GuidZP400 |
8048bfec-8f8d-48f6-902d-9ba78d4cfc18
|
Biuletyn |
538710-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
01229882300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Solidarności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
67
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-401
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 555 11 54
|
Zamawiajacy fax |
22 619 69 43
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpitalpraski.pl , pzp@szpitalpraski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.przetargi.ipzp.pl/praski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.przetargi.ipzp.pl/praski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub za pomocą operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie, Al. Solidarności 67, budynek „D” pokój nr 03 – Sekretariat Zarządu
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa żywności do kuchni Szpitala Praskiego p. w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
|
Numer referencyjny |
ZP/15/żywność/2018/K
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa żywności do kuchni Szpitala Praskiego p. w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
dotyczy Pakietów 1-7 - zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że posiada aktualną decyzję o spełnianiu wymagań w zakresie higieny i kontroli produktów pochodzenia zwierzęcego wydaną przez właściwy terytorialnie organ Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (tj. Dz.U. 2017 poz. 242) lub decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu produkty spożywcze, nieobjętych urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia;
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww warunki musi wykazać każdy z Wykonawców.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje żadnych szczególnych wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty:
a) dla Pakietu 1 - co najmniej dwie dostawy pieczywa o wartości co najmniej 60 000,00 PLN brutto każda;
b) dla Pakietu 2 - co najmniej jedną dostawę produktów spożywczych (w tym mąka, cukier, kasza, soki owocowe), o wartości co najmniej 50 000,00 PLN brutto;
c) dla Pakietu 3 - co najmniej jedną dostawę jaj o wartości co najmniej 4 000,00 PLN brutto;
d) dla Pakietu 4 - co najmniej jedną dostawę produktów mięsnych świeżych
o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto;
e) dla Pakietu 5 - co najmniej dwie dostawy mrożonek o wartości co najmniej 20 000,00 PLN brutto każda;
f) dla Pakietu 6 - co najmniej dwie dostawy nabiału o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto każda;
g) dla Pakietu 7 - co najmniej jedną dostawę ryb mrożonych o wartości co najmniej 20 000,00 PLN brutto;
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. III.1) ogłoszenia, mogą oni spełniać łącznie, z wyłączeniem warunku określonego w pkt. III.1.1) ogłoszenia, który musi wykazać każdy z Wykonawców, natomiast wykazanie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt.III.2) ogłoszenia, musi wykazać każdy z Wykonawców.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 powyżej składa: dokument
lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby, albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 powyżej, lub zastępujące go dokumenty, o których mowa w pkt 3. powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie w/w dokument składa każdy z wykonawców.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzania działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzeczy których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zaleca się sporządzić wykaz dostaw zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ – Wykaz dostaw).
2.Aktualnej decyzji o spełnianiu wymagań w zakresie higieny i kontroli produktów pochodzenia zwierzęcego wydaną przez właściwy terytorialnie organ Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (tj. Dz.U. 2017 poz. 242) lub decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu produkty spożywcze, nieobjętych urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. 2017 poz. 149)
3. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie:
a) każdy z partnerów samodzielnie złoży dokument, o których mowa w pkt. 2 powyżej;
b) Dokument o którym mowa w pkt. 1 powyżej złoży ten lub ci z partnerów, który będzie wykazywał spełnianie warunku, którego dokument dotyczy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. dla Pakietów 1 - 7 - oświadczenia Wykonawcy, że posiada aktualny certyfikat systemu HACCP lub potwierdzenie jego wdrożenia, a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie (zaleca się sporządzić oświadczenie wg wzoru na Załącznik nr 4a do SIWZ).
2. dla Pakietów 3, 4, 6, 7 - oświadczenia Wykonawcy, że posiada atesty (HDI) na dostarczane produkty lub potwierdzenie jego wdrożenia, a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie (zaleca się sporządzić oświadczenie wg wzoru na Załącznik nr 4b do SIWZ).
3. zaświadczenia Inspekcji Weterynaryjnej o posiadaniu urządzenia do dezynfekcji jaj promieniami UV-c (dotyczy Pakietu 3),
4. dokument, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający przeprowadzoną, w ramach wykonanej już dostawy, dezynfekcję jaj (dotyczy Pakietu 3).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (www.ipzp.pl) informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.2.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j: Dz.U. z 2017 r. poz. 229), z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokument określony w pkt. 1 powyżej składa każdy z wykonawców.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Pakiet 1 –1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 zł)
Pakiet 2 – 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 zł)
Pakiet 3 – 180,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt złotych 00/100 zł)
Pakiet 4 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 zł)
Pakiet 5 – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100 zł)
Pakiet 6 – 3 100,00 zł (słownie: trzy tysiące sto złotych 00/100 zł)
Pakiet 7 – 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100 zł)
Wadium za całość przedmiotu zamówienia wynosi: 9 330,00 PLN
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy, które określa Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-04-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pieczywo (szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Produkty spożywcze
(szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Jaja dezynfekowane (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Mięso (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Mrożonki (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Nabiał (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ryby (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia)
|
| |