Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia ratowniczego do prowadzenia akcji ratowniczych dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych (OSP) z terenu Gminy Władysławowo

Publication date 2018-03-29
End date 2018-04-13 00:00:00
Instytucja Gmina Władysławowo
Miejscowość Władysławowo
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538413-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 351100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia ratowniczego do prowadzenia akcji ratowniczych dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych (OSP) z terenu Gminy Władysławowo wskazanych w Załączniku E do SIWZ, zwanych w dalszej części SIWZ "Odbiorcami", realizowanego w ramach projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa poprzez wyposażenie jednostek ratownictwa na obszarze gmin Związku Międzygminnego Zatoki Puckiej”.
2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki A - D do SIWZ.
3. Dopuszcza się składanie ofert częściowych:
1) Część 1 – Zestaw urządzeń hydraulicznych,
2) Część 2 – Sprzęt ratowniczo-gaśniczy,
3) Część 3 - Urządzenia wodne i odzież ochronna,
4) Część 4 - Sprzęt pływający i przyczepa podłodziowa.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 397eb5f9-2a70-44a3-a7e5-2c4102d8488f
Biuletyn 538413-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Władysławowo
Regon 19167541600000
Zamawiajacy adres ulica ul. gen. J. Hallera
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Władysławowo
Zamawiajacy kod pocztowy 84120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 674-07-21
Zamawiajacy fax 58 674 54 36
Zamawiajacy email zamowienia@wladyslawowo.pl
Adres strony url www.wladyslawowo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. Nr umowy o dofinansowanie RPPM.11.01.00-22-0014/16-00, tytuł projektu: „Poprawa bezpieczeństwa poprzez wyposażenie jednostek ratownictwa na obszarze gmin związku Międzygminnego Zatoki Puckiej” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.1 Ograniczenie zagrożeń naturalnych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego zawarta w Gdańsku w dniu 18.08.2017r., którego beneficjentem jest Związek Międzygminny Zatoki Puckiej.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.wladyslawowo.pl/Article/id,217.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.wladyslawowo.pl/Article/id,217.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem kuriera lub posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski we Władysławowie, ul. Gen. J. Hallera 19,84-120 Władysławowo, pok. 308
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia ratowniczego do prowadzenia akcji ratowniczych dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych (OSP) z terenu Gminy Władysławowo
Numer referencyjny ZP.271.15.ROP.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia ratowniczego do prowadzenia akcji ratowniczych dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych (OSP) z terenu Gminy Władysławowo wskazanych w Załączniku E do SIWZ, zwanych w dalszej części SIWZ "Odbiorcami", realizowanego w ramach projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa poprzez wyposażenie jednostek ratownictwa na obszarze gmin Związku Międzygminnego Zatoki Puckiej”. 2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki A - D do SIWZ. 3. Dopuszcza się składanie ofert częściowych: 1) Część 1 – Zestaw urządzeń hydraulicznych, 2) Część 2 – Sprzęt ratowniczo-gaśniczy, 3) Część 3 - Urządzenia wodne i odzież ochronna, 4) Część 4 - Sprzęt pływający i przyczepa podłodziowa.
Cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia w maksymalnym terminie 60 dni licząc od daty zawarcia umowy dla każdej Części. Wykonawca może zaoferować krótsze terminy dostarczenia przedmiotu umowy na każdą część. Terminy dostawy stanowią jedno z kryteriów oceny ofert, określonych w Rozdziale XIV SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY: 1. Oświadczenie - wykaz podwykonawców, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca, który nie przewiduje powierzenia wykonania części zamówienia przez podwykonawców nie składa oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. WW. wykaz należy złożyć w oryginale. 2. Odpowiednie pełnomocnictwa w sytuacji, gdy oferta będzie podpisana przez osoby upoważnione do składania woli w imieniu wykonawcy oraz w przypadku składania oferty wspólnej; WW. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3. Szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne oferowanego sprzętu i urządzeń oraz elementów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ zgodnie ze wzorami Załączników nr 1A - 4D do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. dokument.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-04-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa zestawu urządzeń hydraulicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa zestawu urządzeń hydraulicznych: 1) Zestawy do stabilizacji pojazdu - 2 zestawy, 2) Zestawy poduszek pneumatycznych - 3 zestawy, 3) Zabezpieczenie na poduszkę powietrzną dla kierowcy - 3 sztuki, 4) Zabezpieczenie na poduszkę powietrzną na pasażera - 3 sztuki. Minimalny, wymagany okres gwarancji i rękojmi na zestawy urządzeń hydraulicznych wymienione w poz. 1 - 4 ustala się na 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu ratowniczo-gaśniczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu ratowniczo-gaśniczego: 1) przenośne działko wodno-pianowe - 2 szt. 2) pilarka ratownicza - 3 szt. 3) pilarka do drewna - 1 szt. 4) pilarka ratownicza - 1 szt. 5) piła do stali i betonu - 3 szt. 6) motopompa pływająca - 2 szt. 7) pompa szlamowa - 1 szt. 8) drabina - 1 szt. 9) wentylator oddymiajacy - 1 szt. Minimalny, wymagany okres gwarancji i rękojmi na sprzęt ratowniczo-gaśniczy wymieniony w poz. 1 - 9 ustala się na 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa urządzeń wodnych i odziezy ochronnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa urządzeń wodnych i odzieży ochronnej: 1) Kombinezon wypornościowy ratowniczy - 3 szt. 2) Skafander suchy lodowy - 3 szt. 3) Kombinezon do pracy w wodzie - 3 szt. 4) wał przeciwpowodziowy - 1 komplet (10 szt.). 5) Kajak patrolowy - 1 szt. Minimalny, wymagany okres gwarancji i rękojmi na urządzenie wodne i odzież ochronną wskazaną w poz. 1 - 5 ustala się na 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu pływającego i przyczepy podłodziowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu pływającego i przyczepy podłodziowej: 1) Łódź - 1 szt. 2) Ponton - 1 szt. 3) Przyczepa podłodziowa - 1 szt. Minimalny, wymagany okres gwarancji i rękojmi na sprzęt pływający i przyczepę podłodziową wskazany w poz. 1 - 3, z wyłączeniem silników, ustala się na 24 miesiące. Minimalny, wymagany okres gwarancji i rękojmi na silnik do łodzi wskazanej w poz. 1 oraz na silnik do pontonu wskazanego w poz. 2, ustala się na 12 miesiący.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)