Dostawa materiałów, artykułów i urządzeń biurowych dla Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu

Publication date 2018-03-29
End date 2018-04-13 00:00:00
Instytucja Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537376-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 228000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia (Wielkopolskiego OW NFZ) w Poznaniu materiałów, artykułów i urządzeń biurowych określonych w załączniku nr 1 do umowy – zestawienie cenowe. W zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć dostarczane ilości artykułów w każdej pozycji asortymentowej, o których mowa w załączniku nr 1 do umowy, jednak ostateczne wynagrodzenie za zrealizowane dostawy nie może przekroczyć kwoty wynagrodzenia określonej w §2 ust. 1.
2. Przedmiotem umowy jest również dostawa materiałów, artykułów i urządzeń biurowych, zamieszczonych w Katalogu Wykonawcy, który stanowi załącznik nr 2 do umowy. Ceny podane w katalogu nie podlegają zmianom przez okres obowiązywania umowy i muszą być zgodne z ofertą Wykonawcy. Katalog z obowiązującym cennikiem jest składany wraz z ofertą.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zapotrzebowania na materiały, artykuły lub urządzenia biurowe nie ujęte w zestawieniu, o którym mowa w ust. 1, a zamieszczone w katalogu i po cenie tam podanej. Zgłoszenie takie może nastąpić wyłącznie przy równoczesnym zmniejszeniu zapotrzebowania na przedmioty ujęte w zestawieniu i w granicach wynagrodzenia określonego w §2 ust. 1 umowy.
4. Dostawa materiałów, artykułów i urządzeń biurowych odbywać się będzie partiami, w zależności od potrzeb Zamawiającego (w godzinach od 8:00 do 16:00), najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych od zgłoszenia (mailem lub faksem) zapotrzebowania przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
5. Materiały i artykuły, o których mowa w ust. 1 i 2 Wykonawca dostarczy do WOW NFZ w Poznaniu przy
ul. Grunwaldzkiej 158 lub przy ul. Piekary 14/15 na każde żądanie Zamawiającego. Dostawa materiałów
i artykułów do Delegatur Wielkopolskiego OW NFZ w Kaliszu, Pile, Koninie i Lesznie realizowana będzie nie częściej niż 2 razy w miesiącu.
6. Dostawy materiałów, artykułów i urządzeń biurowych Wykonawca realizować będzie do pomieszczenia wskazanego w zgłoszeniu, własnym transportem i na własny koszt.
7. Szczegółowy wykaz materiałów, artykułów i urządzeń biurowych stanowi zestawienie cenowe - Załącznik Nr 1 do projektu umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 646bdb73-5ab8-4d61-86d6-b621938a107e
Biuletyn 537376-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu
Regon 1544738200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grunwaldzka
Zamawiajacy adres numer domu 158
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60309
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 506 020
Zamawiajacy fax 618 506 131
Zamawiajacy email zamowienia_publiczne@nfz-poznan.pl
Adres strony url www.nfz-poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nfz-poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, 60-309 Poznań, ul. Grunwaldzka 158, Punkt Podawczy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów, artykułów i urządzeń biurowych dla Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu
Numer referencyjny ZP.261.5.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia (Wielkopolskiego OW NFZ) w Poznaniu materiałów, artykułów i urządzeń biurowych określonych w załączniku nr 1 do umowy – zestawienie cenowe. W zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć dostarczane ilości artykułów w każdej pozycji asortymentowej, o których mowa w załączniku nr 1 do umowy, jednak ostateczne wynagrodzenie za zrealizowane dostawy nie może przekroczyć kwoty wynagrodzenia określonej w §2 ust. 1. 2. Przedmiotem umowy jest również dostawa materiałów, artykułów i urządzeń biurowych, zamieszczonych w Katalogu Wykonawcy, który stanowi załącznik nr 2 do umowy. Ceny podane w katalogu nie podlegają zmianom przez okres obowiązywania umowy i muszą być zgodne z ofertą Wykonawcy. Katalog z obowiązującym cennikiem jest składany wraz z ofertą. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zapotrzebowania na materiały, artykuły lub urządzenia biurowe nie ujęte w zestawieniu, o którym mowa w ust. 1, a zamieszczone w katalogu i po cenie tam podanej. Zgłoszenie takie może nastąpić wyłącznie przy równoczesnym zmniejszeniu zapotrzebowania na przedmioty ujęte w zestawieniu i w granicach wynagrodzenia określonego w §2 ust. 1 umowy. 4. Dostawa materiałów, artykułów i urządzeń biurowych odbywać się będzie partiami, w zależności od potrzeb Zamawiającego (w godzinach od 8:00 do 16:00), najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych od zgłoszenia (mailem lub faksem) zapotrzebowania przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 5. Materiały i artykuły, o których mowa w ust. 1 i 2 Wykonawca dostarczy do WOW NFZ w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 158 lub przy ul. Piekary 14/15 na każde żądanie Zamawiającego. Dostawa materiałów i artykułów do Delegatur Wielkopolskiego OW NFZ w Kaliszu, Pile, Koninie i Lesznie realizowana będzie nie częściej niż 2 razy w miesiącu. 6. Dostawy materiałów, artykułów i urządzeń biurowych Wykonawca realizować będzie do pomieszczenia wskazanego w zgłoszeniu, własnym transportem i na własny koszt. 7. Szczegółowy wykaz materiałów, artykułów i urządzeń biurowych stanowi zestawienie cenowe - Załącznik Nr 1 do projektu umowy.
Cpv glowny przedmiot 22800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Aktualny odpis z właściwego rejestru/CEIDG Dokumentem takim będzie aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. b) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności, wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. c) Zaświadczenie z ZUS lub KRUS Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie i społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności, wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. d) Oświadczenie o braku prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek Wykonawca jest zobowiązany złożyć aktualne oświadczenie o braku prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. e) Oświadczenie o niezaleganiu z podatkami i opłatami lokalnymi Wykonawca jest zobowiązany złożyć aktualne oświadczenie w zakresie nie zalegania z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty wymagane w ofercie: a) Formularz ofertowy – zgodny z treścią Załącznika Nr 1 do SIWZ, b) Zestawienie cenowe – zgodne ze Szczegółowym wykazem materiałów i artykułów biurowych stanowiącym Załącznik Nr 1 do projektu umowy, c) Katalog produktów Wykonawcy wraz z cennikiem, d) Oświadczenie w sprawie przesłanek wykluczenia z postępowania – zgodny z treścią Załącznika Nr 2 do SIWZ. Inne dokumenty wymagane: e) Pełnomocnictwo - Jeżeli w czynnościach dotyczących postępowania Wykonawcę lub osoby uprawnione zastępuje inna osoba, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. f) Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej – przesłanki wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 3, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia g) Dowód wniesienia wadium.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wartość wadium wynosi: 7.000,00 zł (słownie: siedem_tysięcy_złotych_00/100). 3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy w: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014, poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 78 1130 1088 0001 3007 0720 0011. 5. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się termin wpływu przelewu na konto Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-04-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas dostawy w dniach
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)