Dostawa niejałowych wyrobów medycznych i materiałów higienicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie

Publication date 2018-03-29
End date 2018-04-06 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony
Miejscowość Konin
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Rejestry papierowe lub tekturowe,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537340-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331410000, 301911407, 331694006, 228100001, 331900008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa niejałowych wyrobów medycznych i materiałów higienicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku numer 2 do SIWZ WSZ-EP-17/2018 (formularz asortymentowo-cenowy), który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego wwww.szpital-konin.pl

Dodatkowe informacje

GuidZP400 97b1310d-ac61-455d-9799-6456aafc85a1
Biuletyn 537340-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony
Regon 31159100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 45
Zamawiajacy miejscowosc Konin
Zamawiajacy kod pocztowy 62504
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 632 404 133
Zamawiajacy fax 632 404 134
Zamawiajacy email szp@szpital-konin.pl
Adres strony url www.szpital-konin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-konin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-konin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z pkt 10 SIWZ WSZ-EP-17/2018
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, Kancelaria, pokój 3/13, II piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa niejałowych wyrobów medycznych i materiałów higienicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Numer referencyjny WSZ-EP-17/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa niejałowych wyrobów medycznych i materiałów higienicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku numer 2 do SIWZ WSZ-EP-17/2018 (formularz asortymentowo-cenowy), który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego wwww.szpital-konin.pl
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Informacja o prawie opcji zawarta jest w projekcie umowy nr 17/2018, który stanowi załącznik do SIWZ nr WSZ-EP-17/2018
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 8.4 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał zgodnie z pkt 8.2 siwz następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 8.5 Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt 8.4 ppkt 1)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.6 Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt 8.4 oraz 8.5.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, Zamawiający będzie żądał zgodnie z pkt 8.2 siwz następującego dokumentu: a) opisy produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego (na wszystkich opisach produktu należy wyraźnie – zaznaczyć, którego pakietu i pozycji dokument ten dotyczy) – dla wszystkich pakietów.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Informacja o możliwych zmianach umowy zawarta jest w projekcie umowy nr 17/2018, który stanowi załącznik do SIWZ nr WSZ-EP-17/2018
IV 4 4 data 2018-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - Wkłady workowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku numer 2 do SIWZ WSZ-EP-17/2018 (formularz asortymentowo-cenowy), który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego wwww.szpital-konin.pl
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - Pieluchomajtki dla dorosłych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku numer 2 do SIWZ WSZ-EP-17/2018 (formularz asortymentowo-cenowy), który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego wwww.szpital-konin.pl
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 - Niejałowe wyroby medyczne i materiały higienieczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku numer 2 do SIWZ WSZ-EP-17/2018 (formularz asortymentowo-cenowy), który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego wwww.szpital-konin.pl
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 - Niejałowe wyroby medyczne i materiały higienieczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku numer 2 do SIWZ WSZ-EP-17/2018 (formularz asortymentowo-cenowy), który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego wwww.szpital-konin.pl
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 - Niejałowe wyroby medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30191140-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku numer 2 do SIWZ WSZ-EP-17/2018 (formularz asortymentowo-cenowy), który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego wwww.szpital-konin.pl
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 - Pojemniki chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku numer 2 do SIWZ WSZ-EP-17/2018 (formularz asortymentowo-cenowy), który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego wwww.szpital-konin.pl
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 - Papiery rejestracyjne do aparatów EEG, EKG, KTG, videoprinterów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22810000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku numer 2 do SIWZ WSZ-EP-17/2018 (formularz asortymentowo-cenowy), który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego wwww.szpital-konin.pl
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 - Niejałowe wyroby medyczne i materiały higienieczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku numer 2 do SIWZ WSZ-EP-17/2018 (formularz asortymentowo-cenowy), który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego wwww.szpital-konin.pl
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 - Kaseta z opaską medyczną na rękę do drukarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku numer 2 do SIWZ WSZ-EP-17/2018 (formularz asortymentowo-cenowy), który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego wwww.szpital-konin.pl
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10 - Niejałowe wyroby medyczne i materiały higienieczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku numer 2 do SIWZ WSZ-EP-17/2018 (formularz asortymentowo-cenowy), który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego wwww.szpital-konin.pl
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11 - Niejałowe wyroby medyczne i materiały higienieczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku numer 2 do SIWZ WSZ-EP-17/2018 (formularz asortymentowo-cenowy), który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego wwww.szpital-konin.pl
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12 - Niejałowe wyroby medyczne i materiały higienieczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku numer 2 do SIWZ WSZ-EP-17/2018 (formularz asortymentowo-cenowy), który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego wwww.szpital-konin.pl
  

Criterion

Kryteria termin reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)