DZP/4/18 DOSTAWA STAPLERÓW ORAZ NARZĘDZI I AKCESORIÓW DO URZĄDZEŃ DLA BLOKU OPERACYJNEGO

Publication date 2018-04-05
End date 2018-05-08 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o.
Miejscowość Kościerzyna
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540568-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 330000000, 331690002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa staplerów oraz narzędzi i akcesoriów do urządzeń dla Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego w Kościerzynie Sp. z o.o. w podziale na 6 zadań.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 58398323-fe04-4b75-bd65-2dbfbac7c47f
Biuletyn 540568-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o.
Regon 19110303900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piechowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Kościerzyna
Zamawiajacy kod pocztowy 83400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 686 01 31
Zamawiajacy fax 58 686 01 19
Zamawiajacy email zp@szpital.koscierzyna.pl
Adres strony url www.szpital-koscierzyna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny podmiot prawa handlowego
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-koscierzyna.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-koscierzyna.pl
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. 83-400 Kościerzyna ul. A. Piechowskiego 36, Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu DZP/4/18 DOSTAWA STAPLERÓW ORAZ NARZĘDZI I AKCESORIÓW DO URZĄDZEŃ DLA BLOKU OPERACYJNEGO
Numer referencyjny DZP/4/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa staplerów oraz narzędzi i akcesoriów do urządzeń dla Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego w Kościerzynie Sp. z o.o. w podziale na 6 zadań.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-04-05T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow 1. Umowa będzie obowiązywała:  do 10-09-2019r. dla zadania 1 i 2  do 05-04-2020r. dla zadania 3-6.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala warunku w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala warunku w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala warunku w powyższym zakresie.
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Próbki wraz z wykazem przekazanych próbek (wg wzoru dołączonego do SIWZ):  zgodnie z poniższą tabelą: ZADANIE POZYCJA ILOŚĆ 1 1, 2, 5 1 szt. 2 1, 2, 5 1 szt. 3 10 1 szt. 4 1 szt. 5 1 1 szt. 6 4 1 szt.
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. b) Zamawiający, w stosownych sytuacjach, zażąda od każdego z Wykonawców przedstawienia w odniesieniu do każdego z nich dokumentów wymienionych w rozdziale VI.5.a.SIWZ. c) w przypadku wyboru ich oferty Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Patrz także – rozdział XIV. pkt. 6 SIWZ. 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w rozdziale XI pkt.5 SIWZ, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI.5.a. SIWZ: 1) ppkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty muszą być wystawione w terminach określonych w pkt. 2. 4. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: Formularz OFERTA - załącznik do SIWZ. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wymagane atesty, certyfikaty, dopuszczenia do obrotu i używania, spełnia wszystkie normy i wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie oraz spełnia wymogi dyrektyw unijnych – treść oświadczenia umieszczona jest w formularzu OFERTA, który stanowi załącznik do SIWZ. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ, dotyczące Wykonawcy. Formularz cenowy. Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. Pełnomocnictwo - Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa staplery i ładunki endoskopowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis staplery i ładunki endoskopowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa trokar optyczny, rękojeść, ładunki do staplera
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis trokar optyczny, rękojeść, ładunki do staplera
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa akcesoria do laparoskopii STORZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis akcesoria do laparoskopii STORZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa ELEKTRODA MONOPOLARNA DO RESEKTOSKOPU AESCULAP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis ELEKTRODA MONOPOLARNA DO RESEKTOSKOPU AESCULAP
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa ELEKTRODA I PRZEWÓD DO DIATERMII OLYMPUS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis ELEKTRODA I PRZEWÓD DO DIATERMII OLYMPUS
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa OSTRZA DO PIŁY AESCULAP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis OSTRZA DO PIŁY AESCULAP
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)