Sukcesywne dostawy produktów spożywczych dla DPS w Sosnówce na okres od 01.05.2018r do 30.04.2019r

Publication date 2018-03-27
End date 2018-04-12 00:00:00
Instytucja Powiat Jeleniogórski Dom Pomocy Społecznej w Sosnówce
Miejscowość Sosnówka
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536880-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 153000001, 151000009, 152000000, 155000003, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sosnówce na okres od 01.05.2018r do 30.04.2019r

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4ee08a5f-1bc5-4de9-b2d0-6b193450360d
Biuletyn 536880-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Jeleniogórski Dom Pomocy Społecznej w Sosnówce
Regon 124252100000
Zamawiajacy adres ulica Liczyrzepy
Zamawiajacy adres numer domu 87
Zamawiajacy miejscowosc Sosnówka
Zamawiajacy kod pocztowy 58-564
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 75 761 02 37
Zamawiajacy fax 75 761 03 26 wew. 18
Zamawiajacy email dps.sosnowska@powiat.jeleniogorski.pl
Adres strony url http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=440
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=440
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=440
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy produktów spożywczych dla DPS w Sosnówce na okres od 01.05.2018r do 30.04.2019r
Numer referencyjny ZP1/żywność/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sosnówce na okres od 01.05.2018r do 30.04.2019r
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Nie dotyczy
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, c) zdolności technicznej lub zawodowej – Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: zrealizował minimum 2 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających w szczególności na dostawie produktów spożywczych, o wartości nie mniejszej niż 8.000 zł brutto każda. W wykazie należy podać wartość, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane prawidłowo (załącznik nr 10 do SIWZ) wraz z załączonymi dowodami. Zamawiający uzna za dowody potwierdzające należyte wykonanie dostaw referencje, rekomendacje, listy polecające, faktury VAT (jeżeli umowa przewidywała, że zapłata faktury następuje po należytym wykonaniu przedmiotu umowy) oraz inne dokumenty, z których treści wynika, że dostawy zostały wykonane należycie. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków zgodnie z formuła „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu dostarczonym przez wykonawców.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: zrealizował minimum 2 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających w szczególności na dostawie produktów spożywczych, o wartości nie mniejszej niż 8.000 zł brutto każda. W wykazie należy podać wartość, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane prawidłowo (załącznik nr 10 do SIWZ) wraz z załączonymi dowodami. Zamawiający uzna za dowody potwierdzające należyte wykonanie dostaw referencje, rekomendacje, listy polecające, faktury VAT (jeżeli umowa przewidywała, że zapłata faktury następuje po należytym wykonaniu przedmiotu umowy) oraz inne dokumenty, z których treści wynika, że dostawy zostały wykonane należycie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Załącznik nr 1 - formularz asortymentowo – cenowy obejmuje dostawę produktów spożywczych – warzywa i owoce. 2. Załącznik nr 2 - formularz asortymentowo – cenowy obejmuje dostawę produktów spożywczych – mięso, drób, podroby, konserwy mięsne oraz wędliny. 3. Załącznik nr 3 - formularz asortymentowo – cenowy obejmuje dostawę produktów spożywczych – warzywa mrożone, ryby świeże i mrożone, konserwy rybne, produkty mączne mrożone, ziemniaczane oraz lody. 4. Załącznik nr 4 - formularz asortymentowo – cenowy obejmuje dostawę produktów spożywczych – produkty spożywcze i przetwory warzywno-owocowe, nabiał i produkty mleczarskie oraz jaja. 5. Załącznik nr 5 - formularz asortymentowo – cenowy obejmuje dostawę produktów spożywczych – pieczywa i wyrobów cukierniczych. 6. Załącznik nr 6 – formularz oferty 7. Załącznik nr 7 - oświadczenie z art. 25 a ust. 1 ustawy- warunki udziału 8. Załącznik nr 8 - oświadczenie z art. 25 a ust. 1 ustawy-podstawy wykluczenia 9. Załącznik nr 9 - projekt umowy 10. Załącznik nr 10 - wykaz dostaw
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w przypadku: 1. Przeprowadzenia przez jednostkę centralizacji, o której mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o szczególnych zasadach rozliczeń podatku od towarów i usług oraz dokonywania zwrotu środków publicznych przeznaczonych na realizację finansowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub od państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu przez jednostki samorządu terytorialnego (Dz. U. 2016 r., poz. 1454 z późn. zm.).
IV 4 4 data 2018-04-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 data 2018-05-01T00:00:00+02:00

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa obejmuje dostawę produktów spożywczych – warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-05-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa obejmuje dostawę produktów spożywczych – mięso, drób, podroby, konserwy mięsne oraz wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-05-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa obejmuje dostawę produktów spożywczych – warzywa mrożone, ryby świeże i mrożone, konserwy rybne, produkty mączne mrożone, ziemniaczane oraz lody
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-05-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa obejmuje dostawę produktów spożywczych – produkty spożywcze i przetwory warzywno-owocowe, nabiał i produkty mleczarskie oraz jaj.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-05-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa obejmuje dostawę produktów spożywczych – pieczywo i wyroby cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-05-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ
  

Criterion

Kryteria Wykonanie zamówienia z wykorzystaniem własnego potencjału technicznego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas na wymianę artykułu wadliwego lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo (tj. zgodne z opisem przedmiotu zamówienia)
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)