Zakup sprzętu medycznego dla Pracowni Endoskopowej

Publication date 2018-03-30
End date 2018-04-09 00:00:00
Instytucja Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
Miejscowość Aleksandrów Kujawski
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539068-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa „Zakup sprzętu medycznego dla Pracowni Endoskopowej” obejmująca:
- Pakiet Nr 1 - dostawę gastroskopu (1 kpl.) i kolonoskopu (1 kpl.) oraz stanowiska do automatycznego mycia i dezynfekcji endoskopu (1 kpl.) w zestawie pompa płucząca, procesor obrazu, wózek medyczny, monitor medyczny, moduł archiwizacji danych z badań endoskopowych, myjnia do endoskopów, skaner kodów, drukarka parametrów procesu.
- Pakiet Nr 2 - dostawę diatermii (1 kpl.) w zestawie endo, butla argonowa.
Montaż i uruchomienie dostarczonego sprzętu. Przeszkolenie personelu obsługującego w zakresie obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu.

2. Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy nie będący przedmiotem ekspozycji ani prezentacji.
Szczegółowe opisy urządzeń zawarte są w osobnym załączniku nr 2 do SIWZ.

3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4. Standardy jakościowe

Standardy jakościowe zostały określone w opisie przedmiotu oferty Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Gwarancja jakości:
Okres gwarancji na sprzęt medyczny, bez ograniczeń liczby badań, wynosi minimum 24 miesiące licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru gwarancji.

5. Podwykonawcy

Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 150086b2-360d-45c4-83bf-609ed00ab259
Biuletyn 539068-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
Regon 911344332
Zamawiajacy adres ulica Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Aleksandrów Kujawski
Zamawiajacy kod pocztowy 87-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon +48(54)2828001
Zamawiajacy fax +48(54)2828002
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@vp.pl
Adres strony url www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. "Zakup sprzętu medycznego dla Pracowni Endoskopowej" realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działanie 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Poddziałanie 6.1.1 Inwestycję w infrastrukturę zdrowotną
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529 oraz 2015 r. poz. 1830) lub osobiście lub za pośrednictwem kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o., ul. Słowackiego 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski, Budynek Administracji pokój nr 9 - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu medycznego dla Pracowni Endoskopowej
Numer referencyjny 10/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa „Zakup sprzętu medycznego dla Pracowni Endoskopowej” obejmująca: - Pakiet Nr 1 - dostawę gastroskopu (1 kpl.) i kolonoskopu (1 kpl.) oraz stanowiska do automatycznego mycia i dezynfekcji endoskopu (1 kpl.) w zestawie pompa płucząca, procesor obrazu, wózek medyczny, monitor medyczny, moduł archiwizacji danych z badań endoskopowych, myjnia do endoskopów, skaner kodów, drukarka parametrów procesu. - Pakiet Nr 2 - dostawę diatermii (1 kpl.) w zestawie endo, butla argonowa. Montaż i uruchomienie dostarczonego sprzętu. Przeszkolenie personelu obsługującego w zakresie obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu. 2. Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy nie będący przedmiotem ekspozycji ani prezentacji. Szczegółowe opisy urządzeń zawarte są w osobnym załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości. W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona. 4. Standardy jakościowe Standardy jakościowe zostały określone w opisie przedmiotu oferty Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Gwarancja jakości: Okres gwarancji na sprzęt medyczny, bez ograniczeń liczby badań, wynosi minimum 24 miesiące licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru gwarancji. 5. Podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Aktualny dokument w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679), tj. deklarację zgodności lub Certyfikat CE.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2) Parametry techniczne przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, 2) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy, 3) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 2. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
IV 4 4 data 2018-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 1 Dostawa gastroskopu i kolonoskopu oraz stanowiska do automatycznego mycia i dezynfekcji endoskopu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 1 Dostawa gastroskopu (1 kpl.) i kolonoskopu (1 kpl.) oraz stanowiska do automatycznego mycia i dezynfekcji endoskopu (1 kpl.) w zestawie pompa płucząca, procesor obrazu, wózek medyczny, monitor medyczny, moduł archiwizacji danych z badań endoskopowych, myjnia do endoskopów, skaner kodów, drukarka parametrów procesu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 2 Dostawa diatermii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 2 Dostawa diatermii (1 kpl.) w zestawie endo, butla argonowa.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)