Dostawa wyposażenia do budynku przedszkola w miejscowości Korytów A, gmina Radziejowice

Publication date 2018-03-29
End date 2018-04-10 00:00:00
Instytucja Gmina Radziejowice
Miejscowość Radziejowice
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537989-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia w budynku przedszkola w miejscowości Korytów A, gmina Radziejowice. W zakres zamówienia wchodzi zakup i montaż wyposażenia obejmującego:
1) wyposażenie szatni,
2) wyposażenie części administracyjnej,
3) wyposażenie zaplecza kuchni oraz części łazienkowej i gospodarczej,
4) wyposażenie sal zajęć, w tym sali zajęć integracji sensorycznej oraz sali zajęć w szkole podstawowej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 69707e91-ed14-4c4b-9fdb-5709204b8811
Biuletyn 537989-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Radziejowice
Regon 75014841400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kubickiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Radziejowice
Zamawiajacy kod pocztowy 96325
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 468 577 171
Zamawiajacy fax 468 577 120
Zamawiajacy email urzad@radziejowice.pl
Adres strony url www.radziejowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.radziejowice.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Kubickiego 10, 96-325 Radziejowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do budynku przedszkola w miejscowości Korytów A, gmina Radziejowice
Numer referencyjny GCO.272.1.2.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia w budynku przedszkola w miejscowości Korytów A, gmina Radziejowice. W zakres zamówienia wchodzi zakup i montaż wyposażenia obejmującego: 1) wyposażenie szatni, 2) wyposażenie części administracyjnej, 3) wyposażenie zaplecza kuchni oraz części łazienkowej i gospodarczej, 4) wyposażenie sal zajęć, w tym sali zajęć integracji sensorycznej oraz sali zajęć w szkole podstawowej.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-08-14T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (polisa OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki dotyczące doświadczenia oraz zdolności, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę o podobnym zakresie i wartości Zamawiający uzna dostawę wyposażenia do szkoły lub przedszkola. Wartość każdej ze wskazanych dostaw powinna być nie mniejsza niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, że dostawy zostały wykonane należycie
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mszczonowie, Oddział Radziejowice, nr rachunku: 76 9302 1014 3900 0909 2000 0010. Do wnoszenia, zwracania i zatrzymywania wadium Zamawiający będzie stosował art. 45-46 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zawartej umowie w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp oraz w sytuacjach przewidzianych we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 5
IV 4 4 data 2018-04-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)