Dostawa elementów i urządzeń niezbędnych w działaniu sygnalizacji świetlnej oraz środków czystości do utrzymania oznakowania drogowego na terenie Miasta Łodzi w miejsce wskazane przez Zamawiającego

Publication date 2018-04-06
End date 2018-04-16 00:00:00
Instytucja Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Linie energetyczne,
  • Kable światłowodowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541481-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 442123002, 313217009, 325620000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa elementów i urządzeń niezbędnych w działaniu sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Łodzi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zgodnych
z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych
oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 200, poz. 2181 ze zm.) oraz środków do czystości oznakowania drogowego.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Część 1 – Dostawa elementów i urządzeń niezbędnych w działaniu sygnalizacji świetlnej
Część 2 – Dostawa materiałów elektroinstalacyjnych i środków ochrony sygnalizacji świetlnej
Część 3 – Dostawa elementów niezbędnych w działaniu Obszarowego Systemu Sterowania Ruchem
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych dla części 1-3 (2a – 2c) Tomu I SIWZ, w Formularzu Aktu Umowy dla części 1 - 3 (Tom III SIWZ) oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla części 1-3 (Tom II SIWZ).
3.Zamawiający wymaga – dotyczy części 1 – 3 – zatrudnienia co najmniej 2 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na dostawie
i rozładunku elementów i urządzeń niezbędnych w działaniu sygnalizacji świetlnej na terenie Miasta Łodzi w miejsce wskazane przez Zamawiającego, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 ze zm.).
4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę, co najmniej 2 osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w pkt 3.2. powyżej oraz w Tomie
III SIWZ – Formularz aktu umowy.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 ze zm.),
b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, zatrudnienia osób, na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 ze zm.) oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań,
c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
5. Zamawiający w części 1 oraz 3 zamówienia, na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 1) Ustawy wymaga, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonaniu zamówienia zatrudniona była na cały okres trwania umowy 1 osoba bezrobotna* na podstawie umowy o pracę na podstawie skierowania z urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
6. Realizacja zamówienia przez osoby bezrobotne.
W Tomie III SIWZ – Formularza aktu umowy Zamawiający określił w szczególności:
a) liczbę i okres wymaganego zatrudnienia osób, których dotyczą te wymagania;
b) sposób dokumentowania, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 pkt 1) Ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań.
Powyższa ilość zatrudnionych osób bezrobotnych w części 1 oraz 3 zamówienia może ulec zwiększeniu w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie zatrudnienia dodatkowych osób bezrobotnych, zgodnie z zapisami pkt 18 SIWZ.
7. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu przedmiotu zamówienia, Formularzach cenowych zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. Innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych Opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczegółowe procesy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b5e64b52-e5e5-41b0-96d0-94f363f06043
Biuletyn 541481-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
Regon 47317005200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piotrkowska
Zamawiajacy adres numer domu 173
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90447
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 6384959, 6384911
Zamawiajacy fax 42 638-49-58
Zamawiajacy email k.wrobel@zdit.uml.lodz.pl
Adres strony url www.zdit.ulm.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zdit.uml.lodz.pl; http://zdit.uml.lodz.pl/pl/strona/Przetargi/178
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zdit.uml.lodz.pl; http://zdit.uml.lodz.pl/pl/strona/Przetargi/178
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być złożona w formie pisemnej - pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Usług Wspólnych, Kancelaria Zarządu Dróg i Transportu, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa elementów i urządzeń niezbędnych w działaniu sygnalizacji świetlnej oraz środków czystości do utrzymania oznakowania drogowego na terenie Miasta Łodzi w miejsce wskazane przez Zamawiającego
Numer referencyjny ZDiT-DZ.3321.14.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa elementów i urządzeń niezbędnych w działaniu sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Łodzi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zgodnych z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 200, poz. 2181 ze zm.) oraz środków do czystości oznakowania drogowego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część 1 – Dostawa elementów i urządzeń niezbędnych w działaniu sygnalizacji świetlnej Część 2 – Dostawa materiałów elektroinstalacyjnych i środków ochrony sygnalizacji świetlnej Część 3 – Dostawa elementów niezbędnych w działaniu Obszarowego Systemu Sterowania Ruchem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych dla części 1-3 (2a – 2c) Tomu I SIWZ, w Formularzu Aktu Umowy dla części 1 - 3 (Tom III SIWZ) oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla części 1-3 (Tom II SIWZ). 3.Zamawiający wymaga – dotyczy części 1 – 3 – zatrudnienia co najmniej 2 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na dostawie i rozładunku elementów i urządzeń niezbędnych w działaniu sygnalizacji świetlnej na terenie Miasta Łodzi w miejsce wskazane przez Zamawiającego, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 ze zm.). 4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej 2 osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w pkt 3.2. powyżej oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 ze zm.), b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, zatrudnienia osób, na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 ze zm.) oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5. Zamawiający w części 1 oraz 3 zamówienia, na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 1) Ustawy wymaga, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonaniu zamówienia zatrudniona była na cały okres trwania umowy 1 osoba bezrobotna* na podstawie umowy o pracę na podstawie skierowania z urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 6. Realizacja zamówienia przez osoby bezrobotne. W Tomie III SIWZ – Formularza aktu umowy Zamawiający określił w szczególności: a) liczbę i okres wymaganego zatrudnienia osób, których dotyczą te wymagania; b) sposób dokumentowania, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 pkt 1) Ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań. Powyższa ilość zatrudnionych osób bezrobotnych w części 1 oraz 3 zamówienia może ulec zwiększeniu w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie zatrudnienia dodatkowych osób bezrobotnych, zgodnie z zapisami pkt 18 SIWZ. 7. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu przedmiotu zamówienia, Formularzach cenowych zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. Innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych Opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczegółowe procesy.
Cpv glowny przedmiot 44212300-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia pisemnej gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot zamówienia części 1– 3 zamówienia (nie dotyczy konstrukcji wysięgnikowych i masztów w części 1; nie dotyczy kamer w części 3) - na minimalny okres, który wynosi 24 miesiące licząc od każdorazowego odbioru zlecenia. Powyższy okres może ulec wydłużeniu w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie dłuższego okresu, zgodnie z zapisami pkt 18 SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany będzie w części 1 zamówienia do udzielenia pisemnej gwarancji jakości i rękojmi na konstrukcje wysięgnikowe i maszty na okres 60 miesięcy licząc od każdorazowego odbioru zlecenia. 3. Wykonawca zobowiązany będzie w części 3 zamówienia do udzielenia pisemnej gwarancji jakości i rękojmi na kamery na okres 36 miesięcy licząc od każdorazowego odbioru zlecenia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów (art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy): 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór Formularza z ww. oświadczeniem zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres i warunki zmiany umowy określone są we wzorach umowy dla części 1 - 3 zamieszczonych w Tomie III SIWZ - Formularze Aktów Umowy, w § 10. 1. Zamawiający na podstawie art.144 ust.1 pkt.1 ustawy PZP, przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w następujących przypadkach: a) nastąpi zmiana obowiązujących przepisów – w tym przypadku zamawiający będzie uprawniony do zmiany umowy tylko w tym zakresie, w jakim zmiana przepisów prawa wpływa na prawa i obowiązki stron umowy, w szczególności zmiana stawki podatku VAT w odniesieniu do wynagrodzenia (w takim przypadku nie może ulec zmianie wartość wynagrodzenia brutto); b) zmiana zakresu części zamówienia powierzonej podwykonawcom. 2. Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie prowadzone jest w języku polski. Oznacza to, że oferta, oświadczenia oraz kazdy inny dokument złożony wraz z oferta sporządzony w języku obcym winien być złozony wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Oferta musi zawierać: 1.1. Formularz Oferty – wypełniony zgodnie z Formularzem nr 1; 1.2. Formularz cenowy dla części 1 zamówienia stanowiący Formularz nr 2a 1.3. Formularz cenowy dla części 2 zamówienia stanowiący Formularz nr 2b 1.4. Formularz cenowy dla części 3 zamówienia stanowiący Formularz nr 2c 1.5. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania – wypełnione zgodnie z Formularzem nr 3; 1.6. Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika; 1.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) – np. wypełniony Formularz nr 4. 2. Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunku udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 4. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 5. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, 5 i 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz.1126) [zwane dalej Rozporządzeniem],, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 6. Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu zamieszczonym w Formularzu nr 3. 7.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie, w Formularzu nr 1, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców - oświadczenia z pkt 7.1.1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 9. Forma składanych dokumentów 9.1. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Pozostałe dokumenty, inne niż oświadczenia, o jakich mowa w zdaniu poprzednim składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 9.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 9.3. W przypadku, o którym mowa w § 10 ust. 1 Rozporządzenia, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 10. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA 10.1. Zamawiający wprowadza obowiązek wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy dla części 1 - 3. 10.2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej "zabezpieczeniem". Zabezpieczenie musi zostać wniesione przed podpisaniem umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia. 10.3. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy na 10% ceny ofertowej brutto.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa elementów i urządzeń niezbędnych w działaniu sygnalizacji świetlnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44212300-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1.Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia pisemnej gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot zamówienia - nie dotyczy konstrukcji wysięgnikowych i masztów na minimalny okres, który wynosi 24 miesiące licząc od każdorazowego odbioru zlecenia. Powyższy okres może ulec wydłużeniu w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie dłuższego okresu, zgodnie z zapisami pkt 18 SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany będzie w części 1 zamówienia do udzielenia pisemnej gwarancji jakości i rękojmi na konstrukcje wysięgnikowe i maszty na okres 60 miesięcy licząc od każdorazowego odbioru zlecenia.
Zalacznik krotki opis 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym dla części 1 (Formularz nr 2a) Tomu I SIWZ, w Formularzu Aktu Umowy dla części 1 (Tom III SIWZ) oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla części 1(Tom II SIWZ). 2. Zamawiający wymaga – zatrudnienia co najmniej 2 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na dostawie i rozładunku elementów i urządzeń niezbędnych w działaniu sygnalizacji świetlnej na terenie Miasta Łodzi w miejsce wskazane przez Zamawiającego, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 ze zm.). 3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej 2 osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w pkt 3.2. powyżej oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 ze zm.), b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, zatrudnienia osób, na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 ze zm.) oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 4. Zamawiający w części 1 oraz 3 zamówienia, na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 1) Ustawy wymaga, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonaniu zamówienia zatrudniona była na cały okres trwania umowy 1 osoba bezrobotna* na podstawie umowy o pracę na podstawie skierowania z urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 5. Realizacja zamówienia przez osoby bezrobotne. W Tomie III SIWZ – Formularza aktu umowy Zamawiający określił w szczególności: a) liczbę i okres wymaganego zatrudnienia osób, których dotyczą te wymagania; b) sposób dokumentowania, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 pkt 1) Ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań. *Powyższa ilość zatrudnionych osób bezrobotnych w części 1 oraz 3 zamówienia może ulec zwiększeniu w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie zatrudnienia dodatkowych osób bezrobotnych, zgodnie z zapisami pkt 18 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów elektroinstalacyjnych i środków ochrony sygnalizacji świetlnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31321700-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia pisemnej gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot zamówienia - na minimalny okres, który wynosi 24 miesiące licząc od każdorazowego odbioru zlecenia. Powyższy okres może ulec wydłużeniu w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie dłuższego okresu, zgodnie z zapisami pkt 18 SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym dla części 2 (Formularz nr 2b) Tomu I SIWZ, w Formularzu Aktu Umowy dla części 2 (Tom III SIWZ) oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla części 2 (Tom II SIWZ). 2. Zamawiający wymaga – dotyczy części 1 – 3 – zatrudnienia co najmniej 2 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na dostawie i rozładunku elementów i urządzeń niezbędnych w działaniu sygnalizacji świetlnej na terenie Miasta Łodzi w miejsce wskazane przez Zamawiającego, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 ze zm.). 3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej 2 osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w pkt 3.2. powyżej oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 ze zm.), b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, zatrudnienia osób, na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 ze zm.) oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa elementów niezbędnych w działaniu Obszarowego Systemu Sterowania Ruchem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32562000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia pisemnej gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot zamówienia -nie dotyczy kamer - na minimalny okres, który wynosi 24 miesiące licząc od każdorazowego odbioru zlecenia. Powyższy okres może ulec wydłużeniu w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie dłuższego okresu, zgodnie z zapisami pkt 18 SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany będzie w części 3 zamówienia do udzielenia pisemnej gwarancji jakości i rękojmi na kamery na okres 36 miesięcy licząc od każdorazowego odbioru zlecenia.
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym dla części 3 (Formularz nr 2c) Tomu I SIWZ, w Formularzu Aktu Umowy dla części 3 (Tom III SIWZ) oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla części 3 (Tom II SIWZ). 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia co najmniej 2 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na dostawie i rozładunku elementów i urządzeń niezbędnych w działaniu sygnalizacji świetlnej na terenie Miasta Łodzi w miejsce wskazane przez Zamawiającego, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 ze zm.). 3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej 2 osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w pkt 3.2. powyżej oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 ze zm.), b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, zatrudnienia osób, na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 ze zm.) oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 4. Zamawiający w części 1 oraz 3 zamówienia, na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 1) Ustawy wymaga, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonaniu zamówienia zatrudniona była na cały okres trwania umowy 1 osoba bezrobotna* na podstawie umowy o pracę na podstawie skierowania z urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 5. Realizacja zamówienia przez osoby bezrobotne. W Tomie III SIWZ – Formularza aktu umowy Zamawiający określił w szczególności: a)liczbę i okres wymaganego zatrudnienia osób, których dotyczą te wymagania; b) sposób dokumentowania, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 pkt 1) Ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań. *Powyższa ilość zatrudnionych osób bezrobotnych w części 1 oraz 3 zamówienia może ulec zwiększeniu w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie zatrudnienia dodatkowych osób bezrobotnych, zgodnie z zapisami pkt 18 SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Określone w Załączniku I- Informacje dotyczące ofert częściowych
Znaczenie 0,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)