GuidZP400 |
b7623465-3e13-4d74-b0df-2dba9cf827b5
|
Biuletyn |
540743-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
|
Regon |
1751157500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Siemiradzkiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60763
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 668 821
|
Zamawiajacy fax |
061 8646314, 8660922
|
Zamawiajacy email |
biuro@poznan.gddkia.gov.pl
|
Adres strony url |
www.gddkia.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
PT POIiŚ
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gddkia.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu, ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, obuwia ochronnego i roboczego oraz środków ochrony indywidualnej
|
Numer referencyjny |
O.PO.D-3.2414.25.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej, obuwia ochronnego i roboczego oraz środków ochrony indywidualnej zgodnie z Tomem III SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie proweadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch zadań obejmujących dostawę odzeży ochronnej/roboczej o łącznej wartości odebranych dostaw za minimum 100.000,00 złotych brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu
potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w
sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej
jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub
innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w
sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5
pkt 1 ustawy; Analogicznie do treści § 7 ust. 2 rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016
r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu
o udzielenie zamówienia, dotyczącego terminu wystawienia odpowiednich dokumentów składanych
przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, odpis o którym
mowa w pkt 9.5.2.d) IDW winien być wystawiony także nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. d) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka
zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) kopii polisy OC,
b) wykazu dostaw.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100);
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany do umowy zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy - Tom II SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-04-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:15
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|