Dostawa elementów wymiennych do wstrzykiwacza kontrastu CT Expres dla SP ZOZ MSWiA w Katowicach

Publication date 2018-04-05
End date 2018-04-13 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Katowicach im. sierż. Grzegorza Załogi
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540746-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa jw. dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Katowicach
4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Asortymentowo-Ilościowo- Wartościowe , którą stanowi załącznik nr 1.1 do SIWZ.
4.3 Oznaczenie zgodnie z CPV
Kod CPV : Asortyment
33.14.00.00-3 materiały medyczne

4.4 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
4.4.1 Wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne i pochodzić z bieżącej produkcji.
4.4.2 Gwarancja – wykonawca musi zapewnić minimum 12 miesięczny okres gwarancji na zaoferowane asortyment od dnia dostawy do Zamawiającego.
4.4.3 Oferowane wyroby muszą być oznakowane znakiem CE zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy o wyrobach medycznych.
4.4.4 Oferowane wyroby muszą być zgłoszone do Prezesa Urzędu, jeżeli obowiązek zgłoszenia wynika z obowiązujących w tym zakresie przepisów ustawy o wyrobach medycznych.
4.5 Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z zasadami:
4.5.1 Dostawy realizowane sukcesywnie przez okres trwania umowy do siedziby zamawiającego na podstawie częściowy pisemnych zamówień przesyłanych faksem lub e-mailem.
4.5.2 Dostawy realizowane będą przez Wykonawcę własnym transportem na jego ryzyko i koszt. Dostawy będą dostarczane i wniesione do magazynu Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
4.5.3 Dostawy realizowane będą w terminie do …. dni roboczych od dnia przesłania pisemnego zamówienia częściowego faksem lub e-mailem, w dni robocze w godzinach od 7:30 – 15:00.
4.5.4 O konkretnym dniu i godzinie realizacji dostawy Wykonawca zawiadomi zamawiającego telefonicznie, faksem lub e-mailem minimum na jeden dzień przed planowaną dostawą.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d75efcf1-19e7-4cd7-b700-53a17bfe3d84
Biuletyn 540746-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Katowicach im. sierż. Grzegorza Załogi
Regon 27124103800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Głowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40052
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 327 827 333
Zamawiajacy fax 327 827 333
Zamawiajacy email zampub@zozmswia.internetdsl.pl
Adres strony url www.zozmswia.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozmswia.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ MSWiA w Katowicach, Dział Zamówień ul. Kilińskiego 42, 40-052 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa elementów wymiennych do wstrzykiwacza kontrastu CT Expres dla SP ZOZ MSWiA w Katowicach
Numer referencyjny Nr 09/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa jw. dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Katowicach 4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Asortymentowo-Ilościowo- Wartościowe , którą stanowi załącznik nr 1.1 do SIWZ. 4.3 Oznaczenie zgodnie z CPV Kod CPV : Asortyment 33.14.00.00-3 materiały medyczne 4.4 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 4.4.1 Wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne i pochodzić z bieżącej produkcji. 4.4.2 Gwarancja – wykonawca musi zapewnić minimum 12 miesięczny okres gwarancji na zaoferowane asortyment od dnia dostawy do Zamawiającego. 4.4.3 Oferowane wyroby muszą być oznakowane znakiem CE zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy o wyrobach medycznych. 4.4.4 Oferowane wyroby muszą być zgłoszone do Prezesa Urzędu, jeżeli obowiązek zgłoszenia wynika z obowiązujących w tym zakresie przepisów ustawy o wyrobach medycznych. 4.5 Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z zasadami: 4.5.1 Dostawy realizowane sukcesywnie przez okres trwania umowy do siedziby zamawiającego na podstawie częściowy pisemnych zamówień przesyłanych faksem lub e-mailem. 4.5.2 Dostawy realizowane będą przez Wykonawcę własnym transportem na jego ryzyko i koszt. Dostawy będą dostarczane i wniesione do magazynu Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 4.5.3 Dostawy realizowane będą w terminie do …. dni roboczych od dnia przesłania pisemnego zamówienia częściowego faksem lub e-mailem, w dni robocze w godzinach od 7:30 – 15:00. 4.5.4 O konkretnym dniu i godzinie realizacji dostawy Wykonawca zawiadomi zamawiającego telefonicznie, faksem lub e-mailem minimum na jeden dzień przed planowaną dostawą.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wypełniona Specyfikacja Asortymentowo-Ilościowo-Wartościowa odpowiednio dla części zamówienia – PAKIETU, na którą składana jest oferta. Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. Nr 0, poz. 211 z późn. zm.), według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wypełnione załączniki do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy wymagają zgody obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: zmiana danych podmiotów zawierających umowę; zmiana nazwy handlowej wyrobu stanowiącego przedmiot umowy; obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu do Umowy); zmiana nazwy wyrobu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym wyrobie; Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niepełnej realizacji przedmiotu umowy, w okresie jej obowiązywania, przy zachowaniu jej wartości (nie dłużej niż o 90 dni);
IV 4 4 data 2018-04-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin jednorazowej dostwy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)