Dostawa wraz z montażem wyposażenia (z podziałem na części) na potrzeby Domu Opieki Społecznej im. dr. Leona Szumana w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 220, 87-100 Toruń

Publication date 2018-03-29
End date 2018-04-12 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej im. dr Leona Szumana w Toruniu
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Biurka i stoły,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538098-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391212008, 390000003, 391411003, 387111000, 395150005, 444100007, 392200000, 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia (z podziałem na części) na potrzeby Domu Opieki Społecznej im. dr. Leona Szumana w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 220, 87-100 Toruń. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy:
Część 1:
Meble
Przedmiot zamówienia w tej części opisany jest w załączniku 1 jako zadanie 1a i 1b.

Część 2:
Sprzęt BHP i wyposażenie magazynów
Przedmiot zamówienia w tej części opisany jest w załączniku 2 jako zadanie 1a i 1b.

Część 3:
Sprzęt RTV i AGD
Przedmiot zamówienia w tej części opisany jest w załączniku 3 jako zadanie 1a i 1b.

Część 4:
Osłona okien
Przedmiot zamówienia w tej części opisany jest w załączniku 4.

Część 5:
Wyposażenie łazienek i drobny sprzęt
Przedmiot zamówienia w tej części opisany jest w załączniku 5.

Część 6
Wyposażenie kuchni i jadalni, w tym wózek kelnerski i 2 bemary.
Przedmiot zamówienia w tej części opisany jest w załączniku 6 jako zadanie 1a i 1b

Część 7:Sprzęt informatyczny
Przedmiot zamówienia w tej części opisany jest w załączniku 7.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bc1d3795-5106-413a-b515-ca2ad196773c
Biuletyn 538098-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej im. dr Leona Szumana w Toruniu
Regon 31580900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szosa Chełmińska
Zamawiajacy adres numer domu 220
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 056 6545617/42
Zamawiajacy fax 056 6545617/42
Zamawiajacy email dpsdyr@wp.pl
Adres strony url www.torun.naszdps.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.torun.naszdps.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.torun.naszdps.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej im. dr. Leona Szumana w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 220
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem wyposażenia (z podziałem na części) na potrzeby Domu Opieki Społecznej im. dr. Leona Szumana w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 220, 87-100 Toruń
Numer referencyjny 1/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia (z podziałem na części) na potrzeby Domu Opieki Społecznej im. dr. Leona Szumana w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 220, 87-100 Toruń. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy: Część 1: Meble Przedmiot zamówienia w tej części opisany jest w załączniku 1 jako zadanie 1a i 1b. Część 2: Sprzęt BHP i wyposażenie magazynów Przedmiot zamówienia w tej części opisany jest w załączniku 2 jako zadanie 1a i 1b. Część 3: Sprzęt RTV i AGD Przedmiot zamówienia w tej części opisany jest w załączniku 3 jako zadanie 1a i 1b. Część 4: Osłona okien Przedmiot zamówienia w tej części opisany jest w załączniku 4. Część 5: Wyposażenie łazienek i drobny sprzęt Przedmiot zamówienia w tej części opisany jest w załączniku 5. Część 6 Wyposażenie kuchni i jadalni, w tym wózek kelnerski i 2 bemary. Przedmiot zamówienia w tej części opisany jest w załączniku 6 jako zadanie 1a i 1b Część 7:Sprzęt informatyczny Przedmiot zamówienia w tej części opisany jest w załączniku 7.
Cpv glowny przedmiot 39121200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Formularz oferty. 3. Dowód wniesienia wadium (oryginał). Oświadczenia: - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od ..... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy). Wykonawca na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy PZP składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców – oświadczenie składane w przypadku korzystania z podwykonawców.
Czy wadium 1
Wadium Wadium w wysokości: - część 1: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), - część 2: 1500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), - część 3: 450 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100), - część 4: 400 zł (słownie: czterysta złotych 00/100), - część 5: 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100), - część 6: 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100), - część 7: 400 zł (słownie: czterysta złotych 00/100), powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto DPS nr …………………………….. z adnotacją: wadium: dostawa wraz z montażem wyposażenia (z podziałem na części) na potrzeby Domu Opieki Społecznej im. dr. Leona Szumana w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 220, 87-100 Toruń Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron umowy. 2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Sprzedawcę. 3. Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy: 1) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą: a) uwarunkowań organizacyjno-technicznych, b) uwarunkowań formalno-prawnych, 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Zmawiającego, 3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie konieczności wprowadzenia do zakresu przedmiotu umowy dostaw w ramach zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP, dla których ustalenie wysokości i sposobu zapłaty wynagrodzenia odbędzie się na zasadach negocjacji stron ustalonych odrębnie, 4) jeżeli zmiana dotyczyć będzie zmiany sprzętu na sprzęt o równoważnych parametrach lub lepszych i zmiana ta nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia.
IV 4 4 data 2018-04-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia na potrzeby Domu Opieki Społecznej im. dr. Leona Szumana w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 220, 87-100 Toruń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: zgodnie ze złożoną ofertą,: - zadanie 1a) zgodnie ze złożoną ofertą nie dłużej niż 30 dni od dnia zawarcia umowy - zadanie 1 b) do 30 czerwca 2018 r.
Zalacznik krotki opis Meble
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia na potrzeby Domu Opieki Społecznej im. dr. Leona Szumana w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 220, 87-100 Toruń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: zgodnie ze złożoną ofertą,: - zadanie 1a) zgodnie ze złożoną ofertą nie dłużej niż 30 dni od dnia zawarcia umowy - zadanie 1 b) do 30 czerwca 2018 r.
Zalacznik krotki opis Sprzęt BHP i wyposażenie magazynów
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia na potrzeby Domu Opieki Społecznej im. dr. Leona Szumana w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 220, 87-100 Toruń.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38711100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: zgodnie ze złożoną ofertą: - zadanie 1a) …. dni od dnia zawarcia umowy (nie dłużej niż 30 dni) - zadanie 1 b) do 30 czerwca 2018 r.
Zalacznik krotki opis Sprzęt RTV i AGD
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia na potrzeby Domu Opieki Społecznej im. dr. Leona Szumana w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 220, 87-100 Toruń.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39515000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Osłona okien
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia (z podziałem na części) na potrzeby Domu Opieki Społecznej im. dr. Leona Szumana w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 220, 87-100 Toruń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44410000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia; zgodnie ze złożoną ofertą ….dni od dnia zawarcia umowy (nie dłużej niż 30 dni)
Zalacznik krotki opis Wyposażenie łazienek i drobny sprzęt
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia na potrzeby Domu Opieki Społecznej im. dr. Leona Szumana w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 220, 87-100 Toruń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: zgodnie ze złożoną ofertą: - zadanie 1a) …. dni od dnia zawarcia umowy (nie dłużej niż 30 dni) - zadanie 1 b) do 30 czerwca 2018 r.
Zalacznik krotki opis Wyposażenie kuchni i jadalni, w tym wózek kelnerski i 2 bemary
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia na potrzeby Domu Opieki Społecznej im. dr. Leona Szumana w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 220, 87-100 Toruń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sprzęt informatyczny
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)