GuidZP400 |
dc399306-f8fb-438d-a2ff-2deba5562c6d
|
Biuletyn |
540315-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
|
Regon |
27050488900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Korfantego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40161
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 3927171, 3927202
|
Zamawiajacy fax |
323 927 376
|
Zamawiajacy email |
biuro-zarzad@gtl.com.pl, ewiaderna@gtl.com.pl, awysocka@gtl.com.pl, dciesielska@gtl.com.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
11
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.gtl.com.pl/e-aukcje.php
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
Zaproszenie do udziału w on-line przetargu dostępne jest na stronie internetowej http://www.gtl.com.pl/e-aukcje.php
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://gtl.proebiz.com/vstup/index.php
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wybór dostawcy specjalistycznych źródeł światła.
|
Numer referencyjny |
E/16/DE/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa Zamawiającemu fabrycznie nowych i nieużywanych specjalistycznych źródeł światła zgodnie z opisem w e-aukcji.
|
Cpv glowny przedmiot |
31512200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
80000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy, jednak nie wcześniej niż od dnia 05.06.2018 r.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W trackie trwania rundy wstępnej Wykonawca, zobowiązany jest do przekazania w formie skanów następujących dokumentów:
1) Oświadczenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 13 ust. 1 Regulaminu Wyłaniania Wykonawców w GTL S.A., zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia Formularz oświadczeń.
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem 1 do zaproszenia Formularz oświadczeń.
Wskazane powyżej dokumenty należy załączyć w formie scanów (plik .pdf).
3) pełnomocnictwo - Jeśli dokumenty, o których mowa powyżej będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
2. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika z rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo.
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy załączyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy.
4. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przedstawienie umowy regulującej współprace Wykonawców.
5. Po zakończeniu e-aukcji, Zamawiający na podstawie załączonych dokumentów zweryfikuje czy Wykonawca, który przedstawił podczas e-aukcji najkorzystniejszą ofertę, spełnia warunki udziału w postępowaniu.
UWAGA!!!
1. Uczestnicy e-aukcji zobowiązani są do zapewnienia legalności przetwarzania przekazanych przez niego danych tj. uzyskania zgód na przetwarzanie jeżeli są wymagane oraz potwierdzenia otrzymania przez osoby zgłoszone przez niego w postepowaniu - informacji o przetwarzaniu danych przez GTL SA zgodnie z wzorem umieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego www.gtl.com.pl w zakładce "Przetargi - Regulaminy”.
|
Aukcja elektroniczna |
1
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
https://gtl.proebiz.com/vstup/index.php
|
Elementy aukcji elektronicznej |
Wszelkie informacje zawarto w Zaproszeniu do udziału w on-line przetargu, które dostępne jest na stronie internetowej http://www.gtl.com.pl/e-aukcje.php
|
IV 4 4 data |
2018-04-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 6 2 Powody |
Wskazany termin jest zakończeniem rundy wstępnej. Runda aukcyjna rozpocznie się w dniu 16.04.2018 o godzinie 09:45.
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|