GuidZP400 |
ad6af9cc-bf0f-4da5-805e-0af312e4341c
|
Biuletyn |
538187-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
|
Regon |
43102223200011
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Racławickie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20049
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 183 203
|
Zamawiajacy fax |
261 183 203
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publ@1wszk.pl
|
Adres strony url |
www.1wszk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.1wszk.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.1wszk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ, Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 22 (kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń do rehabilitacji kardiologicznej
|
Numer referencyjny |
DZP/PN/19/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do rehabilitacji kardiologicznej (zwanego dalej „przedmiotem sprzedaży”) wraz z instalacją, uruchomieniem i szkoleniem pracowników do 1WSzKzP SP ZOZ, rozładunkiem, wniesieniem, montażem, zainstalowaniem, uruchomieniem zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1.
2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV : 33100000-1 – Przyrządy do fizykoterapii
3. Zakres zamówienia, wymagania techniczne, eksploatacyjne i użytkowe oraz wymagania graniczne i jakościowe zawiera formularz stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę urządzeń do rehabilitacji kardiologicznej stanowiącego przedmiot zamówienia i / lub innego sprzętu medycznego będącego wyrobem medycznym o podobnym charakterze o łącznej wartości nie mniejszej niż 81 225,94 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
b) Oświadczenie własne Wykonawcy – w celu wstępnego potwierdzenia, że ww. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.12-23 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia określony w Załączniku nr 1 do SIWZ spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp, Zamawiający wymaga posiadania nw. dokumentów:
a) Aktualnego dokumentu dopuszczenia do obrotu i używania na rynku krajowym dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2015 r., poz. 876 ze zm.) potwierdzającego oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE, tj.:
- deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzająca, że wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
- certyfikat zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną (identyfikujący producenta i typ wyrobu), jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana z udziałem jednostki notyfikowanej.
- w przypadku pozycji asortymentowych określonych w załącznikach nr 1 do SIWZ, które nie zostały sklasyfikowane, jako wyrób medyczny, wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia, wskazującego jednoznacznie jakich pozycji ono dotyczy.
b) Materiały informacyjne, opisy, katalogi, foldery w języku polskim dla każdego z elementów oferowanego asortymentu określonego w Zad. 1, nie zawierające informacji sprzecznych z informacjami podanymi w załącznikach nr 1 do SIWZ – z opisem przedmiotu zamówienia (z wyraźnym zaznaczeniem pozycji której dotyczą).
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Wypełniony i podpisany Formularz oferty Wykonawcy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ,
b) Kosztorys ofertowy, według kosztów dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w załączniku nr 1
c) Prawidłowo wypełnione tabele opisu przedmiotu zamówienia (parametrów granicznych i oceny jakościowej), tabele warunków gwarancji i serwisu
d) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wzór załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą , który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:
1) w przypadku konieczności zmiany osób upoważnionych przez strony do realizacji umowy;
2) obniżenia ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę, która może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-04-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|