GuidZP400 |
a9db38f6-eecf-4315-8252-ddbc0c437218
|
Biuletyn |
537479-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szwajcarska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61285
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
061 8739 293, 008, 033
|
Zamawiajacy fax |
618 779 517
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital-strusia.poznan.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-strusia.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. J. Strusia w Poznaniu Szwajcarska 3 Dział Zamówień Publicznych pok. 134 Ip.
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-strusia.poznan.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagana forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. J. Strusia w Poznaniu Szawjcarska 3 Biuro Podawcze pok. 239 IIp.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa różnych worków foliowych, rękawic i fartuchów foliowych, pokrowców na zwłoki, worków rozpuszczalnych w wodzie dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
WSM/DZP/381/2385/N/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków foliowych na odpady medyczne i komunalne, worków foliowych do żywności, rękawic i fartuchów foliowych, pokrowców na zwłoki, worków rozpuszczalnych w wodzie dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na formularzu ofertowym.
Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę worków do zamawiającego przez Wykonawcę, własnym lub zorganizowanym we własnym zakresie transportem (dostawa loco zamawiający), na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (Magazyn główny szpitala).
|
Cpv glowny przedmiot |
19640000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
340434,20
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w niniejszym postępowaniu.:
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w niniejszym postępowaniu.:
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w niniejszym postępowaniu.:
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, które stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia wraz z zakresem niezbędnych informacji zawarty został w Załączniku nr 2 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,
w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Załącznik nr 3 do SIWZ).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, które stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia wraz z zakresem niezbędnych informacji zawarty został w Załączniku nr 2 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,
w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Załącznik nr 3 do SIWZ).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu potwierdzenia że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ, Wykonawca złoży następujące dokumenty:
1.1. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia odpowiednie warunki dopuszczenia do obrotu medycznego i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych, jest zarejestrowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz, że odpowiednie świadectwa zostaną okazane na każde żądanie Zamawiającego. (w wersji papierowej)
1.2. Opisy – wymaga się, by Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona dostarczył materiały informacyjne dot. oferowanego przedmiotu zamówienia (np. katalogi, ulotki, prospekty), potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych dla wszystkich oferowanych wyrobów
1.3. Dla pakietu 2 „Worki foliowe do żywności” atest PZH lub dokument równoważny dopuszczający produkt do kontaktu z żywnością.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku:
1) jeśli nastąpi zmiana przepisów dot. podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy – w takim przypadku umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów.
2) przedłużenia terminu obowiązywania umowy (jednorazowo) jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umową - max na 3 miesiące.
3) w innych przypadkach, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia – w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności.
|
IV 4 4 data |
2018-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 - Worki na odpady komunalne i medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19640000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
313864,20
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Worki na odpady komunalne i medyczne - dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 - Worki foliowe do żywności
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19640000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
540,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Worki foliowe do żywności - dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 - Rękawice foliowe, fartuchy foliowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19640000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6650,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice foliowe, fartuchy foliowe - dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 - Pokrowce na zwłoki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19640000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
11628,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pokrowce na zwłoki - dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5 – Worki aseptyczne i rozpuszczalne w wodzie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19640000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7752,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Worki aseptyczne i rozpuszczalne w wodzie - dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ
|
| |