotów powinno potwierdzać brak podstaw do wykluczenia tych podmiotów w takim samym zakresie, jak zakres wymagany od Wykonawcy. 21. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w art. 22a ust. 2, musi być złożone wraz z ofertą i musi być złożone w oryginale. 22. Jeśli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, Zamawiający żąda od tego Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 23. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 24. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć wpływ na realizację zamówienia. 25. Jeżeli Zamawiający żąda powyżej od Wykonawcy przedstawienia (w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy/usługi/roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego) dokumentów, o których mowa w § 13 ust. 1 pkt 2-5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawca może zamiast tych dokumentów złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, 2) Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego nie ma możliwości uzyskania tych dokumentów, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego. 26. Jeżeli Zamawiający żąda powyżej od Wykonawcy przedstawienia (w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy/usługi/roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego) dowodów (referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi/roboty budowlane były wykonywane) określających czy dostawy te, usługi lub roboty budowlane zostały wykonane lub (w dopuszczalnych przypadkach) są wykonywane należycie, o których mowa w § 2 ust. 4 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a Wykonawca z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, to może złożyć swoje oświadczenie. II. Złożona przez Wykonawcę oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz „OFERTA” - załącznik nr 2 do SIWZ, 2) wypełniony Formularz Cenowy/Formularze Cenowe – załącznik/i nr 3 do SIWZ; 3) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII pkt 1 i pkt 2 ppkt 1 niniejszej SIWZ, 4) o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo; 5) Jeśli Wykonawca zastrzegł w ofercie, że jakieś informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, do oferty należy dołączyć wypełniony Formularz „Wykazanie zasadności zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa” – załącznik nr 7 do SIWZ, z koniecznymi zdaniem Wykonawcy załącznikami.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania m. in. następujących zmian w Umowie: 1) dopuszcza się zmianę terminu wykonania Umowy, o którym mowa w § 2. Termin wykonania Przedmiotu Umowy może ulec przesunięciu: a) w przypadku działania siły wyższej (katastrofalne działania przyrody - np. niezwykłe mrozy, śnieżyce, powodzie; akty władzy ustawodawczej lub wykonawczej - np. wywłaszczenia oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego np. zamieszki uliczne, akty terroru) mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia; termin realizacji będzie przesunięty o czas działania siły wyższej oraz czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły, zmiana terminu realizacji nie będzie powodowała zwiększania Wynagrodzenia Wykonawcy, b) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie prac niezbędnych do realizacji Umowy, do których wykonania zobowiązany jest Zamawiający, termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania przez Zamawiającego przedmiotowych prac, zmiana terminu realizacji nie będzie powodowała zwiększania Wynagrodzenia Wykonawcy; 2) dopuszcza się zmianę wartości Wynagrodzenia określonego w §4 ust. 1 w następujących przypadkach: a) Wykonawca udzieli Zamawiającemu dodatkowych rabatów – w takim przypadku wartość Umowy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu, b) ceny jednostkowe zostaną obniżone przez Wykonawcę lub producenta – w takim przypadku wartość Umowy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu; zmiana taka nie wymaga konieczności zmiany Umowy; 3) w przypadku, gdy Przedmiot Umowy zaoferowany w ofercie zostanie w międzyczasie wycofany/przewidziany do wycofania ze sprzedaży/produkcji albo zostanie uznany przez producenta za przestarzały, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany urządzeń lub oprogramowania wchodzącego w zakres Przedmiotu Umowy na wersję o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu Wynagrodzenia, terminu wykonania Przedmiotu Umowy i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż Przedmiot Umowy opisany w § 1 Umowy został wycofany/przewidziany do wycofania ze sprzedaży/produkcji lub uznany przez producenta za przestarzały, jednocześnie proponując zmiany; 4) w przypadku gdy w trakcie rozstrzygania postępowania/realizacji Umowy zaistnieje konieczność zastosowania mechanizmu odwróconego obciążenia VAT – w stosunku do towarów, których wcześniej nie dotyczył mechanizm odwróconego obciążenia VAT - Wykonawca będzie wystawiał faktury w wysokości netto, a wartość Wynagrodzenia zostanie pomniejszona o wartość VAT, który uiszczał będzie Zamawiający na podstawie przepisów ustawy o podatku od towarów i usług; zmiana ta nie wymaga zmiany Umowy; 5) w przypadku gdy w trakcie rozstrzygania postępowania/realizacji Umowy przestanie istnieć konieczność zastosowania mechanizmu odwróconego obciążenia VAT – w stosunku do towarów, których wcześniej dotyczył mechanizm odwróconego obciążenia VAT - Wykonawca będzie wystawiał faktury w wysokości brutto, a wartość Wynagrodzenia zostanie powiększona o wartość VAT, który uiści Wykonawca na podstawie przepisów ustawy o podatku od towarów i usług; zmiana ta nie wymaga zmiany Umowy; 6) w przypadku gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę Umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 3. Zmiany Umowy dokonane z naruszeniem przepisów art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy Prawo zamówień publicznych podlegają unieważnieniu. W miejsce unieważnionych postanowień wchodzą postanowienia w pierwotnym brzmieniu.
IV 4 4 data 2018-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. Jeśli w ofercie Wykonawcy będą znajdowały się dokumenty zawierające wartości przedstawione w walutach obcych podczas oceny takich ofert Zamawiający będzie przeliczał waluty obce na złote (PLN) wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. II. Podstawy wykluczenia z postępowania 1. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, co do którego ziszczą się przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy. 2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, tzn. Wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615 ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615 ze zm.). 3. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który podlega wykluczeniu na mocy art.. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy, tzn. Wykonawcę który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt. 15 ustawy, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 8 ustawy Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Postanowienia zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt. 4 powyżej. 6. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy przed wykluczeniem Wykonawcy, Zamawiający zapewnia temu Wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. 7. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. III. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania w przedmiotowym postępowaniu procedury określonej w art. 24aa Ustawy

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39110000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania - do 42 dni od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli - fotele biurowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39110000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania - do 42 dni od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli - fotele biurowe
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39110000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania - do 42 dni od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli - fotel biurowy
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39110000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania - do 42 dni od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli - fotele biurowe
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania - do 42 dni od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli - szafa aktowa
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania - do 42 dni od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli - szafy aktowe, szafy ubraniowe
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania: pomiędzy 15-30 sierpnia 2018 r.
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli - szafki kuchenne
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39110000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania - do 42 dni od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli - fotele biurowe
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39110000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania - do 42 dni od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli - fotel obrotowy
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39121000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania - do 42 dni od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli - stolik
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania: pomiędzy 15-30 sierpnia 2018 r.
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli - szafy, stoły
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39156100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania - pomiędzy 15-30 sierpnia 2018 r.
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli - tapczany
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39110000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania - do 42 dni od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli - fotele biurowe
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39156100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania - do 42 dni od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli - wersalki, tapczany, krzesła
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania - do 42 dni od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli - regały, biurko, fotel biurowy
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania - do 42 dni od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli - biurka, szafy, fotele biurowe
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39110000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe termin wykonania - do 42 dni od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli - fotele biurowe
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39110000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe termin wykonania - do 42 dni od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli - fotele biurowe
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39110000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania - do 42 dni od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli - fotele biurowe
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39110000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania - pomiędzy 15-30 sierpnia 2018 r.
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli - krzesła szkolne
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Wydłużony o 12 miesięcy okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)