GuidZP400 |
63338afb-7102-449a-a176-013aa718b985
|
Biuletyn |
541365-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Wadowicki
|
Regon |
7218342100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Batorego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wadowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
338 734 200
|
Zamawiajacy fax |
338 232 433
|
Zamawiajacy email |
biuro@powiat.wadowice.pl
|
Adres strony url |
www.powiat.wadowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
RPMP.10.02.02-12-0245/16 Turystyczno-Gastronomiczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiat.wadowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych (Dz.U z 2016r. poz. 1020) ustaw składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Wadowicach, 34-100 Wadowice, ul. Batorego 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup, dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń pomocniczych niezbędnych do utrzymania właściwej higieny do gastronomii jako pomocy dydaktycznych do warsztatów szkolnych oraz pracowni gastronomicznej w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu pn. Turystyczno – Gastronomiczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Wadowicach.
|
Numer referencyjny |
WIZ.272.PN.22.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup, dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń pomocniczych niezbędnych do utrzymania właściwej higieny do gastronomii jako pomocy dydaktycznych do warsztatów szkolnych oraz pracowni gastronomicznej w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu pn. Turystyczno – Gastronomiczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Wadowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia precyzują opis i zdjęcia stanowiące załącznik A do niniejszej SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
39300000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
do 30 dni od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 1.1 W przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w ww. pkt 1. 1.2 W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Katalogi, materiały informacyjne dla oferowanego sprzętu, oferowanych produktów. Wykonawca winien w katalogach wskazać, zaznaczyć oferowane parametry.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w następujących przypadkach:
a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 10;
b) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę;
c) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów;
d) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów;
|
IV 4 4 data |
2018-04-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|