GuidZP400 |
a620af48-f208-4947-8fd7-96f747145fc0
|
Biuletyn |
538396-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu
|
Regon |
51131574500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Biskupiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
089 7152023 w. 317, 313
|
Zamawiajacy fax |
897 156 208
|
Zamawiajacy email |
info@szpital-biskupiec.pl
|
Adres strony url |
szpital-biskupiec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
szpital-biskupiec.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
szpital-biskupiec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu, ul. Armii Krajowej 8, 11-300 Biskupiec
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
|
Numer referencyjny |
PN/04/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie obejmuje preparaty do dezynfekcji powierzchni, narzędzi i skóry, do pielęgnacji skóry, wodę do nawilżania tlenu i immunoglobuliny
|
Cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu,
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
- sytuacji ekonomicznej i finansowej;
- zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru),
b) Wypełniony Formularz cenowy (wg załączonego wzoru). Wykonawca zobowiązany jest podać wszystkie informacje określone w Formularzu cenowym. Niespełnienie tego warunku skutkuje odrzuceniem oferty,
c)
d) Katalog lub kopie tych stron katalogu lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanych materiałów potrzebne do wypełnienia Formularza cenowego oraz sprawdzenia właściwości oferowanych w danym Pakiecie materiałów;
e) Wypełnione Oświadczenie dotyczące produktów biobójczych (wg załączonego wzoru) – dotyczy Pakietów: 2 (poz. 4); 4 (poz. 3); 7 (poz. 3);
f) Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy dotyczące kosmetyków (wg załączonego wzoru) - dotyczy Pakietu 9;
g) Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy dotyczące wyrobów medycznych (wg załączonego wzoru) - dotyczy Pakietów: 1, 2 (poz. 1 – 3, 5 – 8), 3, 4 (poz. 1, 2), 5, 7 ( poz. 1, 4, 5, 6), 8;
h) Wypełnione Oświadczenie dotyczące produktów leczniczych (wg załączonego wzoru) – dotyczy Pakietów: 6, 7 (poz. 2); 10 (poz. 1-4);
i) Oświadczenie w sprawie przyjęcia od Zamawiającego opakowań wielokrotnego użytku i odpadów opakowaniowych po środkach niebezpiecznych.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy:
a) w zakresie cen jednostkowych - z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności gdy wykonawca zaproponuje upusty, rabaty;
b) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia);
c) w zakresie zmiany numeru katalogowego danego produktu, jeżeli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy;
d) w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia ilości produktów wskazanych w umowie w formularzu cenowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy;
e) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;
f) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości produktem o lepszych parametrach, przy zachowaniu ceny oferowanego przedmiotu zamówienia;
g) w zakresie zmiany dawki, przy jednoczesnym zachowaniu całkowitej wartości przedmiotu umowy;
h) w zakresie zmiany przedmiotu umowy w przypadku wprowadzenia zamienników np. w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia produkcji lub wycofania z obrotu, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa od ceny oferowanego przedmiotu zamówienia
i) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości produktem o lepszych parametrach, przy zachowaniu ceny oferowanego przedmiotu zamówienia;
j) w zakresie zmian wielkości opakowania oraz wynikającej z tej zmiany ilości opakowań z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie,
k) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości innym produktem o innej nazwie handlowej i od innego producenta, z zastrzeżeniem, że musi on być tożsamy (w rozumieniu opisu przedmiotu zamówienia zawartego w siwz i ceny zawartej w ofercie wykonawcy) z produktem zaoferowanym pierwotnie w ofercie w przypadku braku możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności;
l) w przypadku niewyczerpania wartości umowy przed jej wygaśnięciem może być ona przedłużona do momentu wykorzystania całej wartości;
m) ponadto Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w każdym przypadku, kiedy zmiany umowy są korzystne dla Zamawiającego z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień Publicznych.
3. Zmiany wyszczególnione w § 5 ust. 2 wymagają sporządzenia aneksu do umowy, za wyjątkiem pkt a), d), g), j).
4. Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:
a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;
b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dezynfekcja powierzchni A
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
płynny preparat do dezynfekcji powierzchni - 1 pozycja
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dezynfekcja powierzchni B
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
preparaty: w postaci pianki, na bazie alkoholu etylowego, kwasu nadoctowego, roztwór glukoprotaminy, chusteczki bezalkoholowe - 8 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dezynfekcja narzędzi A
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
preparat do dezynfekcji endoskopów i paski wskaźnikowe, preparat aerozolowy - 3 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dezynfekcja narzędzi i powierzchni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
preparat oparty na kompleksie enzymów, preparat chlorowy w tabletkach 3 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dezynfekcja narzędzi B
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
preparat tlenowy z aktywatorem - 2 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dezynfekcja skóry
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
preparaty z chlorowodorkiem octenidyny, z nadtlenkiem wodoru - 5 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dezynfekcja i pielęgnacja skóry
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
preparaty: na bazie chorheksydyny, oparty na min. 3 subst. aktywnych (2-propanol, chlorek benzyloalkiloamoniowy, kwas undecylowy), zawierające etanol, nadtlenek wodoru, preparat do czyszczenia ran
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Woda do nawilżania tlenu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
zamknięty system do nawilżania tlenu - 1 pozycja
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pielęgnacja skóry
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33711540-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
preparaty w postaci emulsji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Immunoglobuliny i inne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33651520-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
roztwory: jodowanego powidonu, formaliny, immunoglobuliny ludzkie
|
| |