Dostawa i wdrożenie oprogramowania dla e-usług, konwersja baz danych oraz szkolenie pracowników dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Kępnie

Publication date 2018-04-05
End date 2018-04-13 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe
Miejscowość Kępno
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540667-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 722680001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: Dostawę i wdrożenie oprogramowania dla e-usług, konwersja baz danych oraz szkolenie pracowników dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Kępnie”
2.Przedmiotem zamówienia jest:
2.1.Rozbudowa Systemu PZGiK funkcjonującego w Starostwie Powiatowym w Kępnie (dostawa nowych modułów (aplikacji i komponentów), wdrożenie nowych oraz podniesienie poziomu dojrzałości istniejących e-usług). Zakres rozbudowy obejmuje aplikacje / komponenty niezbędne do świadczenia elektronicznych usług publicznych w zakresie związanym z prowadzeniem Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, w tym komponenty do implementacji integracji i wymiany danych Systemu PZGiK z Systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów (FINN) oraz z platformą ePUAP w zakresie związanym wykorzystania profilu zaufanego ePUAP do uwierzytelnienia użytkowników e-usług. Dostarczane przez Wykonawcę moduły Systemu PZGiK muszą zapewnić prawidłową technicznie współpracę z aktualnie działającym w organizacji Zamawiającego Systemem PZGiK opartym o programy pakietu - Systemu GEO-INFO 7.
Powiat Kępiński posiada już część oprogramowania niezbędnego do wprowadzenia e-usług W ramach zadania zakupiona i wdrożona zostanie pozostała część oprogramowania wraz z subskrypcją, umożliwiającym m.in. pozyskiwanie danych przez komorników oraz rzeczoznawców. Oprogramowanie jest niezbędne do prawidłowego wdrożenia e-usług dla: A2B – klienci biznesowi, A2C – klienci indywidualni oraz A2A – jednostki administracji w zakresie udostępniania danych przestrzennych oraz udostępniania danych przestrzennych w standardzie INSPIRE.
W ramach e-usług udostępniane będą informacje wytworzone w oparciu o zintegrowane dane PZGiK i dane geoprzestrzennej administracji rządowej i samorządowej oraz zapewnienie efektywnego dostępu do przetworzonej zgodnie z potrzebami użytkowników informacji geoprzestrzennej.
2.2. Wykonanie konwersji bazy danych EGIB w celu dostosowania jej do aktualnych przepisów prawnych.
2.3. Szkolenie pracowników (przeszkolenie pracowników merytorycznych z obsługi zmodernizowanych baz danych).
Szczegółowy opis zamówienia został określony w załączniku Nr 1do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
3.Obowiązek zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia
Zamawiający informuje, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8ed568e7-3b37-4257-8793-cb26b07ffcf4
Biuletyn 540667-N-2018
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe
Regon 25085772900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kępno
Zamawiajacy kod pocztowy 63-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 62 782 89 00
Zamawiajacy fax 62 782 89 01
Zamawiajacy email sekretariat@powiatkepno.pl
Adres strony url www.powiatkepno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Usługa jest finansowana ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Os. Priorytetowa 2: Społeczeństwo informacyjne, Działanie 2.1 Rozwój elektronicznych usług publicznych, Poddziałanie 2.1.2. Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatkepno.pl/zamowienia_publiczne/powyzej_30/79.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Adres: w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, pokój nr. 3 Biuro Podawcze
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie oprogramowania dla e-usług, konwersja baz danych oraz szkolenie pracowników dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Kępnie
Numer referencyjny AB.272.6.2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: Dostawę i wdrożenie oprogramowania dla e-usług, konwersja baz danych oraz szkolenie pracowników dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Kępnie” 2.Przedmiotem zamówienia jest: 2.1.Rozbudowa Systemu PZGiK funkcjonującego w Starostwie Powiatowym w Kępnie (dostawa nowych modułów (aplikacji i komponentów), wdrożenie nowych oraz podniesienie poziomu dojrzałości istniejących e-usług). Zakres rozbudowy obejmuje aplikacje / komponenty niezbędne do świadczenia elektronicznych usług publicznych w zakresie związanym z prowadzeniem Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, w tym komponenty do implementacji integracji i wymiany danych Systemu PZGiK z Systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów (FINN) oraz z platformą ePUAP w zakresie związanym wykorzystania profilu zaufanego ePUAP do uwierzytelnienia użytkowników e-usług. Dostarczane przez Wykonawcę moduły Systemu PZGiK muszą zapewnić prawidłową technicznie współpracę z aktualnie działającym w organizacji Zamawiającego Systemem PZGiK opartym o programy pakietu - Systemu GEO-INFO 7. Powiat Kępiński posiada już część oprogramowania niezbędnego do wprowadzenia e-usług W ramach zadania zakupiona i wdrożona zostanie pozostała część oprogramowania wraz z subskrypcją, umożliwiającym m.in. pozyskiwanie danych przez komorników oraz rzeczoznawców. Oprogramowanie jest niezbędne do prawidłowego wdrożenia e-usług dla: A2B – klienci biznesowi, A2C – klienci indywidualni oraz A2A – jednostki administracji w zakresie udostępniania danych przestrzennych oraz udostępniania danych przestrzennych w standardzie INSPIRE. W ramach e-usług udostępniane będą informacje wytworzone w oparciu o zintegrowane dane PZGiK i dane geoprzestrzennej administracji rządowej i samorządowej oraz zapewnienie efektywnego dostępu do przetworzonej zgodnie z potrzebami użytkowników informacji geoprzestrzennej. 2.2. Wykonanie konwersji bazy danych EGIB w celu dostosowania jej do aktualnych przepisów prawnych. 2.3. Szkolenie pracowników (przeszkolenie pracowników merytorycznych z obsługi zmodernizowanych baz danych). Szczegółowy opis zamówienia został określony w załączniku Nr 1do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia 3.Obowiązek zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia Zamawiający informuje, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-05-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow • Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna, iż wykonawca zrealizował, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie co najmniej dwie (2) dostawy / usługi polegające na wdrożeniu systemu informatycznego wspierającego realizację zadań administracji publicznej, w tym wdrożenie elektronicznych usług publicznych w ramach Systemu PZGiK w zakresie obejmującym: Płatności elektroniczne oraz przynajmniej uruchomione dwie (2) e-usługi ze wskazanych poniżej: - Obsługi wniosków w sprawach realizowanych na mocy ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne przynajmniej dla jednego z niżej wymienionych: - Wniosku o udostępnienie dokumentów, materiałów, danych z baz danych PZGiK (tzw. Portal Sklepu Internetowego), - Wniosków komornika o udostępnienie informacji ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków (tzw. Portal Komornika), - Wniosku w zakresie zgłoszenia pracy geodezyjnej lub kartograficznej (tzw. Portal Geodety - obsługa pracy geodezyjnej) Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie wykazu wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. załącznik Nr 4 SIWZ • Dysponowanie przez Wykonawcę zespołem osób oddelegowanych do realizacji zamówienia: - doświadczonych w udziale w wykonaniu minimum w dwóch (2) zamówień polegających na wdrożeniu systemu informatycznego wspierającego realizację zadań administracji publicznej, w tym zakresie świadczenia „e-usług” – min.1 osoba - doświadczonej w zakresie oprogramowania systemowego i w realizacji co najmniej jednej (1) usługi/zamówienia, odpowiadających przedmiotowi zamówienia w zakresie konfigurowania i wdrażania środowisk systemowych do przetwarzania danych: serwerów i/lub macierzy dyskowych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. załącznik Nr 5 SIWZ W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy muszą spełnić łącznie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w punkcie 2). 3) Wykonawcy posiadający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2) SIWZ – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3a) SIWZ (powyżej) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c) Oświadczenia, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
Zakresie warunkow udzialu 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: • Wykonawca przedłoży wykaz usług okresowych lub ciągłych w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie co najmniej dwie (2) dostawy / usługi polegające na wdrożeniu systemu informatycznego wspierającego realizację zadań administracji publicznej, w tym wdrożenie elektronicznych usług publicznych w ramach Systemu PZGiK w zakresie obejmującym: Płatności elektroniczne oraz przynajmniej uruchomione dwie (2) e-usługi ze wskazanych poniżej: - Obsługi wniosków w sprawach realizowanych na mocy ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne przynajmniej dla jednego z niżej wymienionych: - Wniosku o udostępnienie dokumentów, materiałów, danych z baz danych PZGiK (tzw. Portal Sklepu Internetowego), - Wniosków komornika o udostępnienie informacji ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków (tzw. Portal Komornika), - Wniosku w zakresie zgłoszenia pracy geodezyjnej lub kartograficznej (tzw. Portal Geodety - obsługa pracy geodezyjnej) Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie wykazu wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik Nr 4 SIWZ • Dysponowanie przez Wykonawcę zespołem osób oddelegowanych do realizacji zamówienia: - doświadczonych w udziale w wykonaniu minimum w dwóch (2) zamówień polegających na wdrożeniu systemu informatycznego wspierającego realizację zadań administracji publicznej, w tym zakresie świadczenia „e-usług” – min.1 osoba - doświadczonej w zakresie oprogramowania systemowego i w realizacji co najmniej jednej (1) usługi/zamówienia, odpowiadających przedmiotowi zamówienia w zakresie konfigurowania i wdrażania środowisk systemowych do przetwarzania danych: serwerów i/lub macierzy dyskowych W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy musza spełnić łącznie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik Nr 5 do SIWZ • Na etapie ofertowania nie należy składać przedmiotowych dokumentów
Inne dokumenty niewymienione 1.W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenie: Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca : Spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SIWZ 2. Oświadczenie, o których mowa powyżej Wykonawca jest zobowiązany złożyć w formie pisemnej wraz z Ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w oświadczenie muszą dotyczyć każdego z Wykonawców i winny być złożone przez każdego z nich odrębnie. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o których mowa w ust. 1. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację, że wobec podwykonawcy nie zachodzą podstawy do wykluczenia z postępowania w oświadczeniu o którym mowa w ust. 1. 5. UWAGA: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5ustawy pzp., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p.. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Treść oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w informacja musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winna być złożona przez każdego z nich odrębnie). 6. Uwaga!!! Oświadczenia nie należy składać w raz z ofertą ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. 7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postepowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdy etapie postepowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, ze nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, ze złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. UWAGA: Zamawiający zgodnie z art. 24 aa p.z.p. w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu . 9. Po badaniu ofert pod katem spełnienia przesłanek odrzucenia oraz po wstępnej weryfikacji oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 2 p.z.p. składa następujące oświadczenia i dokumenty:
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zmiana zakresu zobowiązań niniejszej Umowy w stosunku do Oferty Wykonawcy nastąpić może wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności określonych przez art. 144 Ustawy PZP a wskazanych poniżej, jak: 1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT od produktów i usług będących przedmiotem dostawy lub świadczenia usług ze strony Wykonawcy, 2) zmiany terminu realizacji danego Etapu, w przypadku zmiany terminu Umowy za zgodą IZ WRPO - w związku z wystąpieniem okoliczności związanych z przedłużeniem terminu zakończenia określonych prac o okres trwania przyczyn oraz okres związany z usunięciem skutków zaistniałych przyczyn, z powodu których wystąpi zagrożenie dotrzymania terminu ich zakończenia, w następujących w przypadku: a) wstrzymania prac przez uprawnione organy, z przyczyn niewynikających z winy stron umowy; b) wystąpienia przyczyn niezależnych od Stron umowy związanych z procedurami lub postępowaniami prowadzonymi przez stosowne organy administracji publicznej; c) wystąpienia opóźnień wynikających z wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, a które zostały określone jako czynniki ryzyka w opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji zarządczej tj. w „Planie Realizacji Zamówienia”, d) zmiany zakresu realizacji Umowy, wskutek powstania okoliczności związanych z realizacją dodatkowych dostaw lub usług nieobjętych zamówieniem podstawowym, które zostały nie wskazane w SIWZ i są niezbędne dla Zamawiającego, jak chociażby wdrożeniem usług integracji Systemu poza zakresem zamówienia podstawowego, co może wpłynąć również na terminy realizacji określone w Harmonogramie Prac, w tym termin zakończenia realizacji Umowy, e) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w terminie, 3) zmiany sposobu realizacji zamówienia – w przypadku: a) dopuszczonej warunkami SIWZ oraz umowy zmiany procedury zgłaszania i usuwania Wad Systemu oraz procedury deponowania kodu źródłowego Oprogramowania Standardowego i Aplikacyjnego Systemu, przy czym w każdym takim przypadku uszczegółowienie lub zmiana ww. procedur może nastąpić wyłącznie w przypadku kiedy będzie ona na korzyść Zamawiającego oraz będzie realizowana na warunkach nie gorszych niż pierwotnie zostały określone w umowie oraz w SIWZ, b) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w sposób określony w SIWZ, c) wystąpienia okoliczności, których Strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, a które zostały określone jako czynniki ryzyka w opracowanym przez Wykonawcę Planie Realizacji Zamówienia; d) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, któremu wykonawca powierzył realizację części zamówienia - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, przy czym w takiej sytuacji Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; e) wprowadzenia podwykonawcy; f) zmian dotyczących wykonania przedmiotu umowy, które wynikają z zaleceń organów administracji publicznej, w sposób wynikający z tych zaleceń; g) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących realizacji projektów z wykorzystaniem środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej na lata 2014 – 2020, h) jeżeli konieczność wprowadzenia zmian spowodowana jest zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, ze skutkami z nich wynikającymi; 3. Wszelkie zmiany Umowy muszą być dokonane w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 4. Zamawiający może odstąpić od Umowy w przypadku powzięcia wiadomości o zaistnieniu następujących okoliczności: 1) Wykonawca nie rozpoczął prac objętych Umową lub Etapem po podpisaniu Umowy, pomimo pisemnego wezwania przez Zamawiającego do ich rozpoczęcia; 2) w trakcie procedury odbioru któregokolwiek Etapu pomimo dwukrotnego przeprowadzenia procedury odbioru i dokonywania przez Wykonawcę zmian / poprawek nadal nie są spełnione wymagania Zamawiającego, a wady są istotne i nieusuwalne; 3) występują rażącego naruszenia przez Wykonawcę postanowień Umowy, w szczególności wykonywania przedmiotu Umowy niezgodnie z SIWZ, Ofertą Wykonawcy, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz zasadami wiedzy technicznej lub warunkami określonymi przez dokument zarządczy „Plan Realizacji Zamówienia” lub „Projekt Techniczny Integracji Systemu”, 4) wystąpiły inne okoliczności przewidziane warunkami niniejszej Umowy dające tytułu Zamawiającemu do odstąpienia od Umowy. 5. Niezależnie od okoliczności wymienionych w ust. 4, Zamawiającemu przysługuje też prawo odstąpienia od Umowy, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. W tym przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy. 6. W sytuacji określonej w ust. 4 i 5 Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 7. Odstąpienie od Umowy powinno mieć formę pisemną, pod rygorem nieważności i powinno zawierać uzasadnienie. Odstąpienie wywołuje skutki z chwilą doręczenia zawiadomienia listem poleconym, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. 8. W razie odstąpienia od Umowy Zamawiający zobowiązany jest do dokonania odbioru wykonanego zakresu przedmiotu Umowy do dnia pisemnego powiadomienia Wykonawcy o odstąpieniu od Umowy. 9. Podstawą do wyceny wykonanych prac i materiałów będzie protokół z inwentaryzacji stanu zaawansowania prac, sporządzony przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego oraz przez podmiot trzeci działający w imieniu Zamawiającego. 10. W przypadku odstąpienia od Umowy, bez względu na to, która strona od Umowy odstąpiła, Wykonawca: 1) przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa, tytuły i licencje na użytkowanie dotyczące przedmiotu Umowy w zakresie wykonanych usług i dostarczonych produktów aktualne na dzień odstąpienia, 2) dostarczy Zamawiającemu całą dokumentację techniczną, i inne dokumenty sporządzone przez Wykonawcę związane z realizacją Umowy, aktualne na dzień odstąpienia.
IV 4 4 data 2018-04-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto ofert
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji wraz z subskrypcją
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)