Dostawa sprzętu medycznego

Publication date 2018-03-28
End date 2018-04-06 00:00:00
Instytucja Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537842-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym – Załączniki Nr 1, 3 i 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 53197e25-6166-46da-abe2-d203264f8cff
Biuletyn 537842-N-2018
Zamawiajacy nazwa Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Regon 61141659000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09402
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 24 3645100, 3645124
Zamawiajacy fax 24 3645102, 3645249
Zamawiajacy email zamowienia_publiczne@plockizoz.pl
Adres strony url www.szpitalplock.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalplock.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalplock.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 – 402 Płock, Dział Zamówień Publicznych – pokój nr 203.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego
Numer referencyjny PZOZ/DZP/382/12PN/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym – Załączniki Nr 1, 3 i 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku;
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Katalogi/foldery/opisy (w języku polskim) ze zdjęciami, proponowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu z wymaganiami SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykaz oświadczeń składanych w odpowiedzi na zamieszczoną informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp: 7.1. oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wg Załącznika nr 6 do SIWZ. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wg załącznika nr 3 do SIWZ b) Wypełniony i podpisany Załącznik do formularza ofertowego – według załącznika nr 3.1 do SIWZ; c) Oświadczenie Wykonawcy wynikające z pkt 6.1. SIWZ – wg załącznika nr 4 do SIWZ;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień umowy zgodnie z zapisami w Załączniku nr 2 do SIWZ § 6 ust 1
IV 4 4 data 2018-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Diatermia chirurgiczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym – Załączniki Nr 1, 3 i 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Rozbudowa systemu nadzoru okołoporodowego Monako
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym – Załączniki Nr 1, 3 i 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Przepływowa lampa bakteriobójcza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym – Załączniki Nr 1, 3 i 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Lampa do fototerapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym – Załączniki Nr 1, 3 i 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Lampa do fototerapii opaskowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym – Załączniki Nr 1, 3 i 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Aparat do resuscytacji noworodka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym – Załączniki Nr 1, 3 i 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Inkubator
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym – Załączniki Nr 1, 3 i 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pulsoksymetr
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym – Załączniki Nr 1, 3 i 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pompa infuzyjna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym – Załączniki Nr 1, 3 i 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Ssak próżniowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym – Załączniki Nr 1, 3 i 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Aparat EKG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym – Załączniki Nr 1, 3 i 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Aparat do znieczulenia ogólnego z monitorem, dla dzieci i dorosłych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym – Załączniki Nr 1, 3 i 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dwie sztuki duplikatorów do nagrywania badań RTG/USG/Endoskopowe i drukowania na płytach CD lub DVD wraz z zestawem 8 sztuk tuszy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym – Załączniki Nr 1, 3 i 5 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 15,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 85,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)