Sukcesywne Dostawy Artykułów Spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej

Publication date 2018-03-30
End date 2018-04-16 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Niedabylu
Miejscowość Stromiec
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538841-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 158110006, 155000003, 158000006, 151000009, 152000000, 153000001, 153310007, 153311709, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne Dostawy Artykułów Spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej

Dodatkowe informacje

GuidZP400 701b25c8-a232-4f9e-8300-e45a34dab86f
Biuletyn 538841-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Niedabylu
Regon 109951000000
Zamawiajacy adres ulica Niedabyl
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Stromiec
Zamawiajacy kod pocztowy 26-804
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-48 619 10 28
Zamawiajacy fax 0-48 619 10 28
Zamawiajacy email dpsniedabyl@bialobrzegipowiat.pl
Adres strony url https://powiatbialobrzeski.bip.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Dom Pomocy Społecznej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://powiatbialobrzeski.bip.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemniej pod rygorem nieważności wysłana za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca lub złożona osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Niedabylu
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne Dostawy Artykułów Spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej
Numer referencyjny DPS.ZP.271.4.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywne Dostawy Artykułów Spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. b), zastępuje się dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Inne dokumenty niewymienione 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 3 i nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w złożonych oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wypełniony formularz cenowy dla poszczególnej części zamówienia według wzoru określonego w załącznikach do SIWZ nr 1 A do 1 I. 3. Pełnomocnictwo - w oryginale lub w w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt.5.1.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy w Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.5.1.1. SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 1 A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 1 B do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Artykuły ogólnospożywcze różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 1 C do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mięso, drób i przetwory mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 1 D do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Ryby, filety i konserwy rybne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 1 E do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Warzywa, owoce i ziemniaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 1 F do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Warzywa kiszone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 1 G do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Warzywa mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 1 H do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 1 I do SIWZ
  

Criterion

Kryteria warunki płatności
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 95,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)