Sukcesywne dostawy do Apteki środków do mycia i dezynfekcji na potrzeby SPZOZ w Wieluniu.

Publication date 2018-03-30
End date 2018-04-10 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
Miejscowość Wieluń
Województwo łódzkie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532812-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 336316008, 336900003, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Apteki środków do mycia i dezynfekcji skóry, narzędzi i powierzchni oraz substancji do receptury, opakowań do leków recepturowych na potrzeby SPZOZ w Wieluniu, w ilościach i asortymencie określonych w Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony został na 9 części - zadań: ZADANIA nr 1 -4, 8 - Środki do dezynfekcji, ZADANIE nr 5-6 - Różne produkty lecznicze, ZADANIE nr 7 - Materiały medyczne – gaziki do dezynfekcji skóry, ZADANIE nr 9 - Opakowania do leku recepturowego.
2.Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP oraz posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP wydane przez uprawniony organ, zgodnie z ustawą z dn. 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (t. j. dz. U. z 2018 r., poz.122) lub ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( t. j. Dz. U. z 2017, poz. 211), lub innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Zamawiający przed rozpoczęciem umowy może wymagać od Wykonawcy dostarczenia uwierzytelnionych dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
3.Zamawiający nie przewiduje wprowadzania zmian do opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia został jednoznacznie określony przez Zamawiającego w oparciu o przepisy ustawy PZP i w oparciu o własne potrzeby mające na celu osiąganie powtarzalnych, pozytywnych efektów leczenia. Wszystkie pozycje wyszczególnione w przedmiotowym postępowaniu są niezbędne Zamawiającemu do przeprowadzenia zakontraktowanych z NFZ procedur medycznych
4.Podane w załącznikach parametry techniczne należy traktować jako spełniające minimalne wymagania zamawiającego. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako parametry minimalne.
5.Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimum 6 miesięczny termin ważności licząc od dnia dostawy. Dopuszcza się termin ważności przedmiotu zamówienia krótszy, jednakże tylko w uzasadnionych przypadkach i po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego.
6.Oznakowanie dostarczonych wyrobów, ulotki informacyjne, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Dopuszcza się dołączenie tłumaczenia etykiet, instrukcji i ulotek na język polski, jednakże tylko w uzasadnionych przypadkach i po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego.
7.Wymaga się przeprowadzenia w trakcie trwania umowy minimum dwóch szkoleń z personelem Zamawiającego na temat stosowania zaoferowanych środków do mycia i dezynfekcji (dotyczy Zadania nr 4). Tematyka do uzgodnienia z Zespołem Zakażeń Szpitalnych (pierwsze niezwłocznie po podpisaniu umowy, kolejne po upływie co najmniej pół roku od daty podpisania umowy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b7c56443-dce1-4d2e-9c65-7646b9662c96
Biuletyn 532812-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
Regon 31014300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Wieluń
Zamawiajacy kod pocztowy 98300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 438 406 800
Zamawiajacy fax 438 406 801
Zamawiajacy email zp@szpital-wielun.pl
Adres strony url www.szpital-wielun.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-wielun.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-wielun.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy do Apteki środków do mycia i dezynfekcji na potrzeby SPZOZ w Wieluniu.
Numer referencyjny SPZOZ - OiZP/3/38/380-382 /09/ 2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Apteki środków do mycia i dezynfekcji skóry, narzędzi i powierzchni oraz substancji do receptury, opakowań do leków recepturowych na potrzeby SPZOZ w Wieluniu, w ilościach i asortymencie określonych w Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony został na 9 części - zadań: ZADANIA nr 1 -4, 8 - Środki do dezynfekcji, ZADANIE nr 5-6 - Różne produkty lecznicze, ZADANIE nr 7 - Materiały medyczne – gaziki do dezynfekcji skóry, ZADANIE nr 9 - Opakowania do leku recepturowego. 2.Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP oraz posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP wydane przez uprawniony organ, zgodnie z ustawą z dn. 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (t. j. dz. U. z 2018 r., poz.122) lub ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( t. j. Dz. U. z 2017, poz. 211), lub innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Zamawiający przed rozpoczęciem umowy może wymagać od Wykonawcy dostarczenia uwierzytelnionych dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 3.Zamawiający nie przewiduje wprowadzania zmian do opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia został jednoznacznie określony przez Zamawiającego w oparciu o przepisy ustawy PZP i w oparciu o własne potrzeby mające na celu osiąganie powtarzalnych, pozytywnych efektów leczenia. Wszystkie pozycje wyszczególnione w przedmiotowym postępowaniu są niezbędne Zamawiającemu do przeprowadzenia zakontraktowanych z NFZ procedur medycznych 4.Podane w załącznikach parametry techniczne należy traktować jako spełniające minimalne wymagania zamawiającego. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako parametry minimalne. 5.Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimum 6 miesięczny termin ważności licząc od dnia dostawy. Dopuszcza się termin ważności przedmiotu zamówienia krótszy, jednakże tylko w uzasadnionych przypadkach i po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego. 6.Oznakowanie dostarczonych wyrobów, ulotki informacyjne, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Dopuszcza się dołączenie tłumaczenia etykiet, instrukcji i ulotek na język polski, jednakże tylko w uzasadnionych przypadkach i po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego. 7.Wymaga się przeprowadzenia w trakcie trwania umowy minimum dwóch szkoleń z personelem Zamawiającego na temat stosowania zaoferowanych środków do mycia i dezynfekcji (dotyczy Zadania nr 4). Tematyka do uzgodnienia z Zespołem Zakażeń Szpitalnych (pierwsze niezwłocznie po podpisaniu umowy, kolejne po upływie co najmniej pół roku od daty podpisania umowy).
Cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: 1) W zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy wyrobów medycznych, zgodnie z Ustawą dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych należy dołączyć: a) dla wyrobów medycznych klasy I (preparaty do mycia, neutralizacji), b) dla wyrobów medycznych klasy II a (preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz dezynfekcji nieinwazyjnej sprzętu medycznego): oświadczenie, że oferowane preparaty posiadają Deklarację Zgodności. c) dla wyrobów medycznych klasy II b (preparaty do dezynfekcji inwazyjnej sprzętu medycznego, narzędzi chirurgicznych i endoskopów): oświadczenie, że oferowane preparaty posiadają Deklarację Zgodności i Certyfikat CE. 2) W zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy produktów biobójczych zgodnie z Ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych- oświadczenie, że oferowane środki posiadają pozwolenie na wprowadzenie do obrotu /lub odpowiedni wpis do Rejestru/ lub pozwolenie tymczasowe na wprowadzenie do obrotu/lub odpowiedni wpis/ lub wpis do Rejestru Produktów Biobójczych stwarzających niewielkie zagrożenie 3) Oświadczenie, że oferowane preparaty dezynfekcyjne przeznaczone do stosowania w obszarze medycznym posiadają badania zakończone pozytywnymi wynikami na wymagane spektrum i czas działania potwierdzone przez akredytowane laboratorium w ramach UE. 4) Aktualne katalogi , ulotki potwierdzające cech oferowanych preparatów – zaznaczyć, którego zadania i której pozycji dotyczą( dotyczy Zadań nr 1, 2, 3, 4, 7, 8). 5) Aktualne Karty Charakterystyki Substancji Niebezpiecznej i tabele rozcieńczalności.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w zakresie zmiany ceny jednostkowej towaru spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT, przy czym cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian.
IV 4 4 data 2018-04-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZADANIE nr 1 - Środki do dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość zawiera – załącznik do specyfikacji – formularz asortymentowo – cenowy (Zadanie nr 1)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZADANIE nr 2 - Środki do dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość zawiera – załącznik do specyfikacji – formularz asortymentowo – cenowy (Zadanie nr 2)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ZADANIE nr 3 - Środki do dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość zawiera – załącznik do specyfikacji – formularz asortymentowo – cenowy (Zadanie nr 3)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa ZADANIE nr 4 - Środki do dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość zawiera – załącznik do specyfikacji – formularz asortymentowo – cenowy (Zadanie nr 4)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa ZADANIE nr 5 - Różne produkty lecznicze - formaldehyd
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość zawiera – załącznik do specyfikacji – formularz asortymentowo – cenowy (Zadanie nr 5)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa ZADANIE nr 6 - Różne produkty lecznicze - benzyna apteczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość zawiera – załącznik do specyfikacji – formularz asortymentowo – cenowy (Zadanie nr 6)
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa ZADANIE nr 7 - Materiały medyczne – gaziki do dezynfekcji skóry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość zawiera – załącznik do specyfikacji – formularz asortymentowo – cenowy (Zadanie nr 7)
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa ZADANIE nr 8 - Środki do dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość zawiera – załącznik do specyfikacji – formularz asortymentowo – cenowy (Zadanie nr 8)
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa ZADANIE nr 8 - Środki do dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość zawiera – załącznik do specyfikacji – formularz asortymentowo – cenowy (Zadanie nr 8)
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa ZADANIE nr 9 - Opakowania do leku recepturowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość zawiera – załącznik do specyfikacji – formularz asortymentowo – cenowy (Zadanie nr 9)
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)