Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla jednostek administracyjnych SGGW Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 5.1 - 5.7 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacja ceny ofertowej.

Publication date 2018-03-29
End date 2018-04-09 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby stosowane w budownictwie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534703-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 444200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla jednostek administracyjnych SGGW

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 5.1 - 5.6 do niniejszej SIWZ – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacja ceny ofertowej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 95e28b5e-4815-45bd-9ec3-a21519aea1aa
Biuletyn 534703-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Regon 178450000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowoursynowska
Zamawiajacy adres numer domu 166
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02787
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 931 390
Zamawiajacy fax 225 931 391
Zamawiajacy email wladyslaw_sadowski@sggw.pl
Adres strony url www.szp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://szp.sggw.pl/?oid=145
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szp.sggw.pl/?oid=145
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny bezpośrednio u zamawiajacego, oparatora pocztowego, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Głowna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 10, „Prawa podkówka”, I piętro pokój 44 ul. Nowoursynowska 166, 02 – 787 Warszawa, woj. mazowieckie
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla jednostek administracyjnych SGGW Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 5.1 - 5.7 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacja ceny ofertowej.
Numer referencyjny SZP.260.16.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla jednostek administracyjnych SGGW Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 5.1 - 5.6 do niniejszej SIWZ – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacja ceny ofertowej.
Cpv glowny przedmiot 44420000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty umowy, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć́ wraz z oświadczeniem dokumenty bądź́ informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. kart katalogowych lub wydruków ze strony internetowej w przypadku zaoferowania produktów równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej, 2. kart charakterystyki oraz kart technicznych dla produktów zawierających środki chemiczne mogące wywoływać skutki niepożądane dla użytkownika lub środowiska (np. zaprawy, kleje, farby, rozcieńczalniki itp.) wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w § 14 ust 5 umowy.
IV 4 4 data 2018-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów ogólno – budowlanych dla DOTO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44420000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty umowy, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów ogólno – budowlanych dla DOTO Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5.1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów dekarskich dla DOTO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44420000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty umowy, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów dekarskich dla DOTO. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5.2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów ogólno – budowlanych niezbędnych do konserwacji obiektów ADiSS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44420000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty umowy, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów ogólno – budowlanych niezbędnych do konserwacji obiektów dla ADiSS.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5.3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów ogólno - budowlanych niezbędnych do konserwacji obiektów AOS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44420000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty umowy, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów ogólno - budowlanych niezbędnych do konserwacji obiektów AOS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5.4 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów ogólno- budowlanych niezbędnych do konserwacji obiektów DG 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44420000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty umowy, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do konserwacji obiektów DG 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5.5 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów ogólno - budowlanych niezbędnych do konserwacji obiektów DG 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44420000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty umowy, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do konserwacji obiektów DG 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5.6 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów ogólno – budowlanych dla AOR Rakowiecka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44420000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty umowy, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów ogólno – budowlanych dla AOR Rakowiecka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5.7 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy jednostkowej
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)