Najem i serwisowanie w okresie 12 miesięcy oprogramowania do obsługi dokumentacji elektronicznej produktów leczniczych i produktów leczniczych weterynaryjnych w ustandaryzowanych formatach: eCTD, NeeS, VNeeS

Publication date 2018-03-28
End date 2018-04-09 00:00:00
Instytucja Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537737-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotowe Oprogramowanie to program informatyczny lub pakiet współpracujących ze sobą programów informatycznych, służący do obsługi dokumentacji elektronicznej produktów leczniczych i produktów leczniczych weterynaryjnych, które przekazywane są zamawiającemu w ustandaryzowanych formatach: eCTD, NeeS, VNeeS. Przedmiot zamówienia oraz sposób i terminy jego wykonania określono szczegółowo w załączniku nr 3 do SIWZ - ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY. Ramowy przedmiot zamówienia stanowi: (1) wdrożenie, obejmujące dostosowanie Oprogramowania do wymagań zamawiającego i zainstalowanie Oprogramowania na serwerach i 2 komputerach zamawiającego, w terminie do 4 maja 2018 r.; (2) przeszkolenie 32 pracowników zamawiającego w zakresie użytkowania Oprogramowania, w celu przygotowania ich do szkolenia pozostałych użytkowników Oprogramowania u zamawiającego; (3) najem i serwisowanie Oprogramowania na rzecz zamawiającego, trwające nieprzerwanie przez 12 miesięcy od dnia podpisania Protokołu odbioru Oprogramowania, przy uwzględnieniu 190 użytkowników jednocześnie pracujących z Oprogramowaniem w obrębie siedziby zamawiającego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b2b936d9-094a-4698-ba93-099da32e0c01
Biuletyn 537737-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
Regon 1552496010000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 181 C
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-222
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 4921134, 4921135
Zamawiajacy fax 224 921 149
Zamawiajacy email zampubl@urpl.gov.pl
Adres strony url bip.urpl.gov.pl/pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.urpl.gov.pl/pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.urpl.gov.pl/pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę oraz pozostałe dokumenty wymagane od wykonawców składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej (w postaci papierowej)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, 02-222 Warszawa, Al. Jerozolimskie 181C, Kancelaria Główna (pokój 08)
Nazwa nadana zamowieniu Najem i serwisowanie w okresie 12 miesięcy oprogramowania do obsługi dokumentacji elektronicznej produktów leczniczych i produktów leczniczych weterynaryjnych w ustandaryzowanych formatach: eCTD, NeeS, VNeeS
Numer referencyjny UR.BAG.AGZ.26.06.2018.SC
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotowe Oprogramowanie to program informatyczny lub pakiet współpracujących ze sobą programów informatycznych, służący do obsługi dokumentacji elektronicznej produktów leczniczych i produktów leczniczych weterynaryjnych, które przekazywane są zamawiającemu w ustandaryzowanych formatach: eCTD, NeeS, VNeeS. Przedmiot zamówienia oraz sposób i terminy jego wykonania określono szczegółowo w załączniku nr 3 do SIWZ - ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY. Ramowy przedmiot zamówienia stanowi: (1) wdrożenie, obejmujące dostosowanie Oprogramowania do wymagań zamawiającego i zainstalowanie Oprogramowania na serwerach i 2 komputerach zamawiającego, w terminie do 4 maja 2018 r.; (2) przeszkolenie 32 pracowników zamawiającego w zakresie użytkowania Oprogramowania, w celu przygotowania ich do szkolenia pozostałych użytkowników Oprogramowania u zamawiającego; (3) najem i serwisowanie Oprogramowania na rzecz zamawiającego, trwające nieprzerwanie przez 12 miesięcy od dnia podpisania Protokołu odbioru Oprogramowania, przy uwzględnieniu 190 użytkowników jednocześnie pracujących z Oprogramowaniem w obrębie siedziby zamawiającego
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, dotyczącą tajemnicy przedsiębiorstwa, którą objęte są treści dokumentacji produktów leczniczych, zastrzega się, że wykonawca lub podwykonawca nie moze być podmiotem odpowiedzialnym lub przedstawicielem podmiotu odpowiedzialnego w rozumieniu przepisów ustawy - Prawo farmaceutycznego lub podmiotem posiadającym pozwolenie na import równoległy produktów leczniczych lub posiadającym zezwolenie na wytwarzanie lub zezwolenie na import produktów leczniczych w rozumieniu przepisów ustawy - Prawo farmaceutyczne, jak również nie nie może być podmiotem, którego przedmiotem działalności jest świadczenie usług w zakresie wytwarzania i dopuszczania do obrotu produktów leczniczych, w rozumieniu przepisów ustawy - Prawo farmaceutyczne
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
IV 4 4 data 2018-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy i wdrożenia Oprogramowania, nie dłuższy niż 13 dni od dnia zawarcia umowy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria całkowita cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)