Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Publication date 2018-04-05
End date 2018-04-16 00:00:00
Instytucja Miasto Łódź - Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540619-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f8fc7911-1064-4753-9f16-bca9d1b2ead3
Biuletyn 540619-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Łódź - Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Regon 101320436
Zamawiajacy adres ulica ul. Milionowa
Zamawiajacy adres numer domu 91
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 93-121
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 251500
Zamawiajacy fax 42 2516611
Zamawiajacy email przetargi@pup-lodz.pl
Adres strony url www.lodz.praca.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lodz.praca.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lodz.praca.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem poczty, poczty kurierskiej, itp.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 93-121 Łódź, ul. Milionowa 91
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer referencyjny AO.241.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi.
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę z zakresu przedmiotu zamówienia, o wartości co najmniej 300 000,00 PLN brutto, z załączeniem dowodu, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 4. oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Zakresie warunkow udzialu wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – wg. Załącznika Nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenia o spełnianiu wszystkich warunków dotyczących produktu równoważnego; 1.W przypadku oprogramowania: 1.1 Pełne postanowienia licencji oprogramowania równoważnego; 1.2 Wykaz pełnej funkcjonalności oprogramowania równoważnego; 1.3 Pełne warunki, zakres i zasady świadczenia gwarancji producenta dla oprogramowania równoważnego 2. Zaświadczenia niezależnych podmiotów uprawnionych do kontroli jakości potwierdzających, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. 2.1 Tabela 1-2. Urządzenia wielofunkcyjne A4 Tabela 3. Skaner dokumentowy • Certyfikat ENERGY STAR. Tabela 4. Komputer typu All-in-One Wydruk następujących dokumentów (dopuszczalne są: wydruk certyfikatów, wydruk ze strony internetowej lub oświadczenie Wykonawcy): • Certyfikat bezpieczeństwa CE dla oferowanego zestawu. • Certyfikat potwierdzający, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001. • Certyfikat potwierdzający spełnienie normy Energy Star. • Certyfikat potwierdzający zgodność oferowanego zestawu z Windows Compatible Product List. • Dokument wskazujący autoryzowany serwis, potwierdzający że podmiot wskazany przez Wykonawcę posiada autoryzację serwisową producenta zestawu. 2.2 Oświadczenie Wykonawcy, że elementy z których zbudowane są urządzenia opisane w tabelach 1-4 Opisu przedmiotu zamówienia muszą być produktami producenta tych urządzeń lub być przez niego certyfikowane oraz muszą być objęte gwarancją producenta, potwierdzoną przez oryginalne karty gwarancyjne. 2.3 Oświadczenie Wykonawcy, że urządzenia opisane w tabelach 1-4 Opisu przedmiotu zamówienia są fabrycznie nowe i pochodzą z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w Polsce. 2.4 Karta produktowa oferowanych urządzeń umożliwiająca weryfikację parametrów oferowanego sprzętu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następujących przypadkach: a)konieczność dostarczenia innych, niż określone w umowie urządzenia, niepowodujących zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonych w umowie urządzeń lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadających parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie; b)pojawienie się na rynku urządzeń producenta sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia ceny; c)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na: - konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; - okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy; - inne przyczyny zewnętrzne, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy;
IV 4 4 data 2018-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)