Dostawa żywności do kuchni Szpitala Praskiego p. w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie

Publication date 2018-04-04
End date 2018-04-13 00:00:00
Instytucja Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538710-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 31425003, 151000009, 153000001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa żywności do kuchni Szpitala Praskiego p. w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8048bfec-8f8d-48f6-902d-9ba78d4cfc18
Biuletyn 538710-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 01229882300000
Zamawiajacy adres ulica Al. Solidarności
Zamawiajacy adres numer domu 67
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-401
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 555 11 54
Zamawiajacy fax 22 619 69 43
Zamawiajacy email zamowienia@szpitalpraski.pl , pzp@szpitalpraski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.przetargi.ipzp.pl/praski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.przetargi.ipzp.pl/praski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub za pomocą operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie, Al. Solidarności 67, budynek „D” pokój nr 03 – Sekretariat Zarządu
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa żywności do kuchni Szpitala Praskiego p. w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
Numer referencyjny ZP/15/żywność/2018/K
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa żywności do kuchni Szpitala Praskiego p. w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow dotyczy Pakietów 1-7 - zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że posiada aktualną decyzję o spełnianiu wymagań w zakresie higieny i kontroli produktów pochodzenia zwierzęcego wydaną przez właściwy terytorialnie organ Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (tj. Dz.U. 2017 poz. 242) lub decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu produkty spożywcze, nieobjętych urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia;
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww warunki musi wykazać każdy z Wykonawców.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje żadnych szczególnych wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty: a) dla Pakietu 1 - co najmniej dwie dostawy pieczywa o wartości co najmniej 60 000,00 PLN brutto każda; b) dla Pakietu 2 - co najmniej jedną dostawę produktów spożywczych (w tym mąka, cukier, kasza, soki owocowe), o wartości co najmniej 50 000,00 PLN brutto; c) dla Pakietu 3 - co najmniej jedną dostawę jaj o wartości co najmniej 4 000,00 PLN brutto; d) dla Pakietu 4 - co najmniej jedną dostawę produktów mięsnych świeżych o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto; e) dla Pakietu 5 - co najmniej dwie dostawy mrożonek o wartości co najmniej 20 000,00 PLN brutto każda; f) dla Pakietu 6 - co najmniej dwie dostawy nabiału o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto każda; g) dla Pakietu 7 - co najmniej jedną dostawę ryb mrożonych o wartości co najmniej 20 000,00 PLN brutto;
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. III.1) ogłoszenia, mogą oni spełniać łącznie, z wyłączeniem warunku określonego w pkt. III.1.1) ogłoszenia, który musi wykazać każdy z Wykonawców, natomiast wykazanie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt.III.2) ogłoszenia, musi wykazać każdy z Wykonawców.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 powyżej składa: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby, albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 powyżej, lub zastępujące go dokumenty, o których mowa w pkt 3. powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie w/w dokument składa każdy z wykonawców.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzania działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzeczy których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zaleca się sporządzić wykaz dostaw zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ – Wykaz dostaw). 2.Aktualnej decyzji o spełnianiu wymagań w zakresie higieny i kontroli produktów pochodzenia zwierzęcego wydaną przez właściwy terytorialnie organ Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (tj. Dz.U. 2017 poz. 242) lub decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu produkty spożywcze, nieobjętych urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. 2017 poz. 149) 3. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie: a) każdy z partnerów samodzielnie złoży dokument, o których mowa w pkt. 2 powyżej; b) Dokument o którym mowa w pkt. 1 powyżej złoży ten lub ci z partnerów, który będzie wykazywał spełnianie warunku, którego dokument dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. dla Pakietów 1 - 7 - oświadczenia Wykonawcy, że posiada aktualny certyfikat systemu HACCP lub potwierdzenie jego wdrożenia, a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie (zaleca się sporządzić oświadczenie wg wzoru na Załącznik nr 4a do SIWZ). 2. dla Pakietów 3, 4, 6, 7 - oświadczenia Wykonawcy, że posiada atesty (HDI) na dostarczane produkty lub potwierdzenie jego wdrożenia, a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie (zaleca się sporządzić oświadczenie wg wzoru na Załącznik nr 4b do SIWZ). 3. zaświadczenia Inspekcji Weterynaryjnej o posiadaniu urządzenia do dezynfekcji jaj promieniami UV-c (dotyczy Pakietu 3), 4. dokument, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający przeprowadzoną, w ramach wykonanej już dostawy, dezynfekcję jaj (dotyczy Pakietu 3).
Inne dokumenty niewymienione 1. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (www.ipzp.pl) informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.2.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j: Dz.U. z 2017 r. poz. 229), z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokument określony w pkt. 1 powyżej składa każdy z wykonawców.
Czy wadium 1
Wadium Pakiet 1 –1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 zł) Pakiet 2 – 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 zł) Pakiet 3 – 180,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt złotych 00/100 zł) Pakiet 4 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 zł) Pakiet 5 – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100 zł) Pakiet 6 – 3 100,00 zł (słownie: trzy tysiące sto złotych 00/100 zł) Pakiet 7 – 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100 zł) Wadium za całość przedmiotu zamówienia wynosi: 9 330,00 PLN
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy, które określa Załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-04-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pieczywo (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Produkty spożywcze (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jaja dezynfekowane (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mięso (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mrożonki (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Nabiał (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ryby (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia)
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)