Dostawa mebli w ramach zadania „Adaptacja obiektu Mazowieckiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Płocku Oddział w Radomiu

Publication date 2018-04-05
End date 2018-04-13 00:00:00
Instytucja Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540800-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli, tj.: foteli, krzeseł i taboretów dla MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu przy ul. Rodziny Winczewskich 5, w podziale na następujące części:
1.1. Część I – fotele,
1.2. Część II – krzesła i taborety
2. Opis szczegółowy zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ dla Części I i w Załączniku Nr 2 do SIWZ dla Części II.
3. Wytyczne Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 61c1d446-6ba8-4eb3-b9b3-92a2c02a486c
Biuletyn 540800-N-2018
Zamawiajacy nazwa Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy
Regon 30156900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kolegialna
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09402
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 242 678 452
Zamawiajacy fax 242 628 842
Zamawiajacy email u.zolek@mwomp.pl
Adres strony url www.mwomp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mwomp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mwomp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli w ramach zadania „Adaptacja obiektu Mazowieckiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Płocku Oddział w Radomiu
Numer referencyjny ZP. 3331/PN – 07/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli, tj.: foteli, krzeseł i taboretów dla MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu przy ul. Rodziny Winczewskich 5, w podziale na następujące części: 1.1. Część I – fotele, 1.2. Część II – krzesła i taborety 2. Opis szczegółowy zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ dla Części I i w Załączniku Nr 2 do SIWZ dla Części II. 3. Wytyczne Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia dla Części I i Części II – najpóźniej 2 tygodnie od daty podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow dla Części I – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę foteli w tym okresie o łącznej wartości 40 000,00 zł brutto. Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej dla Części II.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen zgodnie z SIWZ
Zakresie warunkow udzialu zgodnie z SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci zgodnie z SIWZ
Inne dokumenty niewymienione zgodnie z SIWZ
Czy wadium 1
Wadium 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100) dla Części I, 600,00 zł (słownie złotych: sześćset złotych 00/100) dla Części II
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-04-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I – fotele
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Opis szczegółowy zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ dla Części I. Wytyczne Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II – krzesła i taborety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Opis szczegółowy zawarty jest w Załączniku Nr 2 do SIWZ dla Części II. Wytyczne Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria b) okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria c) termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria a) cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)