Sukcesywne dostawy materiałów protetycznych, leków i środków do mycia i dezynfekcji

Publication date 2018-04-04
End date 2018-04-11 00:00:00
Instytucja Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539751-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 336000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy materiałów protetycznych, leków i środków do mycia i dezynfekcji dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załącznikach 1.1 – 1.7 do SIWZ. Część 1. - Materiały i akcesoria protetyczne; Część 2. - Masy wyciskowe; Część 3. - Woski dentystyczne techniczne i odlewnicze; Część 4. - Żywice akrylowe; Część 5. - Materiały do obróbki metalu, kliniczne szczotki polerskie ; Część 6. - Środki do mycia i dezynfekcji; Część 7 - Leki stosowane na śluzówkę jamy ustnej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 86c197bf-5d1a-4756-9aa4-f73d9721ea6f
Biuletyn 539751-N-2018
Zamawiajacy nazwa Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
Regon 14204948200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowy Zjazd
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00301
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 55 69 400
Zamawiajacy fax 22 55 69 403
Zamawiajacy email k.raczkowska@mcs-przychodnia.pl
Adres strony url www.mcs-przychodnia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mcs-przychodnia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową, osobiście lub przy pomocy kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o., ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa, Sekretariat (III piętro, pokój nr 321)
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy materiałów protetycznych, leków i środków do mycia i dezynfekcji
Numer referencyjny ZP/08/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywne dostawy materiałów protetycznych, leków i środków do mycia i dezynfekcji dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załącznikach 1.1 – 1.7 do SIWZ. Część 1. - Materiały i akcesoria protetyczne; Część 2. - Masy wyciskowe; Część 3. - Woski dentystyczne techniczne i odlewnicze; Część 4. - Żywice akrylowe; Część 5. - Materiały do obróbki metalu, kliniczne szczotki polerskie ; Część 6. - Środki do mycia i dezynfekcji; Część 7 - Leki stosowane na śluzówkę jamy ustnej.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedstawi aktualne zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej – dotyczy części 7
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że zawarł z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wymienione dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przestawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 4) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – na wzorze stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ w terminie określonym w art. 24 ust. 11 Ustawy.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunku kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca składa aktualne zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej - dotyczy części 7
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) w przypadku zaoferowania produktów równoważnych jakościowo do określonych w Załącznikach nr 1.1 i 1.7 do SIWZ w celu potwierdzenia, że oferowane przedmioty zamówienia spełniają wymagania określone w ww. załączniku, opis produktu równoważnego. Zamawiający może wezwać do dostarczenia próbek w celu weryfikacji czy oferowany produkt równoważny spełnia wymagania określone w SIWZ. b) Wykonawca, składa oświadczenie że, wszystkie zaoferowane produkty lecznicze dopuszczone są do obrotu i używania w Polsce zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 06 września 2001 r. oświadczenie stanowi pkt 8 Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. c) Wykonawca składa oświadczenie, że wszystkie zaoferowane wyroby medyczne posiadają oznaczenia CE oraz aktualne dokumenty dopuszczające ich stosowanie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oświadczenie stanowi pkt 6 Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione a. Formularz oferty stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; b. Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załączniki 1.1 -1.7 do SIWZ; c. Oświadczenie Wykonawcy, zawartego w pkt 9 załącznika nr 2 do SIWZ - że na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązuje się do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że oferowany produkt dopuszczony jest do obrotu i używania w Polsce zgodnie z ustawą prawo farmaceutyczne z dnia 06 września 2001r.– dotyczy Części 7. d. Oświadczenie Wykonawcy, zawartego w pkt 7 załącznika nr 2 do SIWZ - że na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązuje się do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że oferowany produkt dopuszczony jest do obrotu i używania w Polsce zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. – dotyczy Części 1 – 6.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w następujących sytuacjach: 1) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 2) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających Umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 3) nastąpiła zmiana nazwy handlowej; 4) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT – cena brutto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny netto. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, o której nie było informacji w chwili składania ofert, Wykonawca może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Odstąpienie od Umowy nie będzie skutkowało naliczeniem przez Zamawiającego kar umownych przewidzianych w § 6 ust. 1 pkt 3 Umowy; 5) nastąpił brak określonego produktu na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tych samych cechach i parametrach technicznych, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż cena określona przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do Umowy; 6) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, z tym, że cechy i parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku nr 1 do Umowy; 7) w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu – nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań.
IV 4 4 data 2018-04-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały i akcesoria protetyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy materiałów i akcesoriów protetycznych w rodzajach i ilościach określonych w załączniku 1.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Masy wyciskowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy mas wyciskowych w rodzajach i ilościach określonych w załączniku 1.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Woski dentystyczne techniczne i odlewicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy wosków dentystycznych technicznych i odlewniczych w rodzajach i ilościach określonych w załączniku 1.3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Żywice akrylowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy żywic akrylowych w rodzajach i ilościach określonych w załączniku nr 1.4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Materiały do obróbki metalu, kliniczne szczotki polerskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy materiałów do obróbki metalu, klinicznych szczotek polerskich w rodzajach i ilościach określonych w załączniku nr 1.5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Środki do mycia i dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy środków do mycia i dezynfekcji w rodzajach i ilościach określonych w załączniku 1.6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Leki stosowane na śluzówkę
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy leków stosowanych na śluzówkę w ilościach i rodzajach określonych w załączniku nr 1.7 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)