GuidZP400 |
80bb16a2-5c7e-4a65-9f51-2271fdefd6dd
|
Biuletyn |
537738-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
2062570100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Obornicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
100-102
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-984
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 656 244
|
Zamawiajacy fax |
261 656 228
|
Zamawiajacy email |
2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.2wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.2wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Drogą pocztową-wersja papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 100-102, bud nr 2, I piętro, pok. 121 Kancelaria Jawna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ HIGIENY I ESTETYKI PRZYGOTOWANIA I PODAWANIA POSIŁKÓW
|
Numer referencyjny |
ŻYWN/245/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz higieny i estetyki przygotowania i podawania posiłków.
|
Cpv glowny przedmiot |
33741100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Szczegółowe, czytelne opisy i zdjęcia lub wizerunki przedstawiające wygląd faktyczny wszystkich oferowanych produktów zawartych w formularzu ofertowym 1.1 i 1.2 , a dodatkowo w formularzu ofertowym nr 1.1 określenie cech fizykochemicznych, dozowania, zastosowania
i sposobu użycia. Zdjęcia lub wizerunki, należy sporządzić w sposób umożliwiający Zamawiającemu odczytanie etykiet fabrycznych na oferowanych produktach;
2. Decyzja Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wydaną na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.) – dot. poz. nr 1, 2, 25 – formularza ofertowego nr 1.1 do SIWZ.
3. Dla poz. 14 formularz ofertowego nr 1.1 - zaświadczenie producenta o biodegradacji związków powierzchniowo czynnych;
4. Dla poz. nr 1, 5, 9, 14 formularza ofertowego nr 1.1 - certyfikat ISO 9001 lub równoważny o „wytycznych” nie mniejszych niż zawarte w certyfikacie ISO 9001 w zakresie producenta ww. asortymentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
2.Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ.
3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ.
4.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.Do oferty należy załączyć:
a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej;
b) pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum);
6.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności
lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody,
że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7. Oświadczenie Dostawcy o zobowiązaniu się na czas stosowania dostarczonych płynów, do bezpłatnego zamontowania i serwisowania dedykowanych do dostarczenia płynów urządzeń dozujących na wskazanych przez Zamawiającego 10 (słownie: dziesięciu) maszynach myjących (wg wzoru zawartego w załączniku nr 5 do SIWZ) – dotyczy zadania nr 1
8. Oświadczenie Dostawcy o zobowiązaniu się do nieodpłatnego przeprowadzenia serwisu zamontowanych urządzeń dozujących raz na kwartał oraz dokonaniu ich naprawy w przypadku awarii w czasie nie przekraczającym 24 godzin od zgłoszenia ze strony Zamawiającego (wg wzoru zawartego w załączniku nr 6 do SIWZ) – dotyczy zadania nr 1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-04-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi mieć formę pisemną i być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ HIGIENY I ESTETYKI PRZYGOTOWANIA I PODAWANIA POSIŁKÓW
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33741100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz higieny i estetyki przygotowania i podawania posiłków.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ HIGIENY I ESTETYKI PRZYGOTOWANIA I PODAWANIA POSIŁKÓW
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33741100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz higieny i estetyki przygotowania i podawania posiłków.
|
| |