dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Zespołu Szkół nr 2 w Stargardzie z podziałem na 2 części, w ramach projektu "Dostosowanie jakości kształcenia zawodowego do wymagań rynku pracy" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Edukacja, Działania 8.6. Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie wniosku o dofinansowanie projektu RPZP.08.06.00-32-K003/17

Publication date 2018-03-27
End date 2018-04-04 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Nr 2
Miejscowość Stargard Szczeciński
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Stacje robocze,
  • Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536711-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302140002, 486240008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania loco Zespół Szkół nr 2 w Stargardzie. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w dwóch częściach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią odpowiednio dla części nr 1 - załącznik 4a do siwz oraz dla części nr 2 - załącznik 4b do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 128a3593-b3cf-475b-97be-fc7aaff61006
Biuletyn 536711-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Nr 2
Regon 18414100000
Zamawiajacy adres ulica os. Zachód
Zamawiajacy adres numer domu B15/a
Zamawiajacy miejscowosc Stargard Szczeciński
Zamawiajacy kod pocztowy 73-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 915 734 304,
Zamawiajacy fax 915 734 304
Zamawiajacy email poczta@zs2-stargard.edu.pl,
Adres strony url www.zs2-stargard.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Dostosowanie jakości kształcenia zawodowego do wymagań rynku pracy” realizowanego przez Zespół Szkół nr 2 w Stargardzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Edukacja, Działanie 8.6. Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie wniosku o dofinansowanie projektu nr RPZP.08.06.00-32-K003/17
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zs2-stargard.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się za pośrednictwem poczty, osobiście lub za pośrednictwem posłańca (kuriera)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół nr 2 w Stargardzie, Osiedle Zachód B15/a, 73-110 Stargard, sekretariat szkoły
Nazwa nadana zamowieniu dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Zespołu Szkół nr 2 w Stargardzie z podziałem na 2 części, w ramach projektu "Dostosowanie jakości kształcenia zawodowego do wymagań rynku pracy" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Edukacja, Działania 8.6. Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie wniosku o dofinansowanie projektu RPZP.08.06.00-32-K003/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania loco Zespół Szkół nr 2 w Stargardzie. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w dwóch częściach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią odpowiednio dla części nr 1 - załącznik 4a do siwz oraz dla części nr 2 - załącznik 4b do siwz.
Cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 237316,78
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 28
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający dokument ten może także pobrać samodzielnie za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). c) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. d) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci deklaracje zgodności / certyfikaty CE oferowanego sprzętu (o ile dotyczy)
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w formularzu ofertowym pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ww. dokument należy złożyć w oryginale; 2) oświadczenie wstępne – załącznik nr 2; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) odpowiednie pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian w treści umowy, w stosunku do oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, co zostało zawarte w Ogłoszeniu oraz treści SIWZ, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany stawki podatku VAT, tj. dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia brutto jedynie w przypadku nie dającej się przewidzieć zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy i gdy spełnienie świadczenia, z uwagi na tę zmianę stawki VAT, byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron stratą, zmiana taka może dotyczyć jedynie tej części wynagrodzenia, która dotyczy usług wykonywanych w trakcie obowiązywania nowej stawki VAT, 3) zmiany przedmiotu umowy – w przypadku, gdy Wykonawca nie jest w stanie nabyć na rynku zaoferowanego w ofercie Wykonawcy sprzętu (np. wycofanie sprzętu z produkcji), zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt będzie posiadał parametry nie gorsze niż wymagane w SIWZ i Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie innego sprzętu.
IV 4 4 data 2018-04-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 15:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół nr 2 w Stargardzie część I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 164332,60
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający informuje, iż zgodnie z art 83 ust. 1 pkt 26 Ustawy o VAT oraz Załącznikiem 8 [WYKAZ TOWARÓW, KTÓRYCH DOSTAWA JEST OPODATKOWANA STAWKĄ 0% NA PODSTAWIE ART. 83 UST. 1 PKT 26 USTAWY], 0% VAT będzie miał zastosowanie w przedmiotowym postępowaniu do następujących pozycji specyfikacji technicznej (załącznik nr 4a do siwz) oraz tabeli z formularza ofertowego dla części 1 zamówienia: poz. 1. - monitor LCD, poz. 2 - monitor LCD, poz. 3 - switch 1, poz. 4 - router 1, poz. 5 - router 2, poz. 6 - switch 2, poz. 7 - switch 3, poz. 9 - jednostka centralna 1, poz. 10 - jednostka centralna 2, poz. 23 - serwer, poz. 24 - drukarka sieciowa, poz. 25 - serwer plików, poz. 26 - switch 19", poz. 27 - router 3
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieużywanego, nieobciążonego prawami podmiotów trzecich i sprawnego technicznie sprzętu w ilości szczegółowo określonej w specyfikacji technicznej załącznik nr 4a do siwz, zwanych dalej sprzętem na rzecz Zespołu Szkół nr 2 w Stargardzie oraz zapewnienie usług gwarancyjnych sprzętu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa oprogramowania i sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół nr 2 w Stargardzie część II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48624000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 72983,18
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania i fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieużywanego, nieobciążonego prawami podmiotów trzecich i sprawnego technicznie sprzętu w ilości szczegółowo określonej w specyfikacji technicznej załącznik nr 4b do siwz, zwanych dalej sprzętem, na rzecz Zespołu Szkół nr 2 w Stargardzie oraz zapewnienie usług gwarancyjnych sprzętu.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)