GuidZP400 |
7f4357c5-402a-4f8e-981a-01ec145da374
|
Biuletyn |
540180-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
|
Regon |
47161012700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rzgowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
281
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
93338
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 271 17 52; 271 17 53
|
Zamawiajacy fax |
42 271 17 50
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@iczmp.edu.pl
|
Adres strony url |
www.iczmp.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut Badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.iczmp.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.iczmp.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu „Centrum Zdrowia Matki Polki”, pawilon „A” (Ginekologiczno-Położniczy), poziom „0”, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZP/37/2018 - Dostawa zastawek ciśnieniowych oraz drenów komorowych dla Kliniki Neurochirurgii Instytutu „CZMP”
|
Numer referencyjny |
ZP/37/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zastawek ciśnieniowych oraz drenów komorowych dla Kliniki Neurochirurgii Instytutu „CZMP”, o asortymencie i w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-05-10T00:00:00+02:00
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza
powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wykonawca
składa niniejsze oświadczenie w formie Oświadczenia Wykonawcy. 2. 1. Oświadczenie wykonawcy
o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem
dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie
internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której
mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może
przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.2. Złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 2.1,
nie jest wymagane, jeżeli w postępowaniu na daną część lub części zamówienia, na którą lub które
Wykonawca złożył ofertę, została złożona jedna oferta. 2.3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt
2.1, niezależnie od ilości złożonych w postępowaniu ofert, może zostać złożone wraz z ofertą, z
zastrzeżeniem, iż Wykonawca ma obowiązek poinformowania Zamawiającego o jakiejkolwiek
zmianie sytuacji Wykonawcy w toku postępowania. Obowiązek natychmiastowej aktualizacji
oświadczenia, w przypadku zmiany sytuacji Wykonawcy, po złożeniu oferty, leży po stronie
Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2. niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy – Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3. w przypadku przejściowego braku asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie;
4. konieczności dokonania zmiany przedmiotowej (produkt zamienny) jeśli wystąpi trwały brak produktu, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie;
5. wyczerpania ilości asortymentu z danego pakietu/pozycji (wskazanego/wskazanej w formularzu cenowym), dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zwiększeniu ilości wyczerpanego asortymentu przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości asortymentu z innego pakietu/pozycji, przy zachowaniu zaoferowanych w postępowaniu cen. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia kwoty określonej w § 6 ust. 1 umowy.
6. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
7. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
8. zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
9. zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku terminu obowiązywania umowy dłuższego niż 12 miesięcy, w przypadku zmiany:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w zakresie określonym w § 2 ust. 1.
10. w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek rachunkowych, pisarskich.
|
IV 4 4 data |
2018-04-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zastawka ciśnieniowa, poziom działania 1,5; rozmiar standardowy, z integralnym mechanizmem antysyfonowym typu normalnie zamknięty, z integralnym drenem otrzewnowym. 15 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dren komorowy impregnowany dwoma antybiotykami, o działaniu przynajmniej dwa miesiące. Dren o długości 23 cm, średnica zewnętrzna 2,5 mm, wewnętrzna 1,3 mm. Skala centymetrowa do 15 cm. Otwory umieszczone na końcu dystalnym. W zestawie kolanko do prowadzenia drenu i prowadnik ze stali nierdzewnej. 40 szt.
|
| |