Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz szybkich testów diagnostycznych ZP12/L/4/2018

Publication date 2018-04-05
End date 2018-04-13 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o.
Miejscowość Bytów
Województwo pomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540684-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywnadostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz szybkich testów diagnostycznych, zamawianych przez Zamawiającego wg załącznika nr 1 do SIWZ, zwanych dalej artykułami medycznymi.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0932af43-eb58-4ccd-9ea5-17c4c4703708
Biuletyn 540684-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o.
Regon 22079963600000
Zamawiajacy adres ulica Lęborska
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Bytów
Zamawiajacy kod pocztowy 77-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 598 228 500,
Zamawiajacy fax 59 822 39 90
Zamawiajacy email zamowienia.szpital@bytow.biz,
Adres strony url www.szpital-bytow.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-bytow.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-bytow.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z.o.o. ul. Lęborska 13; 77-100 Bytów biurowiec/sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz szybkich testów diagnostycznych ZP12/L/4/2018
Numer referencyjny ZP12/L/4/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywnadostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz szybkich testów diagnostycznych, zamawianych przez Zamawiającego wg załącznika nr 1 do SIWZ, zwanych dalej artykułami medycznymi.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty oświadczenie (Załącznik nr 5 do SIWZ), że oferowane artykuły medyczne spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.), co potwierdzają posiadane przez Wykonawcę wymagane prawem dokumenty, które w każdej chwili na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży do wglądu, b. dokument potwierdzający min. 3 dniowy okres przetrwania przedstawiciela bakterii tlenowych, fakultatywnie beztlenowych i bakterii beztlenowych, oraz min. 24 godz. okres przetrwania przedstawiciela bakterii wybrednych, w odniesieniu do wytycznych M40-A, tom 23, Nr 34 „Kontrola jakości mikrobiologicznych systemów transportowych” c. Dokument potwierdzający możliwość transportu standardowych mikroorganizmów w czasie do 3 dni. d. Dla wszystkich pozycji wymagane jest przedłożenie oryginalnych katalogów / prospektów ze zdjęciami, opisem i numerem katalogowym oferowanego sprzętu,
Inne dokumenty niewymienione oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru na załączniki nr 6 do SIWZ, oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpił incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3.W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen także w przypadku: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; 2) obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 4. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy o okres nie dłuższy niż 3 miesiące, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych Zamawiającego. Wydłużenie okresu realizacji umowy wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5.Zgodnie z art.142 ust. 5 ustawy PZP w trakcie obowiązywania umowy Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Szczegółowe zasady dokonywania zmian umowy w zakresie, o którym mowa w niniejszym ustępie, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-04-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)