Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Starogard Gdański

Publication date 2018-03-29
End date 2018-04-09 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Starogard Gdański
Miejscowość Starogard Gdański
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538092-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzęt komputerowego:
a) Część 1  – 15 szt. komputerów typu desktop;
b) Część 2  – 70 szt. monitorów komputerowych;
c) Część 3 – 5 szt. komputerów typu laptop;
d) Część 4 – 3 szt. wysokowydajnych skanerów dokumentów;
e) Część 5 – 1 szt. plotera A0.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 046c2937-8f15-402f-9b62-f0459bfadf89
Biuletyn 538092-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Starogard Gdański
Regon 52524000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gdańska
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Starogard Gdański
Zamawiajacy kod pocztowy 83200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 585 306 006
Zamawiajacy fax 585 306 111
Zamawiajacy email ratusz@um.starogard.pl
Adres strony url www.starogard.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.starogard.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.starogard.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta, ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Starogard Gdański
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzęt komputerowego: a) Część 1  – 15 szt. komputerów typu desktop; b) Część 2  – 70 szt. monitorów komputerowych; c) Część 3 – 5 szt. komputerów typu laptop; d) Część 4 – 3 szt. wysokowydajnych skanerów dokumentów; e) Część 5 – 1 szt. plotera A0.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Szczegółowa specyfikacja oferowanego sprzętu
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki urzędowej podatku VAT, 2. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacji przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, c) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa 15 szt. komputerów typu desktop
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzęt komputerowego: a) Część 1  – 15 szt. komputerów typu desktop.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa 70 szt. monitorów komputerowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzęt komputerowego: a) Część 2  – 70 szt. monitorów komputerowych;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa 5 szt. komputerów typu laptop
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzęt komputerowego: a) Część 3 – 5 szt. komputerów typu laptop;
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa 3 szt. wysokowydajnych skanerów dokumentów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzęt komputerowego: a) Część 4 – 3 szt. wysokowydajnych skanerów dokumentów.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa 1 szt. plotera A0
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzęt komputerowego: a) Część 5 – 1 szt. plotera A0.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)