Dostawa elementów małej architektury wraz z wykonaniem murka z bloczków ozdobnych w ramach cz.II zadania pn.„Budowa i przebudowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej przy plaży miejskiej nad jeziorem Reczynek ”

Publication date 2018-03-28
End date 2018-04-05 00:00:00
Instytucja Gmina Ośno Lubuskie
Miejscowość Ośno Lubuskie
Województwo lubuskie
Branża
  • Meble ogrodowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537748-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391420009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów małej architektury z wykonaniem murka z bloczków ozdobnych w ramach zadania „Budowa i przebudowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej przy plaży miejskiej nad jeziorem Reczynek cz.II”

Elementami dostawy są:
- Ławki parkowe bez oparcia (wzór istniejacego wzoru - uzgodnić z inwestorem) – szt.26;
- Kosze na śmieci stalowy z blachy perforowanej kolor grafit np. Ziegler Hatfield Hpp (wzór ugodnić z inwestorem) – szt.20;
- Tablice informacyjne (wzór uzgodnić z inwestorem) – szt.2;
- Parasole plażowe 2x2m H=2,4m (wzór istniejącego wzoru - uzgodnić z inwestorem) – szt.7;
- Kabiny przebieralni 1,15x1,15 m wys. 2m (wzór istniejącego wzoru - uzgodnić z inwestorem) – szt.4;
- dostawa bloczków Tekno-amer-blok wraz z wykonaniem murka grubości 19cm wysokości 76 cm

Szczegóły dotyczące elementów dostawy zawarte są w projekcie wykonawczym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt do siedziby jednostki organizacyjnej Zamawiającego tj. ZGK , ul. 3 Maja 5, 69-220 Ośno Lubuskie, woj. Lubuskie ( z wyjątkiem bloczków na budowę murka ozdobnego, które należy dostarczyć na miejsce i wbudować zgodnie z projektem wykonawczym. Rozliczenie nastąpi po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 457fa4ef-e682-4fd8-95c5-2bfca9278ecf
Biuletyn 537748-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Ośno Lubuskie
Regon 21096685200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Ośno Lubuskie
Zamawiajacy kod pocztowy 69220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 957 571 330
Zamawiajacy fax 957 575 080
Zamawiajacy email sekretarz@osno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu PROW 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugosnolubuskie/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugosnolubuskie/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa elementów małej architektury wraz z wykonaniem murka z bloczków ozdobnych w ramach cz.II zadania pn.„Budowa i przebudowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej przy plaży miejskiej nad jeziorem Reczynek ”
Numer referencyjny ZF.271.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów małej architektury z wykonaniem murka z bloczków ozdobnych w ramach zadania „Budowa i przebudowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej przy plaży miejskiej nad jeziorem Reczynek cz.II” Elementami dostawy są: - Ławki parkowe bez oparcia (wzór istniejacego wzoru - uzgodnić z inwestorem) – szt.26; - Kosze na śmieci stalowy z blachy perforowanej kolor grafit np. Ziegler Hatfield Hpp (wzór ugodnić z inwestorem) – szt.20; - Tablice informacyjne (wzór uzgodnić z inwestorem) – szt.2; - Parasole plażowe 2x2m H=2,4m (wzór istniejącego wzoru - uzgodnić z inwestorem) – szt.7; - Kabiny przebieralni 1,15x1,15 m wys. 2m (wzór istniejącego wzoru - uzgodnić z inwestorem) – szt.4; - dostawa bloczków Tekno-amer-blok wraz z wykonaniem murka grubości 19cm wysokości 76 cm Szczegóły dotyczące elementów dostawy zawarte są w projekcie wykonawczym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt do siedziby jednostki organizacyjnej Zamawiającego tj. ZGK , ul. 3 Maja 5, 69-220 Ośno Lubuskie, woj. Lubuskie ( z wyjątkiem bloczków na budowę murka ozdobnego, które należy dostarczyć na miejsce i wbudować zgodnie z projektem wykonawczym. Rozliczenie nastąpi po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru.
Cpv glowny przedmiot 39142000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 6.1.1. Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonanych w tym okresie poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch dostaw o charakterze i złożoności porównywalnej jak w przedmiotowym zamówieniu. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane przez Wykonawcę zostały wykazane należycie – co najmniej dwie referencje po min. 50 000 PLN brutto każda. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający wymaga aby warunek został spełniony samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie, tzn. co najmniej jeden wykonawca wykaże się doświadczeniem, tj. wykonał dostawy określone w pkt. 6.1.1. W przypadku, gdy żaden z wykonawców nie posiada wymaganej wiedzy i doświadczenia, może on polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.4.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oferty następujących oświadczeń lub dokumentów: 6.5.1. wykaz wykonanych dostaw – sporządzony przez Wykonawcę według załącznika nr 5 do niniejszej Specyfikacji, spełniających wymagania określone w pkt 6.1.1 SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, 6.5.2 Jeżeli Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, w zakresie dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postepowaniu. 6.5.3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takiej sytuacji Wykonawca wskaże Zamawiającemu w ofercie miejsce (źródło) pozyskania tych danych.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 10.2.5. Karty katalogowe elementów małej architektury
Czy wadium 1
Wadium 8. WADIUM 8.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 PLN (trzy tysięce złotych). 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 8.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim 42 8369 0008 0000 0589 2000 0010. 8.5. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium zostanie zaksięgowana na rachunku zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 8.6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 Ustawy. 8.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. 8.9. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej, dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie opisanej WADIUM, a jego kopia w ofercie. 8.10. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)