Zakup wyposażenia do kuchni do nowego budynku przedszkola zlokalizowanego przy ul. Kilińskiego 20

Publication date 2018-03-28
End date 2018-04-09 00:00:00
Instytucja Przedszkole Publiczne Nr 4
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537302-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 392200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia kuchni do nowego budynku PP nr 4 w Radomiu - budynek zlokalizowany w Radomiu przy ul. Kilińskiego 20.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i –w przypadku elementów wymagających montażu- zamontować, fabrycznie nowe wyposażenie kuchni (dostawa i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie obiektu przedszkola).
W przypadku urządzeń których obsługa wymaga przeszkolenia, Wykonawca zobowiązany jest dokonać stosownego przeszkolenia pracowników Zamawiającego.
2.1. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych urządzeń zawiera załącznik do SIWZ: „Wykaz Wyposażenia”.
2.2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił na dostarczony przedmioty zamówienia gwarancji jakości na okres min. 2 lat (dot. to okresu gwarancji udzielanej przez Wykonawcę, niezależnego od ew. okresów gwarancji udzielanych przez producentów poszczególnych urządzeń).
3. Przedmiot zamówienia uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych.
4. W związku z faktem, iż do realizacji niniejszego zamówienia nie jest konieczne zatrudnianie osób wykonujących niesamodzielne czynności, Zamawiający nie narzuca obowiązku zatrudniania przez Wykonawcę poszczególnych osób uczestniczących w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f68583e4-ffed-488a-8cf9-f21f1f51c587
Biuletyn 537302-N-2018
Zamawiajacy nazwa Przedszkole Publiczne Nr 4
Regon 67010186000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 48 36 239 48
Zamawiajacy fax 48 36 239 48
Zamawiajacy email przedszkole4@radom.com.pl
Adres strony url www.przedszkolenr4radom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przedszkolenr4radom.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przedszkolenr4radom.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być przygotowana w języku polskim, pisemnie na papierze, pismem czytelnym przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów. Wszelkie wymagane dokumenty załączone do oferty sporządzone w językach obcych są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w postaci elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sporządzone w ww. sposób oferty należy składać: Przedszkole Publiczne Nr 4 im. Juliana Tuwima, ul. Kilińskiego 23 – gabinet dyrektora, 26-600 Radom
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia do kuchni do nowego budynku przedszkola zlokalizowanego przy ul. Kilińskiego 20
Numer referencyjny 1/2018/ZP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia kuchni do nowego budynku PP nr 4 w Radomiu - budynek zlokalizowany w Radomiu przy ul. Kilińskiego 20. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i –w przypadku elementów wymagających montażu- zamontować, fabrycznie nowe wyposażenie kuchni (dostawa i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie obiektu przedszkola). W przypadku urządzeń których obsługa wymaga przeszkolenia, Wykonawca zobowiązany jest dokonać stosownego przeszkolenia pracowników Zamawiającego. 2.1. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych urządzeń zawiera załącznik do SIWZ: „Wykaz Wyposażenia”. 2.2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił na dostarczony przedmioty zamówienia gwarancji jakości na okres min. 2 lat (dot. to okresu gwarancji udzielanej przez Wykonawcę, niezależnego od ew. okresów gwarancji udzielanych przez producentów poszczególnych urządzeń). 3. Przedmiot zamówienia uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych. 4. W związku z faktem, iż do realizacji niniejszego zamówienia nie jest konieczne zatrudnianie osób wykonujących niesamodzielne czynności, Zamawiający nie narzuca obowiązku zatrudniania przez Wykonawcę poszczególnych osób uczestniczących w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
Cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT. 2. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku przedłużających się –nie z winy Wykonawcy- procedur administracyjnych, zmienionych w trakcie wykonywania zamówienia uwarunkowań prawnych i administracyjnych, bądź nieudostępnienia w terminie przez Zamawiającego pomieszczeń do których dostarczone i/lub zamontowane mają być poszczególne elementy i urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia. Wydłużenie terminu może nastąpić maksymalnie o okres odpowiadający odpowiednio okresowi trwania niesprzyjających warunków bądź okres konieczny do usunięcia przeszkód faktycznych, prawnych, administracyjnych itp. będących przesłanką do wydłużenia terminu.
IV 6 1 sposob udostepniania przedmiotowa kwestia uregulowana została w § 11a oraz § 14 pkt 14 SIWZ.
IV 6 1 srodki ochrony przedmiotowa kwestia uregulowana została w § 11a oraz § 14 pkt 14 SIWZ.
IV 4 4 data 2018-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)