GuidZP400 |
8ab12a92-6875-4be0-b36a-75d8b3990297
|
Biuletyn |
538414-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Puławach
|
Regon |
43061294800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dęblińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Puławy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
24100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 889 05 34
|
Zamawiajacy fax |
81 887 41 22
|
Zamawiajacy email |
beata.niedzialek@sapopulawy.eu
|
Adres strony url |
http://www.gminapulawy.pl/oswiata/samorzadowa-administracja-placowek-oswiatowych.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane będzie w ramach dwóch projektów: „NAUKA KLUCZEM DO SUKCESU” oraz „GIMNAZJALIŚCI NA START” współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 12: Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działania 12.2 Kształcenie ogólne.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa wyposażenia pracowni informatycznych oraz sprzętu komputerowego do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektów: „Nauka kluczem do sukcesu” i „Gimnazjaliści na start”
|
Numer referencyjny |
SAPO.271.2.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni informatycznych dla szkół podstawowych i gimnazjów oraz dostawa sprzętu komputerowego dla szkół podstawowych i gimnazjów niezbędnych do prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach ww. projektów przez następujące szkoły na terenie gminy wiejskiej Puławy: Szkoła Podstawowa w Leokadiowie, Szkoła Podstawowa w Zarzeczu, Szkoła Podstawowa w Gołębiu, Szkoła Podstawowa w Górze Puławskiej, Szkoła Podstawowa w Borowej, Gimnazjum w Gołębiu, Gimnazjum w Zarzeczu, Gimnazjum w Górze Puławskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia (Części I-IV).
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
- Formularz ofertowy (wg załącznika nr 2) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
- Do oferty należy dołączyć wykaz ofertowanego sprzętu/oprogramowania ze wskazaniem modelu, symbolu oraz nazwy producenta, który powinien zawierać wszystkie urządzenia zawarte w formularzu ofertowym.
- Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
- Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać
z dokumentów załączonych do oferty.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy jeżeli nie jest możliwe zrealizowanie przedmiotu umowy w związku z zaistnieniem następujących okoliczności:
a) zdarzenia losowe wywołane przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć, zagrażające życiu lub zdrowiu ludzi,
b) brakiem dostępności przedmiotu zamówienia na rynku związany z trwającym procesem produkcyjnym.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 może nastąpić zmiana terminu.
4. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
1) zmiana obowiązującej stawki VAT;
2) zmiana zasad płatności. Zamawiający informuje, że jeżeli Wykonawca wskaże, że Zamawiający nie jest objęty procedurą odwrotnego obciążenia VAT i zastosuje stawkę podatku VAT w ofercie i strony przyjmą w umowie zasadę klasycznego rozliczenia podatku VAT - a wiążące stanowiska organów skarbowych wskażą następnie na występowanie procedury odwrotnego obciążenia VAT w stosunkach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą - Strony dokonają zmiany umowy, w ramach której Wykonawca zobowiąże się do wystawiania faktur zgodnie z regułami dotyczącymi procedury odwrotnego obciążenia VAT.
5. Okoliczności wymienione w ust. 2 stanowią zamknięty katalog przesłanek do zmian umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie wiążącej podstawy do wyrażenia takiej zgody.
|
IV 4 4 data |
2018-04-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia pracowni informatycznych dla szkół podstawowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni informatycznych dla szkół podstawowych niezbędnych do prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach ww. projektów przez następujące szkoły na terenie gminy wiejskiej Puławy: Szkoła Podstawowa w Leokadiowie, Szkoła Podstawowa w Zarzeczu, Szkoła Podstawowa w Gołębiu, Szkoła Podstawowa w Górze Puławskiej, Szkoła Podstawowa w Borowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia (Część I).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia pracowni informatycznych dla gimnazjów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni informatycznych dla gimnazjów niezbędnego do prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach ww. projektów przez następujące szkoły na terenie gminy wiejskiej Puławy: Gimnajzum w Gołębiu, Gimnazjum w Zarzeczu, Gimnazjum w Górze Puławskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia (Część II).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego dla szkół podstawowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla szkół podstawowych niezbędnego do prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach ww. projektów przez następujące szkoły na terenie gminy wiejskiej Puławy: Szkoła Podstawowa w Leokadiowie, Szkoła Podstawowa w Zarzeczu, Szkoła Podstawowa w Gołębiu, Szkoła Podstawowa w Górze Puławskiej, Szkoła Podstawowa w Borowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia (Część III).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego dla gimnazjów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla gimnazjów niezbędnego do prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach ww. projektów przez następujące szkoły na terenie gminy wiejskiej Puławy: Gimnazjum w Gołębiu, Gimnazjum w Zarzeczu, Gimnazjum w Górze Puławskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia (Część IV).
|
| |