ZP/33/2018 - Dostawa artykułów biurowych, piśmiennych i akcesoriów komputerowych dla Instytutu "CZMP"

Publication date 2018-03-27
End date 2018-04-09 00:00:00
Instytucja Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536415-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, piśmiennych i akcesoriów komputerowych dla Instytutu "CZMP".

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cc278ea6-f0b4-429f-b115-c03449dbffe7
Biuletyn 536415-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
Regon 47161012700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rzgowska
Zamawiajacy adres numer domu 281
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 93338
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 271 17 52; 271 17 53
Zamawiajacy fax 42 271 17 50
Zamawiajacy email zamowienia@iczmp.edu.pl
Adres strony url www.iczmp.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Badawczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.iczmp.edu.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu "Centrum Zdrowia Matki Polki", pawilon "A", (Ginekologiczno-Położniczy), poziom "0", pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu "Centrum Zdrowia Matki Polki", pawilon "A", (Ginekologiczno-Położniczy), poziom "0", pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu ZP/33/2018 - Dostawa artykułów biurowych, piśmiennych i akcesoriów komputerowych dla Instytutu "CZMP"
Numer referencyjny ZP/33/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, piśmiennych i akcesoriów komputerowych dla Instytutu "CZMP".
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wykonawca składa niniejsze oświadczenie w formie Oświadczenia Wykonawcy. 2. 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.2. Złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 2.1, nie jest wymagane, jeżeli w postępowaniu na daną część lub części zamówienia, na którą lub które Wykonawca złożył ofertę, została złożona jedna oferta. 2.3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2.1, niezależnie od ilości złożonych w postępowaniu ofert, może zostać złożone wraz z ofertą, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca ma obowiązek poinformowania Zamawiającego o jakiejkolwiek zmianie sytuacji Wykonawcy w toku postępowania. Obowiązek natychmiastowej aktualizacji oświadczenia, w przypadku zmiany sytuacji Wykonawcy, po złożeniu oferty, leży po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: 1. zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów; 2. niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy – Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy; 3. zmiany sposobu konfekcjonowania, (w wyniku niniejszej zmiany Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji); 4. w przypadku przejściowego braku asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie; 5. zmiany przedmiotowej / produkt zamienny jeśli wystąpi trwały brak produktu, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie; 6. w przypadku wyczerpania ilości asortymentu z danego pakietu/pozycji (wskazanego/wskazanej w formularzu cenowym), dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zwiększeniu ilości wyczerpanego asortymentu przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości asortymentu z innego pakietu/pozycji, przy zachowaniu zaoferowanych w postępowaniu cen. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia kwoty określonej w § 3 ust. 1 umowy. 7. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy; 8. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej; 9. zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy; 10. w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek rachunkowych, pisarskich; 11. zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku terminu obowiązywania umowy dłuższego niż 12 miesięcy w przypadku zmiany: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w zakresie określonym w § 2 ust. 1.
IV 4 4 data 2018-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Papier utajniony - 3 składnikowy z perforacją, w kształcie kopert 210 x 12"/6" (1+2) - 46 800 szt. 2. Składanka komputerowa 240 x 12 (1+2) - 10 op. 3. Składanka komputerowa 240 x 12 (1+3) - 50 op. 4. Składanka komputerowa 390 x 12 (1+2) - 2 op.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Papier ksero format A-4, gramatura 80g/m2 /1 ryza - 500 arkuszy/ 6 000 ryza 2. Papier ksero format A-4, gramatura 80g/m2, kolor /1 ryza - 500 arkuszy/ 5 ryza 3. Papier ksero format A-3, gramatura 80g/m2 /1 ryza - 500 arkuszy/ 50 ryza 4. Papier ksero format A-5, gramatura 80g/m2 /1 ryza - 500 arkuszy/ 1 000 ryza
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Rolki fax 216 x 30 5 szt. 2. Rolki fax 210 x 30 30 szt. 3. Rolka ofsetowa 76 x 30 15 szt. 4. Rolki kasowe 57x25 15 szt. 5. Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 /op.-100 szt./ilość etykiet na arkuszu wg. Zamówienia 5 op. 6. Markery do tablic magnetycznych z gąbką 10 kpl 7. Identyfikator z przezroczystego, sztywnego tworzywa, wyposażony w klips sprężynujący i niewielką agrafke, (w kpl. kartonik z wydrukowaną ramką) 200 szt. 8. Grzbiety do bindowania plastikowe 19 mm 100 szt. 9. Grzbiety nasuwane do bindowania plastikowe 3 - 60 kartek 50 szt 10. Okładki do bindowania przezroczyste 8 op. 11. Listwa wsuwana do bindowania /z okładką 20 szt 12. Folia do laminowania 100 mic. 65x95 10 op. 13. Folia do laminowania A4, 100 mic. 10 op. 14. Szuflada na dokumenty plastikowe, schodkowe 30 szt. 15. Długopis jednorazowy 1 200 szt. 16. Mazaki wodoodporne czarne z końcówką stożkową - pernamentne, spirytusowe 1 200 szt. 17. Foliopis - do pisania na płytach CD 80 szt. 18. Mazaki zwykłe /kolory wg. zamówienia/ 100 szt. 19. Cienkopis żelowy z wkładem wymiennym 0,5- ze zwykłą końcówką 150 szt. 20. Ołówki HB z gumką 500 szt 21. Zakreślacze /kolory wg. zamówienia/ 50 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Blok makulaturowy A-4 - 96 kart. (kratka) 50 szt. 2. Blok makulaturowy A-5 - 96 kart (kratka) 50 szt. 3. Zeszyt A-5 16 kartkowy szyty (kratka) 50 szt. 4. Zeszyt A-5 32 kartkowy szyty (kratka) 130 szt. 5. Zeszyt A-5 60 kartkowy szyty (kratka) 300 szt. 6. Zeszyt A-5 96 kartkowy szyty, sztywna okładka (kratka) 250 szt. 7. Zeszyt A-4 96 kartkowy szyty, sztywna okładka (kratka) 250 szt. 8. Zeszyt A-4 192 kartkowy szyty, sztywna okładka (kratka) 60 szt. 9. Papier pakowy szary 125 cm x 100 cm 5 kg 10. Kostki klejone 92 x 77 x 60 /1op.-500 kartek klejonych/ 20 op. 11. Bloczki samoprzylepne 75 x 75 /1bl. - 100 kartek/ 20 bl. 12. Skorowidz A-4 5 szt. 13. Zakładki indeksujące /prostokąty + strzałiki/ 40 szt. 14. Zakładki indeksujące z oznaczeniem na podpisu / op. 50 szt/ 10 op. 15. Przekładki do segregatora kartonowe 240 x 105 mm / op. 100 szt/ 20 op. 16. Wąsy do skoroszytów 200 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Koperty białe C-6 samoprzylepne 12 000 szt. 2. Koperty białe C-5 samoprzylepne 12 000 szt. 3. Koperty białe C-4 samoprzylepne 20 000 szt. 4. Koperty białe B-5 samoprzylepne 12 000 szt. 5. Koperty białe DL samoprzylepne 500 szt. 6. Koperty białe C4 HK z rozszerzonym dnem 500 szt
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Korektor w płynie z gąbką 20 ml 50 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Poduszka do stempli duża /160 mm x 90 mm/ 10 szt. 2. Poduszka do stempli samotuszująca mała /90 mm x 50 mm/ 10 szt. 3. Tusz do stempli 30ml automat /kolory wg. zamówienia/ 240 szt. 4. Tusz do numeratora typu Reiner /kolory wg. zamówienia/ 6 szt. 5. Wkład do numeratora automatycznego /REINER B6K/ 4 szt. 6. Pinezki /op.-100 szt./ 3 op. 7. Spinacze metalowe duże /op.-100 szt./ 100 op. 8. Spinacze metalowe trójkątne małe /op.-100 szt./ 1 200 op. 9. Spinacze typu klip 25 mm (op.12 szt) 4 op. 10. Spinacze typu klip 15 mm (op 12 szt) 4 op. 11. Temperówka 30 szt. 12. Nożyczki 19 cm 50 szt. 13. Gumka 40 szt. 14. Linijka 30 cm 40 szt. 15. Rozszywacz 10 szt. 16. Klej biurowy w płynie 40 ml 250 szt. 17. Dziurkacz 30 szt. 18. Dziurkacz duży, żeliwny 3 szt. 19. Zszywacz 100 szt. 20. Zszywacz do 100 kartek 2 szt. 21. Zszywki do zszywacza 100 kartek 10 szt. 22. Zszywki 24/6 1 400 op. 23. Zszywki mini No 10 20 op. 24. Datownik automatyczny 50 szt. 25. Numerator automatyczny 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Taśma do posiadanych przez Zamawiającego metkownic typu Tovel i Biltz C-20 /2 wierszowa 250 szt. 2. Taśma klejąca przezroczysta 18mm/20m 400 szt. 3. Taśma klejąca przezroczysta 25mm/20m 40 szt. 4. Taśma pakowa plastikowa szer. 48 mm x 66 m 300 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Koszulki foliowe A-4 /op.-100 szt./ przezroczyste z grzbietem do wpinania 600 op. 2. Koszulki foliowe A-5 /op.-100 szt./ przezroczyste z grzbietem do wpinania 100 op. 3. Segregator A-4 - szeroki, pokryty PCV 1 200 szt. 4. Segregator A-4 - wąski, pokryty PCV 100 szt. 5. Segregatory A-5 - szeroki, pokryty PCV 60 szt. 6. Skoroszyt plastikowy z przezroczystą okładką z grzbietem do wpinania 2 500 szt. 7. Teczka tekturowa A-4 biała - bigowany grzbiet, wiązana 60 000 szt. 8. Teczka do podpisu harmonijkowa 20 szt. 9. Teczka plastikowa A-4, wiązana 200 szt.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Pudła archiwizacyjne z tektury falistej 326 x 264 x 100 500 szt. 2. Klipsy archiwizacyjne 500 szt.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Podkładka pod kartę gorączkową A 3, wykonana za sztywnej tektury pokrytej laminatem, zakończona na rogach zakładkami utrzymującymi kartkę. Podkładka o wymiarach 41 cm/30cm/ grubośc ok.. 3 mm - wg. wzoru stanowiącego załacznik nr 6 do SIWZ. 200 szt. 2. Koperty szare senologiczne z nadrukiem, rozm.30,5 x 22 /boki koperty wzmocnione oprawą introligatorską "Introkal"/ - wg. wzoru stanowiącego zalącznik nr 7 do SIWZ. 1 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Karton ozdobny A4 gramatura 200 g/m2 - kolor w.g zamówień 200 ark 2. Papier biały satynowy A3 o gramaturze 220-300 gładki / op. 250 arkuszy / 3 op. 3. Papier biały satynowy A4 o gramaturze 250 gładki / op. 250 arkuszy / 3 op. 4. Karton ozdobny A4 gramatura 25-280 g/m2 biały, tłoczony - kolor w.g zamówień 200 ark.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Naklejki punktowe kolorowe, średnica 8-10 mm, na wieczko probówek do długotrwałego przechowywania w lodówce i zamrażarce /op.5000 szt/ 2 op. 2. Taśma samoprzylepna do opisywania probówek, opis można nanieść ołówkiem, długopisem, pisakiem itp…Taśma nie pozostawia śladów po odklejeniu, do ponownego użytku. Odporna na wodę i kwas, trwała w temperaturze od -23 C do -121 C. Kolor biały lub bardzo jasny. 30 rol.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Płyta CD-R w koszulce bez okienka 500 szt. 2. Płyta CD-R - Verbatim w koszulce bez okienka 2 000 szt. 3. Płyta DVD+R w koszulce bez okienka 3 000 szt. 4. Płyta DVD+R do nadruku (PRINTABLE) w koszulce bez okienka 60 000 szt. 5. Taśma Ultrium 4 Data Cartridge 15 szt. 6. Taśma Ultrium 3 Data Cartridge 10 szt. 7. Taśma Ultrium 3 Data Cartridge WORM 15 szt. 8. Taśma do drukarki w zgrzewarce Steripack 301 - czarna, nylon 12 szt. 9. Taśma Epson ERC-22 12 szt.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Klawiatura przewodowa USB 60 szt. 2. Mysz komputerowa optyczna bezprzewodowa USB 5 szt. 3. Mysz komputerowa optyczna przewodowa USB 60 szt.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Farba do powielacza 24 litr 2. Matryca do powielacza 12 szt.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy zapotrzebowania częściowego
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)