Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-33/2018

Publication date 2018-03-29
End date 2018-04-06 00:00:00
Instytucja Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538441-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie.
Zamówienie zostało podzielone na 21 pakietów:
Pakiet 1 – Zawory dostępu żylnego.
Pakiet 2 –dreny do pompy
Pakiet 3 – Zestawy drenów
Pakiet 4 - Opaski
Pakiet 5 –zastawki Venturi
Pakiet 6 – Worki colostomijne i pooperacyjne
Pakiet 7 – Aspirator endometrialny.
Pakiet 8 – Irygator
Pakiet 9 – aparaty do toczenia płynów do pomp objętościowych.
Pakiet 10 – osprzęt do bronchofiberoskopu
Pakiet 11 – zestawy picco
Pakiet 12 – lancety
Pakiet 13 – pojemniki do BALA
Pakiet 14 – matryce do przeszczepów skóry
Pakiet 15 – koszulki anorektalne
Pakiet 16 – łączniki
Pakiet 17 - układy oddechowe do respiratora
Pakiet 18 – końcówki ssące
Pakiet 19 – Zestawy do płynu owodniowego
Pakiet 20 – Wkładki uszne
Pakiet 21 - wzierniki ginakologiczne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fe719c3c-b307-4f86-8d20-a087c9486c79
Biuletyn 538441-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 1229869700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Cegłowska
Zamawiajacy adres numer domu 80
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01809
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 690 247
Zamawiajacy fax 228 341 820
Zamawiajacy email zp@bielanski.med.pl
Adres strony url www.bielanski.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bielanski.bip-e.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego i oznakować w następujący sposób: Szpital Bielański ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa „Oferta na dostawę drobnego jednorazowego sprzętu medycznego II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-33/2018. Nie otwierać przed dniem 6 kwietnia 2018 r., godz. 11.00”.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Bielański im. ks. Jerzego Popiełuszki SP ZOZ, ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-33/2018
Numer referencyjny ZP-33/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie. Zamówienie zostało podzielone na 21 pakietów: Pakiet 1 – Zawory dostępu żylnego. Pakiet 2 –dreny do pompy Pakiet 3 – Zestawy drenów Pakiet 4 - Opaski Pakiet 5 –zastawki Venturi Pakiet 6 – Worki colostomijne i pooperacyjne Pakiet 7 – Aspirator endometrialny. Pakiet 8 – Irygator Pakiet 9 – aparaty do toczenia płynów do pomp objętościowych. Pakiet 10 – osprzęt do bronchofiberoskopu Pakiet 11 – zestawy picco Pakiet 12 – lancety Pakiet 13 – pojemniki do BALA Pakiet 14 – matryce do przeszczepów skóry Pakiet 15 – koszulki anorektalne Pakiet 16 – łączniki Pakiet 17 - układy oddechowe do respiratora Pakiet 18 – końcówki ssące Pakiet 19 – Zestawy do płynu owodniowego Pakiet 20 – Wkładki uszne Pakiet 21 - wzierniki ginakologiczne
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen VII. 3.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; - w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt VII.3.1. niniejszej SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. - w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt VII.3.1, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń i dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one nadal aktualne. UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci VII. 3.2. dokument dopuszczający do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.) - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi, z wskazaniem którego pakietu i pozycji dotyczą – dotyczy wyrobów medycznych. 3.3. materiały producenta, w tym m.in.: foldery, opisy, ulotki informacyjne, wyciągi z katalogów, itp. dotyczące oferowanych produktów – z wskazaniem pakietu i pozycji której dotyczą. 3.4. Próbki: Pakiet 4, poz. 1, 2 – min, po 2 opaski identyfikacyjne; 3.5. Próbki posłużą ocenie spełniania wymagań wskazanych przez Zamawiającego. Próbki zostaną zwrócone Wykonawcom – pod warunkiem wystąpienia o zwrot próbek w terminie do 14 dni od uprawomocnienia się wyników postępowania przetargowego, z wyłączeniem próbek wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub zostały one zużyte w procesie oceny. Po tym terminie Zamawiający nie przewiduje zwrotu próbek. 3.6. Próbki, o których zwrot nie wystąpią Wykonawcy podlegać będą kasacji lub zużyciu przez Zamawiającego. 3.7. Dokumenty wskazane w pkt 3.2. i 3.3. powinny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego. W przypadku gdy dokumenty nie potwierdzą w sposób jednoznaczny posiadanie wskazanych cech/parametrów lub będą budzić wątpliwości – Zamawiający może wezwać Wykonawcę z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem, do przeprowadzenia demonstracji zaoferowanego asortymentu (wybranych elementów, wskazanych przez Zamawiającego) – celem potwierdzenia spełniania wymagań postawionych w postępowaniu. UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione VII. 1. Oświadczenie wymagane przez Zamawiającego do przedłożenia przez każdego wykonawcę wraz z ofertą: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz/lub spełnia warunki udziału w postępowaniu, złożone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do formularza oferty. Ponadto Wykonawca złoży: 1.2. formularz specyfikacji cenowej, na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza oferty, 1.3. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2. Dokumenty i oświadczania wymagane po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy: 2.1. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)