Dostawa artykułów biurowych

Publication date 2018-04-06
End date 2018-04-17 00:00:00
Instytucja 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
Miejscowość Świdwin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541201-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301976301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na części, odpowiadające zakresem zadaniom wskazanym poniżej:
a) Zadanie nr 1 – przybory do pisania – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5a do SIWZ
b) Zadanie nr 2 – organizacja i archiwizacja dokumentów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5b do SIWZ.
c) Zadanie nr 3 – artykuły papiernicze - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5c do SIWZ.
d) Zadanie nr 4 – papier - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5d do SIWZ.
e) Zadanie nr 5- akcesoria biurowe - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5e do SIWZ.
f) Zadanie nr 6 – kalendarze i terminarze - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5f do SIWZ.
g) Zadanie nr 7 – tablice korkowe i magnetyczno – suchościeralne - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5g do SIWZ.
h) Zadanie nr 8 – papier – Służba Łączności - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5h do SIWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w stosunku do przedmiotu zamówienia, opisanego w załączniku nr 5 do SIWZ. Zaoferowany produkt równoważny musi spełniać wymagania zamawiającego, odnośnie parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy wykonawca zaoferuje produkty równoważne, zobowiązany jest do wypełnienia „Karty produktów równoważnych” – załącznik nr 6 do SIWZ, i dołączenia do oferty kart katalogowych lub opisów produktów wystawionych przez producentów, z których jednoznacznie będzie wynikać, ze produkt równoważny posiada cechy wskazane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Uwaga! Karta produktów równoważnych i karty katalogowe/opisy stanowią część oferty i nie podlegają uzupełnieniu. Oferta wykonawcy, który zaoferował produkty równoważne, a nie dołączył kart katalogowych/opisów zostanie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ.
4. W przypadku gdy wykonawca nie dołączy do oferty karty produktów równoważnych, zamawiający uzna że wykonawca oferuje produkty marki i producenta wskazane w opisie.
5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają dokumenty pn. „Projekt umowy” stanowiąc zał. nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 61f1cd23-da03-47b9-ad71-27c31512215d
Biuletyn 541201-N-2018
Zamawiajacy nazwa 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
Regon 33102935500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Połczyńska
Zamawiajacy adres numer domu 32
Zamawiajacy miejscowosc Świdwin
Zamawiajacy kod pocztowy 78-301
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 261 533 509
Zamawiajacy fax 261 533 509
Zamawiajacy email zam.publ.21blt@ron.mil.pl
Adres strony url www.21blot.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka wojskowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.21blot.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, pocztą kurierską lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Jawna 21. Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdiwn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych
Numer referencyjny ZP/20/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na części, odpowiadające zakresem zadaniom wskazanym poniżej: a) Zadanie nr 1 – przybory do pisania – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5a do SIWZ b) Zadanie nr 2 – organizacja i archiwizacja dokumentów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5b do SIWZ. c) Zadanie nr 3 – artykuły papiernicze - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5c do SIWZ. d) Zadanie nr 4 – papier - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5d do SIWZ. e) Zadanie nr 5- akcesoria biurowe - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5e do SIWZ. f) Zadanie nr 6 – kalendarze i terminarze - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5f do SIWZ. g) Zadanie nr 7 – tablice korkowe i magnetyczno – suchościeralne - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5g do SIWZ. h) Zadanie nr 8 – papier – Służba Łączności - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5h do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w stosunku do przedmiotu zamówienia, opisanego w załączniku nr 5 do SIWZ. Zaoferowany produkt równoważny musi spełniać wymagania zamawiającego, odnośnie parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy wykonawca zaoferuje produkty równoważne, zobowiązany jest do wypełnienia „Karty produktów równoważnych” – załącznik nr 6 do SIWZ, i dołączenia do oferty kart katalogowych lub opisów produktów wystawionych przez producentów, z których jednoznacznie będzie wynikać, ze produkt równoważny posiada cechy wskazane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Uwaga! Karta produktów równoważnych i karty katalogowe/opisy stanowią część oferty i nie podlegają uzupełnieniu. Oferta wykonawcy, który zaoferował produkty równoważne, a nie dołączył kart katalogowych/opisów zostanie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ. 4. W przypadku gdy wykonawca nie dołączy do oferty karty produktów równoważnych, zamawiający uzna że wykonawca oferuje produkty marki i producenta wskazane w opisie. 5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają dokumenty pn. „Projekt umowy” stanowiąc zał. nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zależy od zadania, na które wykonawca składa ofertę
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany terminu umowy, mogą dotyczyć okoliczności wskazanych poniżej: a) Wystąpienie siły wyższej, rozumianej jako zjawisko atmosferyczne lub inne, o charakterze nagłym, niedającym się przewidzieć, w szczególności: opady powodujące miejscowe i czasowe powodzie lub podtopienia, powodzie, tornada, gradobicie, pożar, oblodzenie lub gołoledź uniemożliwiająca czasowe poruszanie się po drogach publicznych. Uwaga! Termin realizacji umowy może zostać wydłużony wyłącznie o czas uniemożliwiający prowadzenie prac, wykonywania usługi lub dostawy, z zastrzeżeniem, że w przypadku: dostaw – wystąpienie siły wyższej musi być potwierdzone przez służby meteo lub osoby odpowiedzialne za BHP; b) Uchybienia terminu z wyłącznej winy zamawiającego. Przesłanka występuje wyłącznie w przypadku gdy niedotrzymanie terminu wykonania umowy nastąpiło na skutek działań przedstawiciela zmawiającego, tj.: - Dostawa nie została przyjęta z powodu braku magazyniera; - Termin zakończenia musi zostać przesunięty ze względu na okoliczności, których zamawiający nie mógł przewidzieć, a związanymi ze statutowymi lub organizacyjnym obowiązkami zamawiającego; - Przedstawiciele wykonawcy nie zostali wpuszczeni na teren jednostki wojskowej pomimo dokonania wszystkich formalności przewidzianych w umowie, np. brak przygotowanych przepustek. c) Wystąpiły opóźnienia w dostawie od poddostawców wykonawcy, co uniemożliwia wykonanie umowy w terminie, co wykonawca jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
IV 4 4 data 2018-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa przybory do pisania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 5
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Organizacja i archiwizacja dokumentów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5b do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa artykuły papiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5c do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa papier
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 5
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5d do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa akcesoria biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5e do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa kalendarze i terminarze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5f do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa tablice korkowe i magnetyczono - suchościeralne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5g do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa papier - Służba Łączności
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 5
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5h do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)